Çünkü benim aklım yerinde değil demişti bu nasıl bir kaybolmuşluk bu nasıl bir karanlıktı bilmiyorum ama içinde bulunduğu durum benim gerçekten canımı yakıyordu.Hemharbihembarbi: Bir kere önce sakinleşmen lazım öyle olmaz steres ve napcam korkusu daha çok hata yaptırır .
Bir şeyden gerçekten çok emindim o da steres dediğimiz duygunun böyle durumlarda bizi daha çok hataya yönlendirdiğiydi ve daha önceden dediğim gibi ben bu adamın hata yapmasını gerçekten istemiyordum . Sahiden neden böyle olmuştu neden ben hiç tanımadığım daha önce varlığından bile haberdar olmadığım bu çocuk için bu kadar korkuyordum ? Neden içten içe lütfen Allah'ım hata yapmasın diye dua ediyordum.
Boşkonuşma: Bende ki korku değil ya iyi bir baba olamazsam .
Belki de farkında değildi ama bu düşünce bile bir korkuydu ve o şuan korkmamalı tersine önüne gelen her ne olursa olsun daha güçlü ve cesaretli olmalıydı.
Hemharbihembarbi: Bu düşünce bile korku at bunu kafandan.
Boşkonuşma: Tamam .
Boşkonuşma: Ne yapmalıyım?Hemharbihembarbi: Öncelikle sakin ol ki doğru düşünebilesin .
Hemharbihembarbi: Sonuç çıkınca sakın o anki duygularınla hareket etme .Böyle demiştim çünkü sakin olması gerekiyordu ve eğer ilk anki duyguları ile ani bir karar verirse sonradan pişman olabilirdi. Sakince cevap vermesini bekledim .
Boş konuşma: Ben buna çocuk benden çıkarsa diyeyim ki bütün masraflarını karşılıyorum Bodrum'da yazlığında var bebekle orada kalırsın diyeyim çocuğum bana yakın olsun diyeyim.
Hemharbihembarbi: Ama anladığım kadarıyla kızın derdi sensin seni istiyor o.
Benim bu yazdığıma verdiğim cevap komiğime gitmiş ve gülmeme neden olmuştu. Hatta sesli bir şekilde gülmüş ve tepki vermiştim ama bunu ona söylememiştim .
Boş konuşma: Kendimi mi vereyim ne yapayım?
Boş konuşma: Kıza para teklif ettim yok dedi.
Boş konuşma: Evlilik sözleşmesine bile varım dedi .
Boş konuşma: Bana bakarken gözleri parlıyor amk .***
GünümüzYani aslında dürüst olmak gerekir ise ben bunları yazarken çok zaman geçti şimdi siz bunları okurken ben maziyi hatırlıyor ve sadece tebessüm ediyorum .
Ben bu kitabı yazarken hani derler ya köprünün altından çok sular geçti. Ama bir o geçemedi olduğu gibi ilk günkü gibi hala içimde
Geriye dönüp bu kitabı yazarken tebessümlerimi de bana dudak kenarıma konan acıları da ben bilirim. Hayat bu kime ne getirir belli değil ben çok böleceğim yazarken o an yeniden okurken de duygularımı da yazacağım. Belki bir çoğunuz bundan sıkılır bunu beğenmez ama lütfen unutmayın ve sevgili Beria'nıza kızmayın herkesin vardır kabuk bağlamayan ilk gün ki kanayan yarası . Bu yara öldürmez de ama yaşatmaz da . Hadi gelin biz kaldığımız yerden devam edelim bakalım Beria Yazel ve Boran Alaz neler yaşadı?
∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆
Geçmiş
Bana bakarken gözleri parladı mk demişti ve ben buna çok sevinmiştim.Yani hiç tanımadığım yeni yeni sadece sanaldan tanıdığım bu adama sahi nede bu kadar yakın hissediyordum ki ?
Onun bu söylediğine cevap yazdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LÂL: SUSKUN YÜREKLER
General FictionBağıra çağıra susan çocuklardık biz . Etrafımızdaki kahpelere inat dimdik ayakta duran kendinden ödün vermeyen. Çığlıklar içinde susmayı öğrettiler bize . Ateşe barut olmayı seçen sevdiği adamın kartenesi olan Beria Yazel. Zeki, kurnaz, ve yeri geld...