Bölüm 3 :Ortak Heyecan

23 5 0
                                    

Ve biri çıkar gelir ansızın farkında olmadan ruhuna işler...
Beria Yazel

Hemharbihembarbi:  Akıllım grubun kafanı karıştırmasına izin verme .
Boş konuşma:  Bu gruptakiler ayrı ayrı şeyler söylüyor ama ben senin dediğini yapacağım.   
Hemharbihembarbi: Emin misin peki ?
Boş konuşma: Eminim , başka çarem yok gibi

Başka çarem yok gibi demişti ama unuttuğu bir nokta vardı Rabb'im her zaman bir yol bırakırdı. Belki de onun yolu buydu . Bunun farkındalığı ile yazdım.

Hemharbihembarbi: Şuanlık.
Boş konuşma : Evet .
Boş konuşma: Bir şeyler yapmak zorundayım ve yapmalıyım.
  

Şimdi  sakin kafa ile düşünüp bir şeyler yapılması gerekiyordu.

Hemharbihembarbi : Tamam . Önce bir gruptan uzaklaş.

Ben yazarken oda yazıyordu. Ne yazdığını aşırı merak ediyordum . Sahiden neden bu kadar merak ediyordum? Bir konu da emindim bu merak olaya yönelik değil ona yönelikti . İlgimi çeken bu adam çok farklıydı.

Boş konuşma: Ya siklemiyorum onları .

Ve yazdığı ikinci mesaj dudak kenarıma bir tebessüm kondurdu biri bana önemlisin demişti. Belki bunu düşüncelerim için söylemişti ama söylemişti.  O anki duygularım tam bir sel gibiydi.

Boş konuşma : Şuanlık sen önemlisin .

Evet evet biliyorum Şuanlık demişti ama olsun sonuçta demişti.

Boş konuşma: Yönlendirmen lazım beni.

Günümüz ( 01.05.2023 23:33 )

Ah aptal  şuan oturmuş  seni yazıyorum ve bu beni yönlendirmen lazım deyince aklıma geldi de sen iste ben seni bir ömür yönlendiririm sahiden ne çok şey yaşadık senle. Her şey için teşekkürler Boran Alaz.  Şimdi yatağımda uzanmış bize tebessüm ediyorum  . Sana tebessüm ediyorum . Yazarken kaç günün uykusuzluğu ile biraz gözlerim kapanıyor ve huzuru senle buluyor olmanın şükrünü ediyorum rabbime bekle beni şu yazı bir bitsin sana iyi geceler mesajı yazmaya geleceğim bebeğim ama gelene kadar iyi geceler tatlı rüyalar seni seviyorum...

Geçmişten Devam

Boş konuşma: Yönlendirmen lazım beni.

Hemharbihembarbi: Ya bak şuan bu mantıklı geliyor şuanlık ikna et kızı buna

Boş konuşma: Kız dünden hazır.

Hemharbihembarbi: Tamam şuanlık bunu yap sonra beraber düşünürüz.

Evet doğru hesabı kapatmayı düşünüyordum ama ben kararımı şuan yeniden vermiştim. Bu adam yolunu bulana kadar onun yanında olacaktım.

Hemharbihembarbi: Şuan yeterince stereslisin gözünün önünde olan şeyi göremiyor olabilirsin .
Boş konuşma: Saat yaklaşıyor.

Karşımda duran adam beni de ortak etmişti heyecanına bu çok güzeldi. Ama sanırım benim bu çocuk adamı sakinleştirmem gerekiyordu. Hatta sanırımı fazlaydı...

Hemharbihembarbi: Yaklaşsın bir şey olmaz .

Boş konuşma: Yaklaşsın tabi .

Onca heyecan ve kaybolmuşluğuna rağmen bu kadar cesur olması sadece bana mı hayranlık verici geliyordu? Yani bu dediği ve korkusuz tavrı benim için çok güzel bir şeydi. Tebessüm ediyordum. Şimdi fark ettim de ben bu yeni tanıdığım adama bu kadar kısa sürede ne de çok tebessüm ettim .

LÂL: SUSKUN YÜREKLER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin