giriş.

1K 67 26
                                    

Oy verip,paylaşarak destek olur musunuz rica etsem<33


&&&

Hayat..ne kadar garip değil mi? Asla yapmam diyorsun,yaptırıyor,asla sevmem diyorsun,sevdiriyor,onsuz yaşayamam diyorsun,yaşatıyor.

Aşk;hayatın garip oyunlarından biri,bazı insanların nefret ettiği,bazı insanların inanmadığı,bazılarının ise merak edip tatmak istediği o duygu:)

Çağan ve Tuana aşkı merak edip tatmak isteyenlerdendi. Şimdiyedek hep gerçek aşkı aramış iki insandı onlar. Şimdi ise gerçekten aşık olmaktan korkuyordular, fark etmeden bağlanmıştılar bir-birlerine, fakat ikisi de farkındaydı bunun ne kadar zorlu olduğunun.

Çağan; Tuananın hem abisinin yakın arkadaşı, hem de öğretmeniydi. Abisi ikisine de güveniyordu, bu yüzden vicdan azabı çekiyordular. Peki Çağan ve Tuana aşklarının peşinden gidecekler mi?

Okuyup göreceğiz hepbirlikte:).

' Anlatsam şu derdimi,
Küçücük çocuklara
Baya gülerler,ama
Olsun belki iyi gelir.:) '

&&&


Merhaba arkadaşlar!

Bu benim ilk hikayem. Azerbaycanda yaşıyorum bu yüzden Türkçe  yazım kurallarına pek hakim değilim, yanlışlarım olabilir, lütfen kusura bakmayın.

Umarım beğenirsiniz hikayeyi:) Konusu ve karakterler hakkında çok düşündüm, umuyorum ki, güzel ve farklı bir şey çıkacak.

Giriş 'i kısa tutmaya çalıştım, biraz da saçmalamış olabilirim, kurguda her şeyi net bir şekilde göreceğiz inşallah!

İlk bölümde görüşürüzz<3

yanlış doğrular.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin