dertleşme.

315 41 184
                                    

Oy verip yorum yaparsaniz sevinirimm🍭🍭

' And if somebody hurts you,
I wanna fight
But my hand's broken
One too many times..:) '

Tuana Naz Tiryaki 'den

Arda ile birlikte apartmanın yakınındaki parka gelmiştik. Arda marketten bir şeyler alacağını söyleyip gidince ben de bir bankta oturup onu beklemeye başladım.

 Arda marketten bir şeyler alacağını söyleyip gidince ben de bir bankta oturup onu beklemeye başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( oturduğu bank. )

Sıkılınca telefonumu aldım. Baktığımda o'ndan bir mesaj vardı.

Efe hoca'm
İstediğin kadar kaçabilirsin Naz:)
Fakat ne olursa olsun,ben kovalamaktan asla bıkmayacağım..


Tek bir mesajı...yetiyordu kalbimin ritmini değiştirip, o kelebek hissini yaşatmaya...
Gerçek aşk dedikleri şey...buydu sanırım..ve ben bu hissi ilk defa tadıyorum.
Daha önce birkaç kez sevgilim olmuştu. Ama hiçbiri öyle ciddi ilişkiler değildi. Hiçbiri bana böyle hissettirmemişti.

Efe...gerçekten çok farklıydı.

Mesajına görüldü atmak istemiyorum,ama ne yazacağımı da bilmiyordum.

Ben böyle düşünürken Arda aldığı cips,çekirdek ve kola ile birlikte karşıma oturmuştu.
Görünüşe göre uzun bir dertleşme bizi bekliyordu.
Açıkçası her şeyi içimde tutmaktan çok yorulmuştum. Sanırım benim de ihtiyacım vardı anlatmaya.
Arda'nın nasıl bir tepki vereceğini kesdiremesem de,her koşulda yanımda olacağına emindim.

" Marketi alsaydın(!)" dedim dalga geçip.

" Bunlar az bile," deyip doldurduğu karton bardağı önüme koydu, " hadi anlat bakalım."

" Ne anlatayım?" dediğimde cips paketini açıp " Mesela,az önce neden telefona bakarak sırıttığını?" dedi.

" Ben mi?" anlamamazlıktan geliyordum.

" Yok dedem Tuana."

" Komik misin şimdi sen." deyip ben de çekirdek paketini açtım.

" Tuana..,hadi anlat güzel arkadaşım neyin var?" Arda nadiren böyle ciddi ve sakin konuşur,demek ki şu an gerçekten benim için endişelenmişti.

" Arda.. " sesim güçlükle çıkmıştı, ne diyeceğimi, nasıl başlayacağımı bilmiyordum, tek bildiğim artık bir şeyleri anlatmak istediğimdi.

" Tuana, korkmaya başlıyorum ama, " bir an durup yüzüme baktı, sonra şaşkın ve sorgulayıcı bir ifadeyle " korkmam gereken bir şey mi? " dedi.

Korkması gereken bir şey miydi peki? Bir insan kardeşim dediği kişinin öğretmeniyle aşk yaşamasından korkmalı mı? Sanırım evet..
Belki de hayır..insan ne olursa olsun, arkadaşının gerçek aşkı bulmuş olmasına sevinmeli, tabi eğer karşılıklıysa ve gerçek aşk olduğundan eminse.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 16, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

yanlış doğrular.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin