Oy verip,yorum yapmayı unutmayalım,lütfenn🫶🏻
[Öğleden sonra,Tuana Naz Tiryaki 'den]
Mesajı açtığımda şaşırmıştım,çünkü bana bir şarkı atmıştı..
Yüksek Sadakat-Belki üstümüzden bir kuş geçer.
Bu şarkıyı daha önce duymuştum,fakat hiç tam dinlememiştim,neden atmıştı ki şimdi bunu bana?
Daha fazla sorgulamadan bağlantıya tıkladım..şarkının hoş müziği kulaklarıma dolduğunda gülümsedim,şimdiye kadar nasıl dinlememiştim ki,ben bunu..
' Gül renginde gün doğarken
Boğaz'dan gemiler usulca geçerken
Gel,çıkalım bu şehirden
Ağaçlar,gökyüzü ve toprak uyurken..'Bu sözlere bir anlam yüklemem gerekiyor muydu?
' Dolaşalım kumsallarda
Çılgın kalabalık artık uzaklarda
Yorulursan yaslan bana
Sarılıp uyuyalım gün batımında..'Sanırım...öylesine atmamıştı bu şarkıyı..
' Belki üstümüzden bir kuş geçer
Kanadından bir tüy düşer
İner döne döne gökyüzünden
Hiçbir yüz güzel değil senin yüzünden..'Yüzümdeki gülümseme genişlediğinde hafiften gözlerim dolmaya başlamıştı bile..
' Haydi,kalk,gidelim bu şehirden
Gün doğarken ya da güneş batarken
Belki kuşlar geçer üstümüzden
Kanatları senin ellerinden..
Ellerinden.:)'Şarkı bittiğinde yattığım yerde doğruldum,dolu gözlerimi silip şarkıyı listeme ekledim ve yeniden açtım.
Söyleyemediği şeyleri bu şekilde anlatmaya çalışmıştı,sanki..
' yorulursan,yaslan bana..'
' hiçbir yüz güzel değil senin yüzünden..'
' belki,kuşlar geçer üstümüzden..'
Bu cümlelerden herkes kendine göre farklı anlamlar çıkara bilirdi,benim çıkardığım anlam ise basitti;
'artık duygularımızdan saklanmayalım,beraber olursak her şeyi aşabiliriz' demeye çalışıyordu,sanırım..Son görülmesine baktığımda hâlâ çevrimiçiydi,bir cevap bekliyor olmalıydı.
Ya da başkasıyla konuşuyor olabilir,yani rehberindeki tek kişi ben değilim sonuçta.Ben bir şey yazsam mı,yazmasam mı diye düşünürken,birden o yazmaya başladı.
Kalp atışlarım,bir anda uçuşa geçmişti...Efe hoca'm
" Sözleri,çok anlamlı,değil mi?;) "Siz
" fazlasıyla..;) "Bunu ben mi yazmıştım?
Kafamı yastığa gömmek istiyorum şu an!
Biz nasıl bu evreye gelmiştik bir anda? En son soru çözüyorduk,birden bire ne olmuştu?Dahası,yarın yüzüne nasıl bakacaktım?
Yan bir şekilde yatağa uzanıp,kolumu da başımın altına aldım. Düşünüyordum,neden yapıyordu ki, bunu?
O da biliyor olmalıydı aramızda bir şey olamayacağını. Niye böyle davranıyor o zaman?Peki ya ben?
Ben hislerime dur diyebildim mi?
Ben o'ndan uzak kalabildim mi? Hayır,hiç birini beceremedim..ne yazık ki..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yanlış doğrular.
Romance❗️[ Not : Bu kitaptaki her şey kurgudan ibarettir,lütfen ciddiye almayınız. ]❗️ " Gördüğüm ilk an tutulmuştum,o güzel gözlerine.,fakat bu ne kadar doğruydu ki? Dahası bu doğru muydu ki? Hayır,doğru falan değildi,yanlıştı,dibine kadar yanlıştı hem de...