21. Rész

101 7 19
                                    

AZ UTOLSÓ

- Kedves gyakornokok! Tudom, nagyon stresszes mindanyóijuk, épp ezért gyorsan elmondom ezt a hírt! - mondja a mikrofonba a CEO. - A csoport, akik a HYBE új lánybandája lesz... - haboz továbbra is. Jiával egymás kezét fogjuk, Mana ölel minket hátulról, Nabi pedig a legidősebb vállán pihenteti a fejét. - A 18-AS!!!

A lányokkal egymásra nézünk, a többi gyakornok is ugyanúgy. Lesokkolunk. Min ügyvezető hozzánk rohan, azonnal átkarol mindegyikőnket.

- Gratulálok, lányok! - biccent a CEO. Mi ezerrel mosolygunk. - A folyósóra menjetek ki, majd érkezik hozzátok pár ember, aki segít majd a tökéletes idol kinézethez. Utána majd a debüt dalotok felvevése következik! Találkozunk később! - int.
- Viszontlátásra! - hajlunk meg egyszerre.

A lányokkal kimegyünk, de 10 percig semmi nem történik.
- Kimegyek mosdóba, nekem ez uncsi! - szólal meg Mana.

*Mana szemszöge*
Az egyik mosdó felé veszem az irányt. Még mindig nem hiszem el, hogy idol leszek és a csajokkal együtt!!! Ez életem legszebb napja!
Mosolyogva, lehajtott fejjel sétálok, de MEGINT neki megyek valakinek. Most viszont azonnal felismerem az adott személyt.
- Ni-ki? - pislogok rá a földön térdelve.
- Sajnálom, ömm...bocsi, de mi a neved? - vigyorodik el.
- Mana - mondom ki zavarommal küzdve.
- Akkor, nagyon sajnálom, Manassi! Várjunk csak...te nem most fogsz debütálni, nem találkoztunk már?
- De...de, igen! A Weather-ben fogok! - válaszolok a cuki fiúnak.
- Jaj, milyen felejtős vagyok! Gyere - nyújtja a kezét, mivel ő már áll, én meg még mindig a földön vagyok. A karját megragadom, viszont túl nagy erővel tápászkodok fel, így mindketten a falnak csapódunk. Én közvetlenül a falhoz dőlve, ő pedig kezével megtartja magát, így nem esik rám.
Az arcom pirosas színt vesz fel a fiú közelsége miatt, ám ahogy látom, ő is kicsit kipirul.
- Bocsánat, nem direkt... - folytattam volna, de hirtelen kezét ajkamra teszi.
- Ne beszélj, cselekedj! - mosolyog rám a cuki, fekete hajú srác.
Már pont nyitom a számat, hogy ,,Ezt most miért mondtad?", de hirtelen megcsókol. Nagyon szenvedélyesen, mintha a Mennyben lennék, olyasmi érzés lehet. Persze viszonzom, hiszen szeretem, teli szívemből.
Vége van. Rám pillant.
- Legyen ez a mi titkunk! - kacsint rám. Teljesen zavarba jövök, már sokadjára. - Alig várom a következő találkozásunkat, Hercegnőm! - ezzel a mondattal el is indul. Olyan sokkot kapok, hogy csak álldogálok és gondolkodok, hogy mi is történt az elmúlt 5 percben.

*Ari szemszöge*
- Megnézem, hogy hova tűnt el ez a lány! - kuncogok. Elindulok a bal oldali mosdó felé, mert úgy rémlik erre ment. Magabiztosan sétálok, csak mondjuk a lábam elé nem nézek. Így sikerül találkoznom egy dobozzal.
- Vigyázz Ari! - mondja hangosan valaki, miközben szaladva elkap. Kezei derekamon pihennek. A hangja először nem ismerős, aztán eszembe jut.
- Jong-Jongseong? - dadogok.
- Aham! - mosolyog, közben segít felállni. - Rég találkoztunk! Örülök, hogy összefutottunk...amúgy gratula a debütáláshoz!
- Köszönöm! - hajlok meg.
- Ugyan, semmiség. Barátok vagyunk, nemde bár? - túr bele tökéletesen álló sötét hajába.
- Vissza kell mennem, majd találkozunk Jay! - integetek neki.
- Hajrá, Weather! - köszön el, miközben elsétál a másik irányba.

*Jia szemszöge*
- Ezek mindannyian eltűnnek?? Nabi! Te menj arra, én meg megyek arra! Oké? - hadarom el.
- Nekem jó! - bólint.

Ezek a picik...nem hiszem el őket. Állandóan elindulnak valahova, utána meg majd előkerülnek egyszer, remek.

- Nocsak, nocsak! Kim Jiassi? - szólít valaki meg. Hee? Ez komoly?
- Igen, Heeseung? - mondom faképpel.
- Milyen régen találkoztunk, hú. Jó látni, hogy egyre gyönyörűbb vagy - próbál bókolni, ami elég bénán megy.
- Kérlek, ezt hagyd abba! Egyrészt az nem rég volt, másrészt pedig ne flörtölj! - veszek egy nagy levegőt.
- Az a csók neked semmit sem jelentett? Hidd el, nekem de! Azóta is ugyanúgy érzek! Légyszíves ezt tartsd tiszteletben!
- Oké, csak nyugodj már le! Nagyon hangosan beszélsz! - nézek rá dühösen.
- JIA! Nem hagyhatjuk a kapcsolatunkat annyiban, nekem fontos vagy és - hagyja abba a beszédet, mert valaki hirtelen mellettem terem. Annyit megállapítok, hogy magas, meg szőke. Sunghoon??
- Kérlek, hagyd békén Jiassi-t! Nem akar a barátnőd lenni, ennyi! Fogadd el! - mondja bátran a csapattársának.
- Könyörgöm mind a ketten hagyjátok ezt abba!Na, én elmentem! Viszlát - mondom flegmán. Ezek gyerekek? Ovisok? Mi vagyok én, egy tárgy, amivel játszhatnak? Hagyjanak már, komolyan! Miért vagyok ilyen? Odavagyok Hee-ért! Nem értem már magamat se, csodás.

*Nabi szemszöge*
Elindulok abba az irányba, amelyikre mutatott Jia. Őszintén fogalmam sincs, hogy hol lehetnek, meglepően tényleg semmi ötletem. Elgondolkodva egy nem olyan magas, rövid hajú emberalakot látok meg. Hát nem Ari, már fordulnék vissza, de hirtelen hátrapillantok és az emberalak egy Yang Jungwon-t rajzol le, még pedig magam elé.
- Szia Nabissi! - biccent mosolyogva a leader.
- He-hello Jungwon! - hajlok meg zavarommal küszködve.
- Nyugi, nem vagyok gyilkos, hogy ennyire félj! - nevetgél.
- Tudom...
- Gratulálok a debütálásotokhoz! Majd még tuti találkozunk, Nabi, addig pedig maradj ugyanilyen!
- Ami milyen? - kérdezek vissza.
- Hát... - nézi cukin a padlót, mintha elgondolkozna. - tökéletes - suttogja.
- Mii??? - pislogok rá nagyokat. Erre ő elfut, fantasztikus.

Oh, hívás! Mana-tól!
- Szia Pillangó! - szólal meg. - Megvagyunk mindannyian! A gyakornoki szobánknál tali! Puszi! - és lerakja. Aha, akkor go oda!

*time skip*
- A debüt dalotok címe ,,Memory". Ez egy lassú dal, ám ugyanazon a napon, amikor kijön ez a dal, ki fog egy másik is, amelyet majd holnap veszünk fel, mellette a táncot is tanuljátok majd mindkettőhöz! Aztán utoljára pedig a klip felvevés! - közli velünk a CEO. A lányokkal bólogatunk, hogy megértettük, majd a stúdió felé mentünk. Ez egy teljesen más épületben van, de ugyanazon a blokkon, szóval azért menni kell, de azért nem olyan borzasztó sokat.

A dalszöveget megmutatták, nekem nagyon tetszik. Kb. ugyanannyi részt kaptunk mindannyian, ami pluszpont.
Meglátjuk majd a lányokkal, hogy milyen is lesz majd az idoli élet. Reméljük, hogy szuper! Szerelem nem lehet, de azért reménykedek valamiben (talán Wonie-val)!

!VÉGE!
(Az 1. résznek!)

——————————————————————
Sziasztoook!
Eljutottunk idáig, hogy az utolsó részt publikálom e könyvből! Majd még egy köszönetnyilvánítás jön, valószínűleg ma.
Addig is legyetek jók, Bagettek! ❤️🥖

Legyen pompás napotok/estétek! <33

Váljunk idollá - Enhypen ff. - BEFEJEZETTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora