Inleiding

1.1K 42 6
                                    

Brooke en Trevor zijn van kleins af aan al beste vrienden geweest. Ook al is Brooke een meisje en Trevor een jongen. Niemand vond het raar of durfde er wat van te zeggen. Want ja, je gaat niet tegen een 7-jarig kind zeggen dat ze geen beste vrienden kunnen zijn.

Brooke heeft al op jonge leeftijd een bril, zeg maar jampot glazen. Ze heeft altijd van die ouderwetse kleren gehad en droeg dus ook hele muffe kleren. Haar haren zaten altijd in 2 nette staartjes.

Trevor had toen hij 5 jaar was een ongeluk gehad. Hij moest toen een beugel. Met nog een litteken bij zijn wang. Maar toch vind iedereen Trevor en Brooke schattig als ze met elkaar zijn. Altijd de vader-moeder spelletjes waar je een nep keuken heb een pop gebruikt als kind.

Niemand kan hun vriendschap toch breken? toch?

Dat dachten ze ook. Maar dan moet Trevor verhuizen. Zijn vader heeft een betere baan gevonden in het buitenland. Ver weg van Brooke.

Nadat Trevor is verhuist maakt Brooke geen vrienden meer, ze kan niet nog meer vrienden verliezen.

8 jaar later heb je Brooke. Geen bril meer en ook geen ouderwetse kleren. Alleen maar nog hippe kleren.

Dan komt er een nieuwe jongen in de klas van Brooke. Een jongen met een litteken.

Na de onverwachtse ontmoeting besluiten Brooke en Trevor weer beste vrienden te worden.

Trevor draagt geen buigel meer en is nou.... ook nog eens super knap.

Slaat vriendschap om in liefde? of wilt Brooke gewoon 'beste vrienden' met Trevor blijven? En wat vind Trevor daarvan?

'Best friends' ~dutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu