BÖLÜM 2 >Gerçekler<

9 3 1
                                    

>GERÇEKLER<
"Hiç bir şeyin saklı kalmayacağı bu Dünya da öğrenilen gerçekler"



2 saat kadar kitap okuyup kafamı toparladıktan sonra olanları tam anlamıyla öğrenmek için aşağı indim annemler son öğünlerini yiyorlardı. 2 saat önce hiç birşey olmamış gibi nasıl bu kadar rahatlardı ki anlayamıyordum.

Bende acıkmıştım, bu yüzden daha fazla dayanamayıp bende yemek yemeye başladım. Herkes yemeğini yemişti, ben ise hâla yiyordum, fazlasıyla açtım.

Bende yemeğimi bitirdikten sonra annemlerin yanına bahçeye çıktım. Bahçeye vardığım da herkes bana çok farklı bir yüz ifadesiyle bakıyordu. Tahmin ettiğim gibi benden sakladıkları kötü birşeyler vardı. Peki neden söylemiyorlardı?

"Anne" dedim bir anda annem hiç bir şey demeden yüzüne baktı öylece bir süre bende ona baktıktan sonra konuşmaya devam ettim."Benden sakladığınız şey nedir artık söylermisiniz?" Annem babama döndü bir süre babamla gözleriyle konuştular sanki, sonra bana başını çevirdi ve konuşmaya başladı.

"Layana kızım biliyoruz ki çok geç belki daha önce sana söylememiz lazımdı ama sana söylemeden de bunu halldebileceğimizi düşündük ve seni hiç bir savaşa girmeni istemedik."

"Anne neyden bahsediyorsunuz, neyi söylemek için çok geç oldu, neler olduğunu düzgünce anlatırmısınız, lütfenn."

"Layana, Laurel ve Chester'ın senden beş yaş büyük oğlanları var biliyorum sen görmedin tanımıyorsun."

Ne yani Laurel ve Chester'ın bi oğlu mu vardı? Peki neden ben tanımıyorum savaşlara katılmıyormuydu ki aceba? Aklımda ki soruları bir köşeye fırlatıp sorularımdan bir kaçını sormak için anneme döndüm.

"Peki bunların oğulları savaşlara katılmadımı, katılmadıysa neden katılmadı bunların nedenini siz biliyormusunuz?"

"Evet Layana nedenini biz biliyoruz ve sana söyleyeceğimiz şey aynen bu konuyla alakalı."

"Tamam o zaman söyleyin artık."

"Victor onların oğulları eğer Laurel ölürse savaşmaya o devam edicekti. Fakat bizden dişi bi vampir olursa Victor ile evlendirmeyi düşünüyorlardı. Biz böyle birşeyi kabul etmessek bizim soyumuzdan olan o dişi vampiri öldüreceklerdi. Bizim seni saklama nedinimiz buydu ama artık biliyorlar ve artık onların, senin için gelmeleri an meselesi, biz daha birşeye karar vermedik ve veremiyoruz ama seni onlara vermek bizim için en düşük olanaklardan birisi gerekirse gece gündüz demeden savaşırız ama seni onlara vermeyiz."

Annemin anlattıklarından sonra öylece dona kalmıştım, içimden bir ses oraya düşman vampirlerin evine gitmemi söylerken başka bi iç sesimde oraya gitmemin ne kadar tehlikeyli olacağını söylüyordu. Peki ne yapmam gerekti bu işin içinden nasıl çıkacaktım, nasıl çıkmalıydım?

Bölüm Sonuuu



Hepinize merhaba uzun bir aradan sonra kitabımın ikinci bölümüyle buradayım maalesef biraz kısa olabiliyor ama bu yazmayı kolaylaştırdığımda yine de kısa yazacağım anlamına gelmiyor ilk bölümde de dediğim gibi pek bu içerikli kitaplarla ilgilenmediğim için yazmakta zorlanıyorum ama bur süreden sonra daha rahat olucağını düşünüyorum okuyan herkese teşekkürler:)❤❤❤

Güneşi Seven VampirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin