>İNTİKAM<
"Hayatın büyük sürprizi"Ben Layana vampir olan ailemin annem dışında ki tek dişi vampirim hatta kendi yaşıtlarımda tanıdığım tek dişi vampir bile olabilirim ama beni tanıdığım tüm vampirlerden ayıran bir farkım var ben Güneşi çok ama çok seven bir vampirim çoğu kişinin de bildiği üzere vampirler karanlığı severler ama ben onlardan değilim. Çok kez normal bir insan gibi yaşamaya çalışmış ama becerememiş biriyim.
Aileme gelirsek 5 erkek kardeşim var. Annemin soyu cadı soyuna dayanıyor ama annem vampir bunun nasıl olduğu hakkında hiç bir fikrim yok.
Adrean'ı saymıyorum bile onun yüzünden en güçlü vampir ailesi ile düşman olduk bizim ailemize yapmadıkları kalmadı. Ta ki Chester ölene kadar Chester öldükten sonra bir çok kez bize saldırdılar evet yendikleri oldu ama yenildikleri de oldu Chester'ın her savaşa geldiğinde söylediği tek bir cümle vardı. Hepiniz Ölmeden Bu Savaş bitmeyecek. Her savaşta birisi hep öldü.Gelelim düşmanın kızına yani Elena'ya ilk başlarda kendisine pek ısındığım söylenemez ama kendiside kendi ailesinden nefret ediyor. Ben bunda bir sakınca görmüyorum ama nefret ettiği halde ailesine karşı savaşmıyor nedenini hâla çözmüş değilim elbet bir gün onuda bulucam.
Savaşlarda beni soracak olursanız ben savaşmayı çok istiyorum fakat ailem buna izin vermiyor. Bir zamanlar normal birşeydi yani ailenin tek kızına zarar gelmesinden korkuyorlardı. Şuan ise bu kadar korku bana biraz saçma geliyor. Sonuçta artık küçük değilim ve ailenin tek kızı da değilim. Elena'yı da kızları yerine koyuyorlar. Aynı zamanda ben kendini korumayı öğrenmiş biriyim ve bu yüzden ailemin benim savaşamayacağımı düşünmeye başladıklarını düşünüyorum.
Bu neden ile bir daha ki savaşta bende savaşmaya karar verdim doğrusu bundan ailemin daha haberleri yok ve ben olmamasından yanayım eğer olursa kesinlikle izin vermeyeceklerdir bundan adım kadar eminim bu yüzden savaş gününde herkese büyük bir sürpriz yapıcak gibi duruyorum.
İKİ GÜN SONRA
Bugün o savaş günü ve ben daha ne yapacağıma hiç bir şekilde karar veremedim daha önce hiç savaşmadığım için korkmuyor da değilim.
Ama bu korkumu yenemeyeceğim anlamına gelmiyor tabiki de korkularımın üstüne gidip onları yenmeyi küçük yaşta öğrendim ve bu yüzden ne olursa olsun o savaşata bende olucam.Tüm hazırlıklar yapılmış düşman vampirlerin gelmesini bekliyordu herkes ben kendi odamda beklemeyi tercih ettiğim için cam kenarında oturmuş dışarıyı izliyordum. 2 dakika sonra ağaçların arasında gelen vampir sürüsünü görmem ile biraz irkildim ama bir yola girmiştim ve bu yoldan dönmeyecektim.
Karşı tarafın vampirlerinin görülmesi ile bizim tarafta harekete geçtiler. Ben ise biraz bekledikten sonra camımı açıp gelen vampirlerden birinin üstüne atlamam ile tüm vampirlerin dikkatini çekmeyi başarmıştım. Evet doğru tahmin annem ve Laurel dışında dişi vampir yoktu. Laurel beni gördüğü an kendilerinden olan bütün vampirleri durdurdu ve bana dönerek demek bir kızınız var dedi annem ile babama, ben ise hiç bir şey anlamamıştım.
Annem ve babama bakacak olursak birşeyler biliyorlardı ki sinirlenmişlerdi fakat bildikleri şey neydi?
Laurel bana bakıp bakıp gülüyordu ben ise hâla ne olduğunu anlamaya çalışarak şaşkın bir şekilde annemlere bakıyordum. Laurel ve vampirleri bir süre daha beni izledikten sonra gittiler.
Onlar gittikten sonra annem ve babam bana sinirli bir şekilde bakmaya devam ediyorlardı. Annemi bu yaşıma kadar ilk defa bu kadar sinirli görüyordum.
Kısa bir süre sonra annemin ağzından çıkan tek bir cümle oldu." Çabuk içeri geç Layana." Ben annemin hem sesinde hem yüzünde ilk defa böyle büyük bir öfke görüyordum. Aceba yanlış birşey mi yapmıştım?İçeri girdiğimizde anneme dönüp yüzüne bir kaç saniye baktıktan sonra "Eğer benim yanlış birşey yaptığımı düşünüyorsanız yanılıyorsunuz" demem ile annemden tekme yemem bir oldu. Annemden yediğim tekme ile karşı duvara yapışmıştım adeta. Ne yapmıştım ki ben şimdi, ne demiştim benim savaşmaya hakkım yokmuydu?
Galiba bu sorunun cevabı evet benim savaşmaya hakkım yoktu ama neden?
Annem bir süre sonra konuşmaya başladı.
"Layana, Edraen ve Elena kaçtıkları zamanlar sen daha küçüktün. Senin varlığından Laurel ve Chester'ın haberi yoktu. Hiç bir zaman da olmadı."
"Peki ya neden, neden benim varlığımdan kimsenin haberi yoktu ve ya bu zamana kadar neden olmadı?"
Annem birbirine girmiş hem üzgün hemde sinirli sesi ile konuşmaya tekrar başladı.
"Layana" dedi sonrasında büyük bir iç çekti.
Ben hâla annemin suratına bakarak ne olduğunu anlamaya çalışıyordum.
Annem konuşmasına devam etmeye başladı.
"Eğer bizim soyumuza dayanan dişi bir vampir olduğunu bilselerdi intikamlarını o vampirden alacaklardı yani senden."
Annemin dedikleri kafamın içinde yankılanıp duruyordu. Peki bu nasıl olucaktı? Benden nasıl bir intikam alıcaklardı? Annemler bu intikamın nasıl olacağını biliyorlarmıydı?
Bir süre sessizlikten sonra konuşmaya başladım. Kafamı anneme çevirerek "Peki bu intikam nasıl bir intikam" dedim titreyen sesim ile birlikte.
Annem ise yine aynı ses tonu ile "Bizde bilmiyoruz Layana bu yüzden senin hiç bir savaşa katılmanı istemiyorduk." "Yoksa bizde biliyoruz senin de savaşa bileceğini ne kadar güçlü bir vampir olduğunu."
Annemi dinledikten sonra titreyen sesim ile "Peki şimdi ne olacak?" diye sordum.
Bu soruma yanıt vermek için araya babam girdi.
"Sen bunu kafana takma Layana şuan tek yapman gereken gidip dinlenmek. Beden olarak olmasada ruh olarak bir anda büyük bir çöküş yaşadın."
"Tamam baba haklısın beden olarak olmasada ruhen büyük bir çöküş yaşadım gidip dinlensem iyi olur."
Dinlenmek için odama çıktım ilk olarak soğuk bir duş aldım kendime gelmem ve olanları idrak etmem lazımdı. Daha sonra müzik eşliğinde kitabımı okumaya başladım.
Bölüm Sonuuu
Bu kitabı okumaya başlayan herkese merhaba bu benim ilk kitabım yazdığım hikayeler var. Hayal gücümde, hayal ürünlerim de çok fazla olduğu için burada bir kitap yazmaya karar verdim ben aslında pek bu tarz kitaplarla ilgilenmiyorum bu kitabı kuzenim için yazmaya başladım. Yazmak benim hoşuma gidiyor. Ama ben daha çok romantizm ile ilgilendiğim için bu kitabı yazarken biraz zorlanıcak gibi duruyorum fakat zamanla bunları aşıcağıma inanıyorum. Kitabımı okumaya başlayan herkese iyi okumalar diliyorum umarım beğenirsiniz:)❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneşi Seven Vampir
AcakBir vampir hikayesi olan bu hikayede diğer vampirlerden ayrılan gündüzleri yaşamına devam etmeye çalışan ama daha becerememiş olan bir kızın hikayesidir. Fakat bunları yapmaya çalışırken olacaklardan habersizdi. (romantizm sonralardan giricek.)