Hastaneye geldiğimizde onu müşahede odasına aldılar. İçimdeki korkulara duvardaki saatin sesi eşlik ediyordu. Gözleri kapalıydı yüzü bile şişmeye başlamıştı.Hemşire zorla beni odadan çıkartmaya çalışsada onu yalnız bırakamazdım kahretsin şuan benim yüzümden bu haldeydi.
-Bey Efendi lütfn zorluk çıkarmayın yoksa güvenliği çağırmak zorunda kalacağım.
-Sen benim kim olduğumu biliyor musun ? Dedemin hastanesinden mi kovuyorsun beni ? Şimdi en mükemmel şekilde işini yap diyerek bağırmıştım. Kadın sessizce Alin'den kan almıştı. Neden bu kadar yavaştı kahretsin neden ?
Dedemi arayıp durumu anlattığımda tüm doktorlar o odaya toplanmış Alin'in hastalığını araştırıyorlardı. Yarım saat sonra sonuçlar gelmişti.
ALERJİ....
Böceklere karşı alerjisi vardı ve artık çok ilerlemişti. Eğer 18 yaşına kadar tedavi olmazsa ömür boyu bu alerji ile yaşayacaktı.
-Hemen tedaviye başlayın hemen diyorum size.
-Baran Bey şuanlık sadece buz tedavisi yapabiliriz.Kaşıntısı ve kabarıklığı bitti an tedaviye başlarız.
-Buzlar nerde niye başlamıyorsunuz niye bu kadar yavaşsınız kız kötü görmüyor musunuz?
-Hanım Efendiye özel oda ayarlanıyor Baran Bey buz tedavisi için.
Sedye geldiğinde onu son kata çıkarmaları gerektiğini söylediler. Alin şuan derin bir uykudaydı kaşıntı yüzünden kendini kaşımaması yüzünden uyutuluyordu. Sedye ile asansöre geldiğimizde asansör çalışmıyordu. Bu nasıl bir bokluktu anlamıyordum.Kucağıma alıp merdivenlere yöneldim 6.kata geldiğimizde 302 numaralı odaya yöneldim onu yatağa bırakıp kendimi koltuğa attım nefes nefese kalmıştım. Oda özel hazırlanmıştı bir otel odasından farkı yoktu.Doktor içeri girdi ve :
-Buz tedavisini siz mi yapacaksınız yoksa stajer öğrencileri mi görevlendireyim ?
Ya erkek bir öğrenci gelirse ya ona aşık olursa ya Alin de ondan hoşlanırsa ? Panorayak olmuştum iyice.
-Yaparım ben yaparım siz sadece nasıl yapacağımı söyleyin.
-Arkadaşlar banyoyu hazırlamış hanım efendiyi banyodaki jakuziye yatırın . Jakuzi mavi buz kalıplarıyla dolu onları şişen yerlerinde 3 dakika tutun fazla tutmayın eğer titreme ya da morarma olursa direk bize haber verin. Ama şuan kızarıkların ateşinden dolayı pek hissetmeyecektir.
-Teşekkürler . Doktor odadan çıktığında Alin'i kucağıma alıp banyoya götürdüm . Tşörtünü çıkardım uyanık olsa ne kadar utanırdı diye düşündüm daha sonra okul eteğini ve çoraplarını. Karşımda o kadar masum duruyordu ki . Çamaşırlarıyla onu buz kaplarının içine soktum. Gözlerimi yüzünden ayırmıyordum farklı düşünmemek için kendimle savaş veriyordum. Buzları alıp önce ellerine koydum . Bilekleri çok inceydi kopacak gibiydi. Şişlikler inmeye başlamıştı.Yüzüne sıra geldiğinde alnına koyduğum buzları alıp dudaklarına ve gözlerine koydum. Daha sonra soğuk suyla duş aldırıp bornoza sarıp yatağa bıraktım. Şimdi kıza ne giydirecektim ? Kahretsin bunu nasıl düşünmemiştim.
Ekrana baktığımda Kardeşim'den gelen 15 cevapsız aramayla aklım başıma gelmişti. Alin 'in ailesi...
-Alo Aysen noldu ?
- Abi Alin yanında mı annesi aradı ve bizde diye söyledim umarım seninledir yoksa onu kaçırdılar mı abi ? Abi napıcaz yalan da söyledim şimdi bizde diye ne dicem ?
-Bi sus kızım saniyede kaç kelime söylüyorsun sen öyle.Alin yanımda bak şimdi senin kıyafetlerinden Alin'e eşofman çamaşır falan getiriyorsun hemen şöföre acil de.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜPTELA
Teen Fiction17 yaş ? Herkesin en güzel günleri... Her gün ölmeyi bekleyen bir kız için bir gün daha yaşamak için dua etmek her gün bugün de ölmedim demek ne kadar güzelse o kadar güzel günlerim . Etrafımdaki her şey net iken ben soluk olanım...