İki Yabancı

1.7K 56 118
                                    

Lütfen başlayış tarihinizi yazın.
                 
                            . . .

Bugün güne çok güzel başladım.Bugün ilk iş günümdü.Pozitif başlayarak neşeyle banyoya girdim.Yalnız yaşıyordum.Ailem Bodrum'daydı.Ben ise İstanbul'da yaşıyordum.İstanbul'a üniversite okumak için gelmiştim.Mimarlık okuyordum.Yaklaşık 4 yıldır 4+1 evimde yaşıyordum.Buraya geldim geleli çok güzel arkadaşlıklar edinmiştim.Özellikle benim kardeşim gibi olan Tolga ve Sanem en yakınlarımdı.

Banyomu güzelce yapıp duştan çıktım.Erken uyanmıştım saat 05.57di.Kendimi havlumla birlikte yatağa attım.Telefonumu elime alıp Tolga ve Sanem ile olan gruba günaydın mesajı attım.Sonra ise telefonda gezinmeye başladım.Sıkıldıktan sonra kalkıp günlük bakımımı yaptım.Saçlarımı kuruttuktan sonra kıyafet seçmeye dolabıma yöneldim.İlk iş günüm için uygun bir şeyler bulmalıydım.

İlk iş günüm için uygun bir şeyler bulmalıydım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Sumru'nun kıyafeti)

Kıyafetlerimi seçtikten sonra hızlıca giyindim.Makyaj masama doğru ilerledim.Hafif makyaj yapıp.Alt kata indim.Alt katta oturma odasıyla mutfak birleşikti.Mutfağa geçip kendime tost yapıp yedim.Saat 07.38 olmuştu.İş saatim yaklaşıyordu.Çantamı aldım.Postallarımı giyip otoparka doğru ilerledim.Siyah arabama binip yola çıktım.

Şirkete varmıştım.Arabamı parkedecek yer arıyordum.Boş bir yer bulmuşken arabamı oraya parketmek için hizaladım.Tam bu sırada birisi arabasını oraya parketti.Ne oluyordu.Sinir hücrelerim beynime hücum ediyorlardı arabamdan indim.

Siyah arabaya doğru ilerleyip camına vurdum.Beni görmesiyle arabasının camını indirdi ve hiçbir şey olmamışçasına karşımdaki adam "Buyrun" dedi."Beyefendi az önce arabamı parketmek üzereyken kasıtlı olarak gelip buraya parkettiniz lütfen arabanızı çeker misiniz."demem ile tüz ifadesi değişti dudağının kenarı kıvrılıp"Bak ya öyle mi olmuş"dedi.Bu ne cüret.

Sinirle gözlerimi kapatıp yavaşça nefes aldım."Bakın bile isteye gelip buraya parkettiniz çekilin lütfen sinirlerimi zorlamaya başlıyorsunuz."dememle kaşlarını çatıp bana baktı.Arabasının kapısını açmasıyla köşeye çekildim.Arabadan inip kapısını kapattı.Yuh boyu kaç santimdi.Kafasını eğip bana baktı."Sinirlerin zorlanırsa ne olur küçük hanım."dedi asi bir şekilde."Pardon ne bu samimiyet benimle böyle konuşmazsınız sözlerinize dikkat edin."dedim ona asice karşılık vererek.

"Seninle uğraşamıyacak kadar çok işim var küçük hanım."dedi ve arabasını kilitlemek için hamlede bulundu.Refleks ile kolunu tuttum.Bunu yapmam ile birlikte önce elindeki koluma baktı ve yüzünü yavaşça kaldırıp yüzüme baktı.Kaşlarımı kaldırıp dudaklarımdaki sırıtış ile bir adım ona doğru yaklaştım.Tam güne pozitif başlamışken bu adamın günümü mahvetmesine izin vermiyecektim."Bir dakika içinde arabanı buradan çek yoksa-"derken kolunu çekip elleriyle sertçe kolumu kavradı bir adım üzerime geldi.Dişlerini sıkarak "Yoksa ne olur?" dedi.

Kolumu çok sert sıkıyordu.Gözlerine direk bakıp"Çekmiyecek misin arabanı?"dedim.Alayla bakıp"Sence çekicek miyim?"dedi."Tamam o zaman"diyip kolumu onun elinden kurtardım.Evimin anahtarını çıkartıp arabasını boydan boya çizdim.Hiçbir şey demesine izin vermeyip hızlıca arabama bindim.Çalıştırdım ve önünden geçerken baş selamı verip parkedecek bir yer bulunca şirkete o adama saydıra saydıra girdim.Derin bir nefes aldım.Kimsenin günümü mahvetmesine izin vermiyecektim.Gülümseyip danışmana doğru ilerledim.

"Merhaba,ben Uraz Beyin yeni asistanıyım.Odası nerede acaba."dedim.Danışman gülümseyerek"Odası 27.katta asansörden çıkınca direk sağda fakat kendisi henüz gelmedi.İsterseniz siz şirketi gezin Uraz Bey gelince ben size haber iletirim"Dedi gülümseyerek.Sevmiştim kızı çok tatlıydı."Tamam"diyip şirketi gezmeye başladım.

Çok büyüktü.Herkes bir yerlere koşturuyordu.Birisi beni farketmiş olacak olmalı ki gülümseyerek yanıma geldi."Selam seni ilk defa görüyorum yeni asistan olmalısın"dedi.Başımı sallayarak onu onayladım.Elimi uzatıp "Sumru"dedim buna karşılık o da elini uzatıp "İpek" dedi.Biraz İpek ile konuştuk.Çok samimiydi.Yaklaşık yirmi dakika sonra Uraz Beyin geldiğini ilettiler.

Odasına doğru ilerlemeye başladım.Asansörden çıkıp sağa döndüm.Kapıyı çaldım.Gel sesiyle içeriye girdim.İçeriye girdikten sonra odanın ortasına doğru ilerledim.Uraz Bey kafasını kaldırıp bana baktı.NE BU AZ ÖNCE ARABASINI ÇİZDİĞİM O ADAMDI.

Selam ilk bölüm geldi.
BÖLÜM NASILDI???

KARAKTERLER HAKKINDA DÜŞÜNCELERİNİZ?

SUMRUNUN URAZIN ARABASINI ÇİZMESİ HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?

Patron +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin