Karışan Hediyeler

1.1K 54 69
                                    

Yılbaşı çekilişi yapıcaktık malûm bugün 31 Aralaktı.Herkes sırayla kendi kağıdını aldı.Sıra bana geldiğinde bende alıp yerime geçtim.İsmi açtığımda ise nutkum tutuldu resmen.En olmayacak kişi çıkmıştı.

Uraz Keskin.

Aval aval kâğıdımda yazan isimle bakışıyordum.Kaderin bir oyunu muydu bu?Derin bir nefes alarak oturduğum alandan kalktım.Gülümsemeye çalıştım.Pekâlâ bugün çok güzel bir gün.

Paltomu alıp şirketten çıktım.Buradan çıkıp AVM'ye gidip herkese hediyesini alıp eve dönecektim.Arabama bindim AVM'ye doğru sürdüm.

                          .  .  .

AVM'de Tolga,Sanem ve maalesef Uraz Bey için hediye arayışına girdim.Ve çok şükür hediyelerini alıp eve geçtim.Uraz Bey için kol düğmesi,Tolga için pembe panterli baksır ve Sanem için pembe panterli iç çamaşır seti almıştım.

Hepsini bir mağazada bulabilmiştim.Fakat Sanem ile Tolga'nın hediyelerini bir hediye paketindeydi.Çünkü set olarak almıştım.Onlara verirken ayırırdım.Şuan çok üşeniyordum.Üzerimi değiştirip kendimi yatağa attım.Bugün çok yorucuydu.

                               . . .

Sabah yine aynı saatte uyandım.Duş falan alıp dolabıma yöneldim.Giyecek bir şeyler bulup giyindim.

Giyecek bir şeyler bulup giyindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sumru'nun kıyafeti

Anahtarlarımı alıp evden çıktım.Botlarımı giyip arabama doğru yöneldim.Hızlıca şirkete sürdüm.

                                . . .

Yine her zamanki gibi sabahtan beri çalışıyordum.Saat 22.00'a geliyordu.Bugün 1 Ocak olmasına rağmen mesaiye kalmıştık.

İşlerimi bitirip Uraz Beyin odasına izin almak yahut hediyesini vermek için girdim.Kapıyı çalıp içeriye girdim.Bakışlarını bilgisayardan ayırıp bana baktı.Sonra bilgisayarını kapatıp bakışlarını bana çevirdi.Konuşmamı bekliyormuşçasına.

"Şey Uraz Bey işlerimi bitirdim de çıkacağımı haber vermek için gelmiştim."Dedim tek solukta."Tamam çıkabilirsin"dedi.Ve ekleyerek sözlerime devam ettim."Bir de yılbaşı çekilişinde sizin isminiz bana çıktı da."dedim çekingenlikle.Bunu duyduğunda dudağı yana kıvrıldı zevkle.Bunu yapmasayla beraber sağ yanağındaki çıkıntı ortaya çıktı."Öyle mi?"dedi şaşırmışçasına.Elimdeki hediyeyi gözleyle işaret etti ve ekledi."Ne o arabamı düzetmek için kaplamamı aldın."dedi sırıtarak.

Elimdeki hediyeyi uzatarak "Buyrun lütfen."dedim.Ayağa kalkıp bana doğru ilerledi.Elimden hediyeyi almasıyla parmaklarımız birbirine sürtündü.Bunun üzerine derince yutkundum.Gözleri bir anlığına soluk boruma değdi sonra hemen geri çekti."Tamam çıkabilirsin."dedi ve odadan çıktım.

Şirketin otoparkına inip arabama bindim.Buradan çıkıp Tolga ve Sanem'in yanına gidip kutluma yapıcaktık.Hediyelerini ayrıştırmam gerekiyordu.Arabamın arka koltuğuna doğru uzanıp hediyeyi aldım.Ön koltuğa koyup paketi açtım ve içinden kol düğmesi çıktı.Şaşkınlıkla kol düğmelerine baktım.Nasıl yani ben hediyeleri karıştırıp iç çamaşırları Uraz Bey'e mi vermiştim?

Nasıl yani ben hediyeleri karıştırıp iç çamaşırları Uraz Bey'e mi vermiştim?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Şuraya bir adet Sumru bırakıyorum.)

Tekrardan merhabalar.

Kusuruma bakmayın uzun zamandır yoktum telefonum bozulmuştu.Bu sebepten dolayı yaklaşık 2 haftadır bölüm atamadım.Öncelikle çok özür diliyorum.
Bu hafta özür olarak bir bölüm daha atacağım.

Sumru'nun hediyeleri karıştırıp Uraz'a iç çamaşırlarını vermesi peki?

Sevgicekle kalın.

Sınır:30 vote 60 yorum

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 18, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Patron +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin