❤️ Bondita's care❤️

1.6K 130 21
                                    

HII GUYS...... THANKYOU SO MUCH.......SUCH A NICE RESPONSE....... THANKYOU FOR ALL YOUR LOVE........MY STORY GOT NICE RANKING TOO......ITS ALL BECAUSE OF YOU GUYS.........

ITS ALL BECAUSE OF YOU GUYS

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

I WILL ALWAYS BE GRATEFUL......... THANKYOU........I AM VERY HAPPY SO TODAY DOUBLE UPDATE FOR YOU ALL........ THERE'S ONE MORE ANNOUNCEMENT THAT I WILL DO AFTER CHAPTER......SO LET'S START......

They reached home.......

Kaka : anirudh......itni jaldi......bahu tum bhi.....

Bon : ksj inhe bukhar hai.....aapne inhe court kyu aane diya......

Kaka : kya anirudh tujhe bukhar hai.....tume hume bataya nahi......

Ani : arey kaka.....woh.....

He was about to say something but Bondita glared him......it was enough for him to keep quiet....... today his love was literally behaving like a lioness.......who can say that she is the same Bondita......who was not able to look in his eyes and always got nervous before him........

Bon : aap chaliye aur aaram kijiye....... koyeli didi aap haldi wala doodh bana dijiye na......

Ani : what....!!!! Nahi bondita main koi haldi wala doodh nahi piyunga......I hate it.......

Bon : thik hona hai toh pina padega......

Ani : par.....

Bon : koi par var nahi......aur koyeli didi aap inhe kyu dekh rahi hai.....main keh rahi hu na jaiye banaiye......

Koyeli : ji......

Bon : aur aap chaliye kamre mein......

Som and batuk was controlling their laughter seeing their strict brother getting scolded........

They left from there.......som and batuk started laughing loud......even kaka and binoy started laughing........

Kaka : koi kahega yeh mera wahi baagad billa hai......

Som : koi guess bhi nahi kar payega......

Kaka : kya nahi kar payega......

Batuk : rehne dijiye kaka...... angrezi hai aapke syllabus se bahar hai.......

He frowned......

Batuk : mujhe toh aisa lag raha tha ki kahi yeh mere dada ka koi humshakal toh nahi hai......

Som : haa pichle kuch dino mein dada ne jo ek ke baad ek bomb fode hai hum par...... mujhe bhi aisa hi lag raha tha......

Suraj : jo maine dekha uske saamne yeh kuch bhi nahi hai......

Binoy : matlab......

He narrated everything happened in his cabin.......kaka was about to faint......

Som : ab toh mujhe pakka doubt hai.......ki yeh koi humare dada ka humshakal hai......

Batuk : mujhe bhi.......

obsessed with wife ❤️❤️Where stories live. Discover now