Oblékla jsem si černé plátěné šortky a modré tílko na tenká ramínka, které obtahovalo má prsa. Vlasy jsem si sepla do vysokého culiku na hlavu nasadila sluneční bryle. Z tašky si vzala toaletní potřeby a vyrazila. Vypadá to, že se nám dnešek bude dařit protože slušně i paprsky mě zahřívali už v takhle brzkou raní hodinu. Po cestě jsem potkala Terku.
"Dobre ráno. Jak se vyspala?" Usmála se na mě a objala.
"Ahoj jo vyspala jsem se docela dobře. Akorát jsem trochu rozlamana, než si zvyknu na tvrdou zem tak to potrvá." Zasmála jsem se.
Udělala jsem základní hygienickou potřebu a poté si nanesla na řasy lekhou vrstvu řasenky. Počítám totiž s tím, že se dnes 100% vymacham ve vodě. A ještě k tomu, když jsem ve dvojici s Nikem, který to neumí. A ne že bych já byla nějaký expert. Ale přeci jenom už nějaký ten rok na kajaku jezdím. Ale nechci se chlubit. Usmála jsem se na sebe v zrcadle. Docela mi to slušelo a to ještě nejsem pořádně opálená.
Když jsem byla na odchodu všimla jsem si, že Terka je stále u zrcadla a dává si hodně precizně záležet na tom aby její makeup byl dokonalý.
"Kvůli komu si dáváš tak záležet, jak vypadáš když ten tvůj kluk tady není.??" Nedalo mi to a začala jsem vyzvydat.
"Není, ale bude." Radostně zajasala a pokračovala dal v líčení.
"Počkat takže ta další parta... To bude ten tvůj kluk jo? Včera něco Emily říkala."
"Jo přesně tak. Přemluvila jsem ho. Nakonec vzal i svého bratra a nějakou kamarádku. No doufám, že je to jen kamarádka. Budu si ji muset pořádně proklepnout. A taky se těším až vás konečně seznámím. Chtěla jsem to udělat už na té party u mě ale někam si pak zmizela."
" Jeee, tak to jsem moc ráda
ČTEŠ
Osudová Láska
RomanceMá pocit, že přišla o lásku svého života, ale netuší co dalšího pro ni život čeká. Příběh odehrávající se v časovém rozpětí šesti let vypráví o šestnáctileté Veronice Kovářové.