-აი ამას…
ჯონგუკი ჯიმინისკენ ახლოს მიიწია მაგრამ ქამარი რითითაც "დაბმული" იყო შეაჩერა-მისმინე,მთვრალი ხარ!ჯიმინმა ჯონგუკს ხელი მიჰკრა და თავის ადგილზე მისვა ისევ
-არა!რაშუაშია ახლა სიმთვრალე?
-თავშია ლაწირაკო,სახლში მივდივართ…
-ვერ გიტან!რატო?რა გინდოდა? კარგი ცხოვრება მქონდა!! რატო შემოეჭერი ჩემსა და დედას ცხივრებაში??დედაჩემი მოგყავს ცოლად ხოო? მაშინ დედაჩემს უთხარი რომ თავის შვილი სხვა სახლში გადადის!გასაგებია!!
-რა?
-რაც გაიგე…იცი რომ მეხებოდი რაღაც სხვას ვგრძნობდი ვერ გიღებ როგორც მამას ამას შეეგუე!ვერ მიგიღებ,სხვას ვგრძნობ,ახლა კი დაძარი ეს დედამოტყ** მანქანა და სახლში მიმიყვანე…არ მაინტერესებს არცერთი სიტყვა შენგან არცერთი…მთვრალი ვარ? ხოდა მთვრალი რომ ვარ ყველაფერს გეტყვი რასაც ვინახავდი…ახლა კი გააკეთე ის რაც გითხარი…ჯიმინმა მანქანა დაძრა და სახლის გზაზე გავიდნენ,გზაზე არცერთი არ იღებდა ხმას,ამ დროს მანძილზე კი ჯონგუკს ჯიმინისთვის თვალიც კი არ მოუშორებია…
-ჯანდაბა…ვერ გადმოვდივარ
-მადროვე დაგეხმარები…
-არმინდა სახლში შედი
-მა…
-არანაირი მაგრამჯიმინი სახლში შევიდა,მანქანიდან ძლივს გადმოვედი,მუხლებით ქვემოთ დავეცი,წვიმა დაიწყო…წამოდგომა არც მიცლია ძალიან წვიმდა,ვერ ვიგრძენი თუ როგორ ჩამოვიდა ჩემი თვალებიდან წვიმის წვეთები ოღონდ რასაც დიდიხანია ვინახავდი
-ვერ გიტან ჯონგუკ!იციი რას აკეთებბ!!ის დედაშენის მომავალი ქმარია! ნაბიჭვარო ნაგავო! გეი ხარ!! რომელიც გამოუსადეგარია!! დედაშენი არ მიგიღებს,არავინ მიგიღებსს!!!მამა არც შენ მიმიღებდი ხო?? შემიძულებდი ხო?? რატო? რატო დაგვტოვე ჩვენ მამა?? ჯანდაბა ვერ ვიტან იმ დღეს!!! რომ არ გადამფარებოდი!! ღმერთო ვერ ვიტან ჩემ თავს!! რატო!! მინდა კარგი ცხოვრება მქონდეს მხოლოდ ეს მინდა ჯანდაბა!! მე არ ვიმსახურებ მამა შენს გვარს,მე არ ვიმსახურებ დედა შენს სიყვარულს!!არ ვიმსახურებდი რომ ჩემთვის 9 თვე გეწვალა! რადგან ერთი უბრალო ნაგავი ვარ!
YOU ARE READING
ცელქი ბიჭი (JIKOOK)
Fanfictionჯონგუკი ცელქი ბიჭი იყო იმდენად ცელქი რომ მისი მამინაცვალი იხმარა JIKOOK არვიცი,რავიცი იყოს