Aleksi:
Meillä oli alkamassa vähän hurjemmat bileet meidän vakkari baarissa, meillä oli oma lounge varattuna, mutta juomat ja musiiki oli baariin puolella.
Välittömästi kun ekat juomat tuli pöytään tunnelma nousi kattoon. Joonas haki tapansa mukaan shotti tarjottimen ja siitä se ilo vasta repesikin
"Juojuojuo!" kuului kannustus huuto
"Woooo, ykkösellä alas!" huuto jatkui
"Juojuojuo!" kuului taas kun porukka kumosi shottejaJossain vaiheessa porukka intoutu tanssimaan melko hyvässä nousussa, itse pidin vähän maltillisempaa tahtia Ollin ja Tommin kanssa, ainakin alkuun
"Allu ja Olli tanssimaan.." Niko huusi
"Come on, älkää nysvätkö siellä.." Joonas jatkoi
"No mennää sit.." Olli sanoi ja vei mut mukaan
"Let's fucking partyy!" Niko huusiJoel ja Tommi oli molemmat hyvässä nousussa, meidän muiden joukossa, parhaassa kunnossa taisi olla Niko ja Joonas.
Santeri, Mikko, Joona, Roope ja Janne kisaili kuka vetää shotti rivin nopeiten.
"Oijoiii.." Mikko huusi
"Noni sit ryypätään.." Joona huusi
"Mä juon teidät pöydän alle.." Roope heitti
"Äläpä yritä.." Janne huusi
"Ja voittaja on: Mr Koppelo!" Santeri ulvoiKiril ja Miki otti vähän rauhallisemmin ja seuras muiden touhuja ja naureskeli. Tiedä sitte kummilla meni lujempaa bändillä vai crewillä.
"Mä käyn vessassa.." Olli sanoi
"Älä oo kauaa.." sanoinJäin hetkeksi yksin, vailla seuraa. Huomasin kun joku tyyppi katseli mua kauempaa baaritiskillä ja viitoi mua luokseen, en kuitenkaan mennyt vaan odotin Ollia.
Aika nopeasti Olli oli takas mun luona, mutta tuo outo tyyppi tuijotti mua edelleen, koitin olla välittämättä.
Bileet jatku ja kaikilla oli hauskaa, mutta niinhän meillä oli tarkotuskin. Musiiki soi ja alkoholi virtas.
Istuin Ollin halissa ja katoin kun porukka piti kivaa, mulla oli hyvä olla Ollin lähellä
"Vois kohta lähtee kotiin, ei sillä että väsytttäs.." sanoin Ollille
"Joo vois, mut pari bissee ja tanssit vielä, ni sit.." Olli sanoi
"No joo, oikei sit.." sanoin ja päästin Ollin pitämään kivaaTaas mulla oli olo että joku tarkkaili mua, koitin etsiä tuota tyyppiä, jossain ihme välissä se oli löytänyt tiensä melkein meidän naapuri pöytään, eli aivan liian lähelle, jotenkin mua alko ahistaa tuo outo tyyppi.
Kohta Olli tulikin tanssimasta ja istu hetkeks mun viereen, ennen kuin nousin ja lähdin hakemaan lisää juomista.
"Käyn hakee bissen,." sanoin Ollille ennen kuin lähdin baaritiskilleTämän jälkeen en nähnyt enää Ollia sinä iltana, vasta kotona kun se bileiden jälkeen kotitu, tuskin se ihan odotti että löytää mut niin huonossa kunnossa vessasta hauskan illan päätteeks.
Paljoa en tästä muista, mutta mikään hyvä kokemus tää ei todellakaan ollut, mulla oli joku ihme tyhjiö baaritiskin ja kotiin tulon välissä.
~ ~ ~ ~
Käärijä - Cha Cha Cha
Pidän kaksin käsin kiinni juomista niinku
Cha cha cha cha cha cha cha,
Ei, en mieti huomista ku tartun tuopista niinku
Cha cha cha cha cha cha cha,
Haluun olla sekasin ja vapaa huolista niinku,
cha cha cha cha cha cha cha... ... ...
Joo, semmonen sieltä tällä kertaa putkahti! :o
460 sanaa, mennään eteenpäin! ;)
TÄNÄÄN, luvut tulee vähän eri aikaan kun normalisti! En oo illalla kotona ja en luota et puhelin on kärryillä julkaistuista ja ei julkaistuista! Tästä pari tuntia, ehkä joskus ennen seiskaa tulee se toinen <3 :)
YOU ARE READING
Sydän Jota Rakastan [Olli & Aleksi] (2) [VALMIS] ✔️
FanfictionOllin ja Aleksin rakkaustarina yritys numero 2! Tarina Ollin ja Aleksin jokapäiväisestä elämästä! Menossa mukana tietty jätkät (Jiko!) ja satunnaisesti crewin jäseniä! Söpöilyä laidasta laitaan, pienellä ja vähän isommalla smutti höysteellä! (name i...