ACT TWO

649 14 3
                                    

letters.

𝒥𝒶𝓂𝒾𝑒,

𝐹𝒾𝓃𝒶𝓁𝓁𝓎 𝒶𝓇𝓇𝒾𝓋𝑒𝒹 𝒷𝒶𝒸𝓀 𝒶𝓉 𝓉𝒽𝑒 𝓉𝑜𝓇𝓉𝓊𝓇𝑒 𝒹𝑒𝓃. 𝒮𝑜𝓂𝑒 𝓂𝓊𝑔𝑔𝓁𝑒 𝓂𝒶𝓃 𝒸𝑜𝓊𝓁𝒹𝓃'𝓉 𝓀𝑒𝑒𝓅 𝒽𝒾𝓈 𝑒𝓎𝑒𝓈 𝑜𝒻𝒻 𝓂𝑒 𝒻𝑜𝓇 𝓉𝒽𝑒 𝓌𝒽𝑜𝓁𝑒 𝒷𝓊𝓈 𝒿𝑜𝓊𝓇𝓃𝑒𝓎. (𝐼 𝒸𝒶𝓃'𝓉 𝓌𝒶𝒾𝓉 𝓉𝑜 𝒾𝓃𝓉𝓇𝑜𝒹𝓊𝒸𝑒 𝓎𝑜𝓊 𝓉𝑜 𝒷𝓊𝓈𝑒𝓈, 𝓎𝑜𝓊𝓁𝓁 𝓁𝑜𝓈𝑒 𝓎𝑜𝓊𝓇 𝓂𝒾𝓃𝒹.)

𝒞𝑜𝓊𝓃𝓉𝒾𝓃𝑔 𝒹𝑜𝓌𝓃 𝓉𝒽𝑒 𝒹𝒶𝓎𝓈 𝓊𝓃𝓉𝒾𝓁 𝒾 𝒸𝒶𝓃 𝓁𝑒𝒶𝓋𝑒 𝒶𝑔𝒶𝒾𝓃. 𝒪𝓃𝓁𝓎 𝒻𝑜𝓊𝓇𝓉𝓎 𝑜𝒹𝒹. 𝐻𝑜𝓌 𝓌𝒶𝓈 𝓎𝑜𝓊𝓇 𝓉𝓇𝒶𝓋𝑒𝓁𝓈? 𝒯𝑒𝓁𝓁 𝓎𝑜𝓊𝓇 𝓂𝑜𝓉𝒽𝑒𝓇 𝒶𝓃𝒹 𝒻𝒶𝓉𝒽𝑒𝓇 𝐼 𝓈𝒶𝒾𝒹 𝒽𝑒𝓁𝓁𝑜, 𝒮𝒾𝓇𝒾𝓊𝓈 𝓉𝑜𝑜. 𝐻𝑜𝓌 𝒶𝓇𝑒 𝒽𝒾𝓂 𝒶𝓃𝒹 𝑀𝑜𝑜𝓃𝓎 𝒽𝑜𝓁𝒹𝒾𝓃𝑔 𝓊𝓅? 𝒯𝒽𝑒𝓎 𝓈𝑒𝑒𝓂𝑒𝒹 𝓉𝑒𝓃𝓈𝑒 𝓌𝒽𝑒𝓃 𝓌𝑒 𝓁𝑒𝒻𝓉 𝓉𝒽𝑒 𝓅𝓁𝒶𝓉𝒻𝑜𝓇𝓂. 𝐼 𝓇𝑒𝒸𝓀𝑜𝓃 𝓉𝒽𝑒𝓎'𝓁𝓁 𝒷𝑒 𝑜𝓀𝒶𝓎, 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝓁𝑜𝓋𝑒 𝓁𝒾𝓀𝑒 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝐼 𝒹𝑜𝓊𝒷𝓉 𝒾𝓉'𝒹 𝑒𝓃𝒹 𝓈𝑜 𝓈𝓊𝒹𝒹𝑒𝓃𝓁𝓎

𝐼𝓉 𝒻𝑒𝑒𝓁𝓈 𝓌𝑒𝒾𝓇𝒹 𝓉𝑜 𝓈𝒶𝓎 𝐼 𝓂𝒾𝓈𝓈 𝓎𝑜𝓊. 𝒲𝑒 𝓈𝒶𝓌 𝑒𝒶𝒸𝒽 𝑜𝓉𝒽𝑒𝓇 𝒿𝓊𝓈𝓉 𝓁𝒶𝓈𝓉 𝓃𝒾𝑔𝒽𝓉, 𝒷𝓊𝓉 𝐼 𝓂𝒾𝓈𝓈 𝓎𝑜𝓊. 𝐼𝓉'𝓈 𝓈𝒾𝓁𝓁𝓎, 𝒷𝓊𝓉 𝒾 𝓉𝒽𝒾𝓃𝓀 𝑜𝒻 𝒻𝒾𝓃𝒶𝓁𝓁𝓎 𝑔𝑒𝓉𝓉𝒾𝓃𝑔 𝓉𝑜 𝓈𝑒𝑒 𝓎𝑜𝓊𝓇 𝒻𝒶𝒸𝑒 𝒶𝑔𝒶𝒾𝓃 𝒿𝓊𝓈𝓉 𝓉𝑜 𝑔𝑒𝓉 𝓂𝑒 𝓉𝒽𝓇𝑜𝓊𝑔𝒽 𝓉𝒽𝑒 𝓃𝒾𝑔𝒽𝓉. 𝐼 𝓌𝒾𝓈𝒽 𝓌𝑒 𝒸𝑜𝓊𝓁𝒹 𝓈𝑒𝑒 𝑒𝒶𝒸𝒽 𝑜𝓉𝒽𝑒𝓇 𝒾𝓃 𝓉𝒽𝑒 𝒽𝑜𝓁𝒾𝒹𝒶𝓎𝓈.

𝒢𝑜𝒾𝓃𝑔 𝒻𝓇𝑜𝓂 𝓈𝑒𝑒𝒾𝓃𝑔 𝓎𝑜𝓊 𝑒𝓋𝑒𝓇𝓎 𝒹𝒶𝓎 𝓉𝑜 𝓃𝑜𝓉 𝓈𝑒𝑒𝒾𝓃𝑔 𝓎𝑜𝓊 𝒶𝓉 𝒶𝓁𝓁 𝒽𝒶𝓈 𝓇𝑒𝒶𝓁𝓁𝓎 𝓂𝑒𝓈𝓈𝑒𝒹 𝓊𝓅 𝓂𝓎 𝒷𝓇𝒶𝒾𝓃, 𝒷𝓊𝓉 𝒾'𝓂 𝓂𝒶𝓃𝒶𝑔𝒾𝓃𝑔.

𝐼 𝒽𝒶𝓋𝑒 𝓉𝑜 𝑔𝑜 𝓃𝑜𝓌, 𝓂𝑜𝓉𝒽𝑒𝓇'𝓈 𝒸𝒶𝓁𝓁𝒾𝓃𝑔 𝓂𝑒 𝒻𝓇𝑜𝓂 𝒹𝑜𝓌𝓃𝓈𝓉𝒶𝒾𝓇𝓈. 𝒲𝓇𝒾𝓉𝑒 𝒷𝒶𝒸𝓀 𝒶𝓈 𝓈𝑜𝑜𝓃 𝒶𝓈 𝓎𝑜𝓊 𝒸𝒶𝓃, 𝓎𝑒𝒶𝒽?

𝒴𝑜𝓊𝓇𝓈, 𝐸𝓁𝓈𝒾𝑒 𝓍𝓍

*:・゚✧*:・゚✧

ᴇʟꜱɪᴇ,
ɢʟᴀᴅ ʏᴏᴜ ᴍᴀᴅᴇ ɪᴛ ʙᴀᴄᴋ ꜱᴀꜰᴇʟʏ. ɪ ᴡɪꜱʜ ɪ ʜᴀᴅ ᴇᴠᴇɴ ᴛʜᴇ ꜰᴀɪɴᴛᴇꜱᴛ ɪᴅᴇᴀ ᴏꜰ ᴡʜᴀᴛ ᴀ 'ʙᴜꜱ' ɪꜱ, ʙᴜᴛ ɪᴛ ꜱᴏᴜɴᴅꜱ ꜱᴄᴀʀʏ. (ɪᴍ ꜱᴏʀʀʏ ᴀʙᴏᴜᴛ ᴛʜᴇ ɢᴜʏ, ᴘᴇᴏᴘʟᴇ ʟɪᴋᴇ ᴛʜᴀᴛ ᴅᴏɴᴛ ᴅᴇꜱᴇʀᴠᴇ ᴛᴏ ʟɪᴠᴇ.)

ꜱɪʀɪᴜꜱ ɪꜱ ᴅᴏɪɴɢ ᴏᴋᴀʏ, ɪ ᴛʜɪɴᴋ ʜᴇꜱ ᴡʀɪᴛɪɴɢ ᴛᴏ ᴍᴏᴏɴʏ ɴᴏᴡ ᴀᴄᴛᴜᴀʟʟʏ. ᴘᴏᴜʀɪɴɢ ʜɪꜱ ʜᴇᴀʀᴛ ᴏᴜᴛ, ɪᴛꜱ ᴀᴅᴏʀᴀʙʟᴇ ʀᴇᴀʟʟʏ. ᴍᴜᴍ ꜱᴀʏꜱ ʜᴇʟʟᴏ, ᴀɴᴅ ᴛʜᴀᴛ ʏᴏᴜ ᴄᴀɴ ᴅʀᴏᴘ ʙʏ ᴀɴʏ ᴛɪᴍᴇ ʏᴏᴜ ɴᴇᴇᴅ ᴀ ᴘʟᴀᴄᴇ ᴛᴏ ꜱᴛᴀʏ. ꜱᴀʏ ᴛʜᴇ ᴡᴏʀᴅ ᴀɴᴅ ɪ'ʟʟ ʙᴇ ᴀᴛ ʏᴏᴜʀ ᴅᴏᴏʀ ᴀꜱ ꜱᴏᴏɴ ᴀꜱ ɪ ᴄᴀɴ.

I Was Made For Loving You - James PotterWhere stories live. Discover now