21: letter

599 10 0
                                    

𝑀𝒾𝓈𝓈 𝐸𝓁𝑜𝒹𝒾𝑒 𝒯 𝒲𝑒𝓈𝓉𝓌𝑜𝑜𝒹,

𝐼𝓉 𝒽𝒶𝓈 𝒷𝑒𝑒𝓃 𝒷𝓇𝑜𝓊𝑔𝒽𝓉 𝓉𝑜 𝓂𝓎 𝒶𝓉𝓉𝑒𝓃𝓉𝒾𝑜𝓃 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝓎𝑜𝓊'𝓋𝑒 𝒷𝑒𝑒𝓃 𝒶𝓈𝓈𝑜𝒸𝒾𝒶𝓉𝒾𝓃𝑔 𝓎𝑜𝓊𝓇𝓈𝑒𝓁𝒻 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝓂𝓊𝒹𝒷𝓁𝑜𝑜𝒹𝓈 𝒶𝓃𝒹 𝒷𝓁𝑜𝑜𝒹 𝓉𝓇𝒶𝒾𝓉𝑜𝓇𝓈. 𝒲𝑒 𝓇𝒶𝒾𝓈𝑒𝒹 𝓎𝑜𝓊 𝒷𝑒𝓉𝓉𝑒𝓇 𝓉𝒽𝒶𝓃 𝓉𝒽𝒾𝓈, 𝓉𝑜 𝒷𝑒𝒻𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹 𝓉𝒽𝑒 𝒮𝒾𝓇𝒾𝓊𝓈 𝐵𝓁𝒶𝒸𝓀 𝓌𝒽𝑜 𝓌𝒶𝓈 𝒷𝓊𝓇𝓃𝑒𝒹 𝑜𝒻𝒻 𝑜𝒻 𝒽𝒾𝓈 𝒻𝒶𝓂𝒾𝓁𝓎 𝓉𝓇𝑒𝑒 𝒷𝑒𝒸𝒶𝓊𝓈𝑒 𝑜𝒻 𝓌𝒽𝑜𝓂 𝒽𝑒 𝒷𝑒𝒸𝒶𝓂𝑒.

𝐼'𝓋𝑒 𝒶𝓁𝓈𝑜 𝒷𝑒𝑒𝓃 𝒾𝓃𝒻𝑜𝓇𝓂𝑒𝒹 𝑜𝓃 𝓎𝑜𝓊𝓇 𝓇𝑒𝓁𝒶𝓉𝒾𝑜𝓃𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝒥𝒶𝓂𝑒𝓈 𝒫𝑜𝓉𝓉𝑒𝓇. 𝒲𝒽𝒾𝓁𝓈𝓉 𝒽𝑒 𝒾𝓈 𝒶 𝓅𝓊𝓇𝑒𝒷𝓁𝑜𝑜𝒹 𝒾𝓃 𝒽𝒾𝓂𝓈𝑒𝓁𝒻, 𝓉𝒽𝑜𝓈𝑒 𝒽𝑒 𝓈𝓊𝓇𝓇𝑜𝓊𝓃𝒹𝓈 𝒽𝒾𝓂𝓈𝑒𝓁𝒻 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝒶𝓇𝑒 𝓃𝑜𝓉. 𝐼𝒻 𝓎𝑜𝓊 𝒶𝓇𝑒 𝓁𝑜𝑜𝓀𝒾𝓃𝑔 𝒻𝑜𝓇 𝓂𝒶𝓇𝓇𝒾𝒶𝑔𝑒, 𝐼 𝓌𝒾𝓁𝓁 𝒻𝒾𝓃𝒹 𝓎𝑜𝓊 𝒶 𝓈𝓊𝒾𝓉𝑜𝓇 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝓂𝑒𝑒𝓉𝓈 𝓂𝓎 𝑒𝓍𝓅𝑒𝒸𝓉𝒶𝓉𝒾𝑜𝓃𝓈.

𝑅𝑒𝒶𝓁𝓁𝓎, 𝐸𝓁𝑜𝒹𝒾𝑒. 𝒴𝑜𝓊𝓇 𝒹𝑒𝓈𝓅𝑒𝓇𝒶𝓉𝒾𝑜𝓃 𝒻𝑜𝓇 𝑜𝓊𝓇 𝒶𝓉𝓉𝑒𝓃𝓉𝒾𝑜𝓃 𝒾𝓈 𝑔𝑒𝓉𝓉𝒾𝓃𝑔 𝓈𝒾𝓁𝓁𝓎. 𝒴𝑜𝓊 𝓀𝓃𝑒𝓌 𝓉𝒽𝑒 𝒸𝑜𝓃𝓈𝑒𝓆𝓊𝑒𝓃𝒸𝑒𝓈 𝑜𝒻 𝓃𝑜𝓉 𝒷𝑒𝒾𝓃𝑔 𝓈𝑜𝓇𝓉𝑒𝒹 𝑅𝒶𝓋𝑒𝓃𝒸𝓁𝒶𝓌, 𝒶𝓃𝒹 𝓎𝑜𝓊 𝒸𝑜𝓂𝓅𝓁𝒶𝒾𝓃 𝑜𝒻 𝓉𝒽𝑒𝓂 𝒶𝓃𝓎𝓌𝒶𝓎. 𝒞𝑜𝓃𝓈𝒾𝒹𝑒𝓇 𝓎𝑜𝓊𝓇𝓈𝑒𝓁𝒻 𝓁𝓊𝒸𝓀𝓎 𝓌𝑒 𝒽𝒶𝓋𝑒𝓃𝓉 𝒶𝒸𝓉𝑒𝒹 𝓈𝒾𝓂𝒾𝓁𝒶𝓇𝓁𝓎 𝓉𝑜 𝓉𝒽𝑒 𝐵𝓁𝒶𝒸𝓀𝓈 𝒶𝓃𝒹 𝒹𝒾𝓈𝑜𝓌𝓃𝑒𝒹 𝓎𝑜𝓊 𝒸𝑜𝓂𝓅𝓁𝑒𝓉𝑒𝓁𝓎.

𝑅𝑒𝓂𝑒𝓂𝒷𝑒𝓇 𝓎𝑜𝓊𝓇 𝓅𝓁𝒶𝒸𝑒 𝒾𝓃 𝓈𝑜𝒸𝒾𝑒𝓉𝓎, 𝒾𝓃 𝓉𝒽𝒾𝓈 𝒽𝑜𝓊𝓈𝑒, 𝒶𝓃𝒹 𝓂𝒶𝓀𝑒 𝓉𝒽𝑒 𝓂𝑜𝓈𝓉 𝑜𝒻 𝒾𝓉. 𝐼𝓉'𝓁𝓁 𝑔𝑒𝓉 𝓎𝑜𝓊 𝓌𝒽𝑒𝓇𝑒𝓋𝑒𝓇 𝓎𝑜𝓊 𝒸𝒶𝓃 𝓉𝒽𝒾𝓃𝓀 𝑜𝒻 𝓂𝓊𝒸𝒽 𝒻𝒶𝓈𝓉𝑒𝓇.

𝒴𝑜𝓊𝓇𝓈,
𝒜𝓈𝓉𝓇𝒾𝑜𝓃𝒶 𝑀𝒶𝓇𝒾𝓈𝑜𝓃 𝒲𝑒𝓈𝓉𝓌𝑜𝑜𝒹.

*:・゚✧*:・゚✧

Elodie was furious at whoever had told her parents everything she had been up to this year. She was furious at her mother for the years of casting her aside, standing back while her father abused her, and then walking back into her life and trying to control it. It wasn't fair.

Her own started cawing at her when she put the letter down, which caused James to stir in his sleep and probably wake him up. "I fucking hate your bird, Elsie." He mumbled, grasping at the spot where Elodie was once lying down. "Yeah, I know, he'll keep doing it until I write back. Parents trained him like that, so I know it's urgent."

James shot up out of bed.

"Your parents wrote?" Elodie just gestured to the note on the table, and he picked it up to read it over. "Fucking hell, they're trying to marry you off after not even speaking to you since September?" James looked at his girlfriend, who seemed completely unfazed by the letter.

I Was Made For Loving You - James PotterWhere stories live. Discover now