Kiraz
Sabah uyandığımda hemen kaanın odasına gittim çıplak uyuyordu altında kısa bir şort vardı çok çekici duruyordu ona git gide daha çok aşık olmuştum yerdede bükman yatıyordu yazık yerde ne kadar üşüdüyse uzunkolu ve kalın eşofmanla yatmış İt kutuplar birbirini çeker lafı burdan geliyor heralde Açelya hala uyuyordu bense evde tek uyanık olan kişiydim bu arada rüyamda dübki gördüğümün devmını görmüştüm ama hep beraber otururken anlatıcaktık Kaan yavaşca doğruldu"Kiraz ne oldu bişemi buldun"utandım geri çekildim"ne yoo uyundınızmı diye kontrole geldim"dedim ve hemen oturma odasına koştum Açelya uyanmış boş bakışlarla duvara bakıyordu"Ne oldu Açelya rüyanda devamını gördün" diyerek yanına gittim uykulu gözleriyle bana baktı"Kiraz ben galiba cevabı buldum"dedi kaşlarımı kaldırdım ve bir kaç saniye ona baktım bu cevap doğrumuydu yada Açelya cevabı gerçekten bulmuşmuydu biraz daha düşünecektir.
Kaan
Kiraz gittikten sonra biraz daha uyumuşum kalktığımda hiç ses yoktu Bükman mışıl mışıl uyuyordu kalktım genel ihtiyaçlarımı halledip oturma odasının kapısını çaldım "uyanıkmısınız, gelebilirmiyim?"diye seslendim ses yoktu galiba tekrar dalmışlardı kapı hafif aralıktı içeri meraklı gözlerle baktım kiraz uyuyordu üstünde hafif açık bir t-shirt ve altında ise kısa şort vardı bacakları uzun ve inceydi çok çekiciydi bir gün onunla yaymak iatiyordum ruhumda dinlenmesini istiyordum ama şu an zamanı deildi bükmanı uyandırdım ben bükmanı uyandırırken Açelyada kirazı uyandırmış kahvaltı fln yaptık derken tekrar bilgisayarın başına oturduk ve en akıllımız konuştu tabiki Açelya"ee kim rüyasında ne gördüğünü anlatmaya başlıyacak"Kiraz cevap verdi "Ben başlarım siz devamını getirin"dedi ve devam etti."Aynı ormandaydık o adam beni bir mağaraya götürdü ve hiç konuşmadı adını sordum ve Lace dedi deişik bir isim dedim ama cevap vermedi sen kimsin dedim ruhuna cevap ver dedi ve hiç konuşmadı bir çığlık sesi yükseldi ve sıçrayarak uyandım"dedi ardına ben konuştum"evet bizdede aynısı oldu Kızın ismini sordum Lana ymış dimi Bükman sanada Lana dedimi"bükman"evet"dedi durduk ve cevabı Açelya bize göstermeden bilgisayara yazdı kabul edildi hepimiz ne olduğunu sorduk ve hiçbirini izin sorularınmızı cevaplamadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4Beden2Ruh
ParanormalRüya için olan bir yola doğru koşuyoraedı bir ruha aşık olamak ne kadar zor olabilirdiki yada birbirimize aşık olamak işte cevaplar yanıt buluyor BAŞ ROL; ~AÇELYA ~KAAN ~BÜKMAN ~KİRAZ RUHLAR; ~LANA ~LACE