AŞIK OLDUĞUM KADIN

8 3 0
                                    

Biraz oturdum ve bunların bir işaret olduğunu düşündüm fakat hepsinden önce o kızı unutamıyorum acaba ismi neydi merkatan ölcektim acaba uyusam bidaha rüyama gireemi diye düşünürken bi an aklımdan şu geçti ya gerçek deilse evet işte yani zaten gerçek deildi ama bütün bunlar oyun olamazdı telefonum çaldı hemen açtım fakat arayan o numara deildi Bükman arıyordu açtım"efendim bükman ne oldu kardeşim sen beni aramaazdın"bükamn nefes nefese kalmış bana bişe anlatmaya çalışıyordu "Kaan hemen hemen yanıma gel çok değişik bişey oldu"ben ardına cevap veridm "tamam abi kapat kapat geliyorum"giyinip çıktım hemen parka geldi ve bana anlattığı şeye inanamadım resmen ikimizde aynı olayları yaşamış aynı rüyaları görmüş aynı sorularla karşılaşmıştık birbirimize inanamadık gerçekten bu oluyordu Bükmanla ayrıldıktan sonra eve gittim ve saat daha 16:44'dü hemen uyudum.
Kiraz
(Kiraz ve Açelyada Bükman ve Kaanla aynı rüyaları görmüş ve aynı olayları yaşamıştı fakat onlarda bir kız deil bir erkekti)
Kirazda Açelyayla buluştu ve birbirlerine aynı olayı yaşadıklarını anlattılar ardına Açelya "Acaba Bükmanımı arasak"dedi doğrulup bende cevap veridim"Yada kaanımı arasakki"dedi bence matıklıydı ama ne olacaktı ki arayınca neyse aradık konuştuk felan yanlız Bükmanla konuşurken bükmanın bize anlattığı şeyler bizim yaşadığımız şeylerin aynısıydı bükmana bunu söyleyince oda hemen yanımıza geldi ve kaanında aynı olayı yaşadığını söyledi hemen kazanı aradık galiba uyuyordu yani o kızı görmek için heralde ama bizde evine gidelim deidk evine gittik ve odaya geçtik ben kaana aşıktım Açelya ise bükmana aşıktı fakat rüyamızda gördüğünüz o adam aklımızdan çıkmıyordu galba bükmanka kazanda bir kız görmüştüki  onlarda aralarında fısır fısır konuşuyordu sesizliği bozan Açelya oldu Açelya çok güzel bir kızdı buday tenli açık kahverengi saçları ve yeşilimsi bir gözleri vardı tarzıda mükemmledi neyse Açelya "böyle boş boş oturacakmıyoz bilgisayardaki sorunun cevabına ne yazıcaz onu düşünsünüzmü"dedi herkez olumsuz bir şekilde kafa salladı artık akşam olmuştu kara vermiştik bu gün hepimiz aynı rüyayı mı gördük diye test edicektik kaangilde kaldık Kaanla bükman kaanın odasında bizde oturma odasında yattık.

4Beden2RuhHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin