Bölüm 1. Üniversite Zamanı

84 13 13
                                    

'Sana beni sev demiyorum. Senden bir karşılık bile beklemiyorum. Ama şunu bil ki, üniversiteye gelme sebebim sensin. Yüzümün gülmesi ve o gün benim iyi olmam... Bunlara sebep sensin. 'Sen' diye güne başlayıp, 'sen' diye bitiriyorum. Hayatımı sana adamış gibi seviyorum seni. Uğrunda canımı verecek kadar. Iyi geceler güzel gözlüm. Seni Allaha emanet ediyorum. Umarım kısmetde varsa bir gün kavuşuruz.'

İşte böyle bir aşk ve böyle bir istek. Nasıl mı başladı?

BÖLÜM 1. ÜNİVERSİTE ZAMANI

Üniversiteye kabul edildiğimi öğrendiğimde, kalbimdeki heyecan ve mutluluk duygusu tavan yapmıştı. Uzun yıllardır hayalini kurduğum bu anı sonunda yaşamak, inanılmaz bir duygu. Sevdiklerimle paylaşmak için hemen telefonlarını açtım ve onlara haber verdim. Onların coşkulu tebrikleri, benim heyecanımı daha da arttırdı. Kendimi hala gerçekleşmeyen bir rüyanın içindeymiş gibi hissediyorum. Hayallerimdeki kampüsü, öğrenci hayatını, yeni arkadaşları ve okuyacağım dersleri hayal ediyorum. Okula kaydolmak için yapmam gereken tüm adımları hızlı bir şekilde atıyorum. Tüm belgelerimi düzenliyorum, yeni bir bilgisayar alıyorum ve ihtiyacım olan diğer tüm malzemeleri temin ediyorum. Önümdeki bu yeni başlangıç beni hem korkutuyor hem de heyecanlandırıyor. İlk kez evden ayrılacak olmak, kendim için kararlar vermek ve yeni sorumluluklar almaktan dolayı biraz endişeliyim. Ancak, bunların hepsi yeni bir maceranın parçası ve bunun beni nasıl geliştireceğini biliyorum. Bu nedenle, üniversiteye gitmek için sabırsızlanıyorum ve ne kadar zorlu olursa olsun her şeyin üstesinden geleceğime inanıyorum.

Üniversiteye gitmek için yurda taşındığımda, kafamda birçok düşünce ve duygu vardı. Öncelikle, bu benim için büyük bir adımdı. Artık ailemden uzakta, kendi başıma yaşayacaktım. Daha önce hiç böyle bir şey yapmamıştım ve bu bana biraz korkutucu geliyordu. Ancak aynı zamanda, bu benim için büyük bir özgürlük de sağlayacaktı. Kendi kararlarımı alabilecek, kendi hayatımı planlayabilecektim. Yurda taşınmak, yeni bir çevreye, yeni bir hayata, yeni insanlarla tanışmaya ve onlarla birlikte yaşamaya olanak tanıdı. Kendimi özgür ve heyecanlı hissediyorum. Kendimi daha fazla keşfedebileceğim, kendi tutkularımı keşfedebileceğim bir ortamda olmak, benim için çok değerli. Yeni insanlarla tanışmak heyecan verici ama aynı zamanda zorlu da olabilir. Ancak, zorlukları aşmanın en iyi yolu, yeni arkadaşlar edinmek ve destek almak. İlk günlerimde, yurtta kalan diğer öğrencilerle tanıştım ve onlarla kaynaşmaya çalıştım. Herkesin farklı ilgi alanları ve kişilikleri var, ancak bu çeşitlilik aslında daha zengin bir yaşam deneyimi sunuyor. Aynı zamanda, üniversite hayatımda çalışmam gereken birçok sorumluluk var. Derslerime çalışmak, ödevlerimi yapmak, projeler üretmek, staj bulmak gibi. Ancak bunların hepsi, kendi başıma alacağım sorumluluklar ve kendi başarım için yapacağım çalışmalar. Kendi ayaklarımın üzerinde durabilmek için yapmam gereken şeyler. Sonuç olarak, yurda taşınmak benim için hem heyecan verici hem de korkutucu bir deneyim. Ancak, bu benim için yeni bir başlangıç. Kendimi keşfetmek, öğrenmek, büyümek ve hayatımın geri kalanı için hazırlanmak için ihtiyacım olan her şeyi sunan bir fırsat. Ve ben bu fırsatı gözardı edemem.

Bugün üniversitedeki ilk günüm ve heyecanlıyım. Yeni insanlarla tanışmak, yeni bir ortama alışmak ve yeni bir hayata başlamak için sabırsızlanıyorum. Aynı zamanda biraz endişeliyim, çünkü her şeyin nasıl olacağı hakkında hiçbir fikrim yok. Ders programımı nasıl ayarlayacağım, hangi kampüs aktivitelerine katılacağım, hangi derslerin zor olacağı konusunda hiçbir fikrim yok. Ama yine de heyecanım daha ağır basıyor. Bu yeni maceraya başlamak için sabırsızlanıyorum. Kendimi geliştirecek, yeni şeyler öğrenecek ve hayatımı değiştirecek birçok fırsatın beni beklediğini hissediyorum. Üniversitenin ilk gününde tüm öğrencilerle birlikte olduğumuz için, diğer insanlarla tanışmak için mükemmel bir fırsatım olacak. Umarım yeni arkadaşlar edinir ve birlikte eğleniriz. Bu yeni başlangıcın heyecanıyla doluyum ve üniversite hayatının benim için ne getireceğini merakla bekliyorum.

Bugün üniversitedeki ilk günüm ve inanılmaz bir deneyimdi. İlk olarak, sınıfımdaki insanlarla tanışmak için harika bir fırsatım oldu ve çok sayıda ilginç kişiyle tanıştım. İlk günden itibaren bazı arkadaşlar edindim ve çok şanslı hissediyorum. Yeni arkadaşlar edinmek benim için her zaman zor olmuştur, ama üniversitenin ilk gününde bazı insanlarla ortak noktalarımız olduğunu keşfettim ve bu da bize bağ kurmamızı sağladı. Yeni arkadaşlarım sayesinde üniversitenin sunduğu tüm fırsatları keşfetmek için heyecanlıyım. Öğrenci kulüplerine, spor takımlarına ve diğer gruplara katılmak için can atıyorum. Bu sayede kendimi geliştirebileceğim, yeni beceriler öğrenebileceğim ve sosyal hayatımı zenginleştirebileceğim birçok fırsatın olduğunu biliyorum. Aynı zamanda, yeni arkadaşlar edinmek, üniversitedeki yaşamı daha keyifli hale getirir. Yeni arkadaşlarım sayesinde sınıfın atmosferi daha rahat ve samimi hale geldi. Zorlu sınavlar veya yoğun projelerle başa çıkmak zor olsa da, yeni arkadaşlarımın desteğiyle daha kolay hale geldi. Üniversitenin ilk günü gerçekten harikaydı ve yeni arkadaşlarımı tanımakla ve birlikte zaman geçirmekle ilgili çok heyecanlanıyorum. Bu yeni başlangıçla dolu hissediyorum ve üniversite hayatımın geri kalanının benim için neler getireceğini merakla bekliyorum.

Üniversite hayatı yeni başladı ve aramızda gördüğüm bir kıza karşı hissettiğim duygularla ilgili tam olarak nasıl hissettiğimi anlamak zor. Aslında, benim için bir sıradanlık gibi görünen bu kızın etrafında dönen tüm ilgi ve hayranlık bana garip geliyor. Belki de kendimi dışlanmış hissediyorum çünkü ben diğerleri gibi bu kızın hayranlarından biri olmak zorunda kalmadım. Ama aynı zamanda bu ilginin sebepleri hakkında kafa yormak da istemiyorum. Neyse ki, üniversite hayatı benim için sadece bu kızla ilgili değil. Derslerime odaklanmak ve kendimi geliştirmek için birçok fırsat var. Spor takımlarına katılmak, öğrenci kulüplerine üye olmak ve akademik başarı için çalışmak gibi farklı yollarla hayatımda bir şeyler başarmak istiyorum. Bununla birlikte, bu kızın benim hayatımda yer almaması benim için daha iyi olabilir. Onunla bir bağ kurmamak beni mutlu ediyor ve kendimi daha rahat hissettiriyor. Belki de zamanla düşüncelerim değişir, ancak şu an için kendi yoluma devam etmek ve kendime odaklanmak istiyorum.

NEŞEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin