Kapitola 18.

168 6 0
                                    

Ráno jsem se probudil první a podíval se na Rose. Musel jsem se usmál když se ze spaní usmívala. Podíval jsem se na hodinky a zjistil že je 9:35 tak mě napadlo že bych šel udělat snídani. Pomalu jsem položil Rose zpátky na postel a potichu odešel z pokoje do kuchyně. V jídelně byli Nat a Tony tak jsem se s nikým pozdravy a vešel do kuchyně kde byli Wanda a Sam.
Bucky: „ dobré ráno" přesunul jsme se k plotně ale ještě jsem ze skříňky vytáhl talířek.
W. S. ( Wanda a Sam): „ dobré ráno" řekli synchronizovaně a sedli si na barovou stoličku.
Sam: „ takže?" Podíval jsem se na něho s tázavým výrazem a Wanda ho doplnila.
Wanda: „ řekl si jí to?" Nadzvedla obočí a mě to došlo.
Bucky: „ ammmm jo jasně řekl jsme jí to" oba dva se zatvářili že mi to nebaštěj.
Wanda: „ řekni pravdu" výhružně se na mě se Samem podívala.
Bucky: „ tak fajn neřekl jsem jí to"
Sam: „ děláš si srandu že jo?"
Wanda: „ měl jsi jediný úkol"
Bucky: „ nechte toho řeknu jí to" jen protočili očima a zavrtěli hlavou.
Wanda: „ hele víš co? Dnes jdeme s Nat a Rose konečně do té kavárny takže ty to nachistáš a je to" jídlo jsem nachystal na tác a podíval se na ní.
Bucky: „ jo to by šlo řeknu jí to teda aspoň se pokusím"
Tony: „ co komu řekneš?" Ozvalo se po pravé straně a já věděl že je zle.
Bucky: „ fajn chtěl jsem to držet v tajnosti ale dobře řeknu to" podíval jsem se na Wandu a ona jen záporně zavrtěla hlavou.
Bucky: „ slíbil jsem Rose že až tohle skončí tak na měsíc jen tak někam odjedeme a budeme ten měsíc spolu" všichni se na mě udiveně podívali a mě ta odbočka od skutečnosti zachránila zadek.
Nat: „ a kdy jsi nám to chtěl říct?" Jen jsem zavrtěl hlavou že nevím.
Tony: „ to by bylo dobrý mohly by chom taky na měsíc někam vypadnout a vy klidně můžete s námi"
Bucky: „ ammm Tony asi si nepochopil význam slova SAMY" zdůraznil jsem a on se podíval na ostatní.
Tony: „ promiň ale až se vrátíte tak bude párty" všichni jsme se zasmáli.
Nat: „ kdy vlastně odjíždíte?" Jen jsem na hlas polkl a podíval se na ní.
Bucky: „ no zítra" jen vykulily oči a pootevřely pusu.
Sam: „ a kam?"
Bucky: „ pokud jí to neřeknete tak vám to řeknu" jen kývli že nic neřeknou a já začal mluvit.
Bucky: „ Kanárské ostrovy" všichni jen užasli a já se pousmál.
Tony: „ dám vám mojí kreditku" chtěl jsem něco říct ale zavrtěl hlavou ať nic neříkám.
Bucky: „ no nic jdu jí to odnést" zvedl jsem tác a odešel do jejího pokoje. Požádal jsem F.R.I.D.A.Y. aby mi otevřela a já nohou za sebou zavřel. Vyšel jsem tři schody a koukl se na postel kde ještě spala Rose. Došel jsem k posteli, tác položil na noční stolek a sedl si vedle ní. Usmál jsem se na ní a dal jí pusu na čelo. Usmála se a koukla se na mě.
Rose: „ dobré ráno" protáhla se a posadila se.
Bucky: „ dobré ráno i tobě něco jsem ti udělal" kývl jsem na noční stolek a ona se zarazila.
Rose: „ prosím řekni že jsi to udělal pro sebe a né pro mě" otočila se na mě s vykulenýma očima.
Bucky: „ co myslíš?" Řekl jsem a dal jí pusu.
Rose: „ to si nemusel" pohladila mě po tváři s děkovným úsměvem. Podal jsem jí to a ona se pustila do jídla.
Bucky: „ musím tě varovat holky tě chcou dnes vytáhnout do kavárny" zasmála se a otřela si pusu.
Rose: „ už jsme byli dávno domluvené takže jsem ráda že se to konečně uskuteční. Děkuji za snídani byla fakt dobrá" dala mi menší pusu kterou jsem jí začal oplácet.
Rose: „ půjdu se převléknout" vztala, přešla ke skříni a odešla.

Pohled Rose:

Po obědě jsme byli v obýváku a povídali si. Bruce my poklepal na rameno a pokynul abych šla za ním.
Rose: „ co se děje?" Došli jsme do jeho laborky a on začal něco klikat na obrazovkách.
Bruce: „ chci vědět jak se cítíš" podíval se na mě s povytaženým obočím.
Rose: „ a mnohem lépe než včera"
Bruce: „ tak to rád slyším" chtěla jsem něco říct ale vtrhly tam holky.
Nat: „ tak tady jsi jdeš s námi" popadli mě za ruce a začali mě táhnout pryč. Jediné co jsem slyšela bylo jak se Bruce směje. Šli jsme už normálně a holky se na mě obrátili.
Wanda: „ ani se nezeptáš kam jdeme" zasmála jsem se a zavrtěla hlavou.
Rose: „ ne protože mě Bucky v čas varoval" nasedli jsme do auta a vyjeli směr New York.

Starkovic Sourozenecká Dvojka [ ff Bucky Barnes]Kde žijí příběhy. Začni objevovat