merhabalarr, biz geldik. umarım bizi özlemişsinizdir ve bölümü de çokça seversiniz. yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmazsanız çok mutlu olurum.
iyi okumalar❤️🔥
i don't wanna look at anything else now that i saw you
i don't wanna think of anything else now that i thought of you[yetişkin içerik]
"Bu kedi elimi ısırıp duruyor."
"Onun bir ismi var Jeongguk." Taehyung'un sesi uzaktan geliyordu. Jeongguk esmerin yatağında uzanmaya devam etti, dövmeli parmakları siyah tüylü kedinin dişlerinin arasındaydı ve elini çekmeye çalıştıkça ona daha da yapışıyordu. "Ve göbeğine dokunup duruyorsun. Sakura göbeğine dokunulmasını sevmiyor, gıdıklanıyor sanırım."
"Ne yapayım, yumuşacık göbeği."
Jeongguk Taehyung'un kıkırtısını işitti. Oda aralıklı cam yüzünden içeri dolan yağmur kokusuyla kaplanmıştı, arkadan Taehyung'un telefonundan açtığı bir caz parçası çalıyordu. Sesi kısıktı ama varlığını belli eden rahatlatıcı bir hava veriyordu. Jeongguk burada olmaya fazla alışmıştı, son zamanlarda kendi odasından çok esmerin odasında zaman geçiriyordu ve bu verdiği en iyi kararlardan biriydi.
Taehyung'a sarılarak uyumak, uyandığında gördüğü ilk şeyin onun yüzü olması başkaydı. Birlikte müzik dinlemek, esmerin yatağında uzanarak eskiz defterine bir şeyler karalamasını izlemek ve bu sırada onu ısıran Sakura'yla uğraşmak bambaşkaydı. Böyle zamanlarda kendisini tamamen savunmasız hissediyordu. Taehyung'a karşı zihninde hiçbir duvar kalmamıştı, belki de ona kendisine olduğundan bile daha açıktı.
Jeongguk esmerin adım seslerini duymasıyla başını odanın girişine çevirdi ve yalnızca kendi tişörtünü giyen Taehyung'un güzelliğini birkaç saniye boyunca zihnine kazıdı. Uzun bacakları gözler önündeydi, ince parmaklarında iki kupa vardı. İkisi de siyahtı.
"Aranızdaki aşk nefret ilişkisi hoşuma gidiyor." dedi Taehyung bacaklarını kırıp yatağına otururken. Jeongguk ona dokunma isteğiyle sonunda elini kediden kurtarabildi ve esmerin bacağına yerleştirdi, tişörtün sıyrılmasıyla açığa çıkan uyluğunu baş parmağıyla okşadı.
"Sakura bu kadar dengesiz olmasaydı daha sağlıklı bir ilişkimiz olabilirdi." Jeongguk Taehyung'un ona uzattığı kupayı alırken mırıldandı ve karşılığında esmerin kıkırtısını kazandı. Kupasından burnuna dolan kokuyu aldığında dudakları yukarı kıvrıldı, Taehyung onun için kahve yapmıştı.
Jeongguk'un içini ısıtan bir diğer şey de buydu, Taehyung'un evine bıraktığı izler. Taehyung kahveden nefret ederdi ama artık tezgahında her zaman kahve bulundurmaya başlamıştı. Bira sevmemesine rağmen dolabında hep birkaç şişe bira vardı, hem de en sevdiği markanınkinden. Odasının bir köşesinde Jeongguk'un sevdiği grupların albümleri, komodinindeyse Jeongguk'un odasından "ödünç aldığı" bir pena duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
komorebi | taekook
FanfictionGüneş ışınlarının ağaç dallarının arasından süzülüp yarattığı ışık hüzmeleri. Yaşadığını hissetmek için elinden geleni yapan müzisyen Jeongguk bir gece hayatını altüst edecek dövmeci Taehyung'la tanışır.