Seorang gadis yang bernama Aira aku lah tu sape lagi,ok Time ni Aira sedang mengemas bajunya. Tiba-tiba aku terdengar bunyi ketukan pintu bilik aku "aira dah siap ke belum?" Rupanya itu ayah aku. Aku pun buka pintu dan angguk yang aku ni dah siap."ouhh dah siap,ha jomlah gerak kang lambat pulak"kau pun ikot ayah kau dari belakang. Time dalam perjalanan menuju ke sekolah baru kau,ayah aku tanya dekat aku "emm aira ok tak kalau sekolah kudrat?sbb kan semua lelaki takut anak ayah tak selesa pulak sbb semua student lelaki." "Aira ok je ayah lagipun bukan sebilik dengan lelaki kan?" Aku tanya balik kat ayah aku"eh takkan lah anak ayah nak tidur sebilik Ngan lelaki,mesti lah ada bilik untuk kamu" kau hanya angguk sesampai sahaja disekolah kudrat kau pun keluar dari kereta dan ambil barang2 kau and btw bapak aira ni dia pengetua sekolah ni and aku perasan ada dua budak lelaki sedang berdiri tegak mcm tengah tunggu arahan bpk kau. Kau pun fikir lah diorang mesti pengawas kat sekolah ni tekan diorang pun pakai vase tiba tiba-tiba ayah kau memanggil kau, kau pun pergi dkt ayah kau dan bertemu lah kau dgn budak 2 org lelaki tu "saya nak mintak tolong kamu berdua untuk hntar anak saya kebilik yang saya tunjuk semalam ye" "baik cikgu " budak pengawas ckp dgn serentak dan kau salam bpk kau and bpk ko gi pejabat dgn tergesa-gesa and bdk pengawas tu pun perkenal kan diri dia "awak aira kan? Saya Naim dan ni Amir." "Haah saya aira Natasya."aku pun sbut nama setengah aku sbb nama pnjg aku ada cinta so tknk lah bgitahu and kitorang pun gerak and diorang tolong angkat beg aku tapi aku tknk susah kan diorang tapi tulah..sesampai kau kt bilik ko anda diorg pun belah and then Naim dtg kat bilik aku"aira bpk kau pggil kau." "Ouhh yeke k jap" dan kau pun nk pergi kat bilik pengetua tapi ko tak tahu hala tuju and Naim dtg"kau ni pun aira ckp je Ngan aku yang ko tak tahu hala tuju." "Hehe",kau pun ikot Naim bila dh Smpai kau pun berterima kasih dkt Naim and then ko masuk and bpk ko cuma nk bagi baju sekolah and kau terserempak dgn Naim lagi. Rupa-rupanya Naim menunggu kau lagi tadi "ko tunggu aku ke." "Haah takut nanti ko tak tahu hala tuju lagi."kau pun hanya mmber senyuman ko sbb maklumlah aku ni memang perlukan org nya and lepas dia hntar ko anddia terus belah so dia dh belah kau pun kunci bilik untuk salin baju uniform tu lepas ko dh siap untuk ke kantin ko terdengar bunyi ketukan pintu bilik then kau pun tengok and ko nampak dua org lelaki dkt dpn ko "kau budak baru kan anak pengetua?" "Haah nape" "ouhh saje tnye and btw nama aku ayam yg salah aku ni yg tinggi ni Fakhri."kau senyum kat Fakhri and hampir tergelak yg nama dia ayam "lebih baik ayam dari sotongkan?" And Fakhri pun bersuara "ehh jomlah turun gi kantin" "haah lah ok jom." Then ayam bagithu tentang kehidupan kudrat dan peraturannya Smpai je kat knti ko dh start tengok yg barisan dah panjang tk lah panjang mane and ko tersoal -soal sape kat dpn kau mcm Naim ataupun Amir and then kau puntepuk badan dia and dia pusing badan dia menghadap kau"ouhh aira" "hi!" "Mcm mana kau tau hala tuju ke kantin ni?" Naim tanya kat kau "Ayam Ngan Fakhri." "Ouhhh" bila kitorang tengah rancak berbual tiba-tiba ada budak potong barisan Time turun Naim and aku tnye Naim "weh Naim kenapa kau tak marah diorang?" "Diorang ada lesen" lesen? Lesen memandu ke? "Nnti aku cerita kat kau lah nnti" ayam pun kata nnti dia terangkan kat aku bila turun aku nk ambik makanan akal tu tnye kat aku"kau siapa?" "Anak pengetua." "Ouhhh"and ko pun duduk dgn ayam and Fakhri... Time ayam jelaskan lesen dan high council aku perasan yang Fakhri asyik pandang aku je Time ayam tengah membebel aku tereyescontac dgn Fakhri dlm brp minit and kau pun sedar dari bereyescontac dgn si Fakhri and Time tulah ayam nk berhenti membebel.So Smpai sini topik 1 sbb aku buat benda ni malam so enjoyyyy!!
And sorry kalau tak beberapa sweet
YOU ARE READING
Hanya Dia Yang Kucintai
Non-FictionSorry kalau ada tertypo and this is kesah aira and Fakhri so enjoyyyy! Side charater: -naim -ayam -kahar -amir -mia Start - 6.3.2023 Completed- 17.3.2023 WARNING‼️ CERITA INI ADA PERKATAAN YANG TIDAK PERLU DISEBUT AND INI HANYA IMAGINE BUKAN CERITA...