topik 10: selamanya

182 18 4
                                    

Skip at Hospital:

Aku hanya tunggu diluar bilik operasi and at the same Time ayah Fakhri DTG and mak dia sekali and mak dia tnye kat aku "aira apa jadi dkt Fakhri?mcm mana boleh jadi mcm ni?" Ckp dia sambil nangis "aunty sabar aunty Fakhri.... Dia jatuh dari tingkat lima hingga tingkat satu Time tu saya takde dgn dia." Sebut kau dgn setengah jujur mak Fakhri pun nangis sbb anak bongsu yang dia sayang Smpai mcm ni sekali and aku pun suruh mak Fakhri untuk duduk and aku cuba tenangkan mak Fakhri.......

Skip doktor dtg:

"Sape ahli keluarga KPD Nor Fakhri?" Tanya doktor tu and ayah si Fakhri pun menjawab "saya ayah KPD Nor Fakhri...knpa ye doktor?anak saya ok jekan." Aku pandang doktor tu dgn muka sedih and doktor tu cakap"maaf encik kami tak dapat selamat anak pakcik saya mohon encik dan puan bersabar ye atas takdirnya...saya minta diri dulu." Aku hanya tak sangka yang Fakhri akan tinggalkan aku buat selamanya dia ingkar janji tu and doktor benarkan masuk untuk jumpa Fakhri kali terakhir papa and mama dia benarkan aku untuk jumpa Fakhri dulu sampai je aku nampak Fakhri aku terus nangis sbb tak mampu tengok Fakhri sesakit ni "Fakhri kau ingkar janji kita Fakhri aku dh tak sanggup tinggalkan org yang aku sayang lagi kenapa kau tinggalkan aku."






Skip kat kubur:
Selepas sahaja baca yasin dan semua org dh pergi tapi aku still ada kat situ "cantik rumah baru kau Fakhri...aku harap kau kat sana gembira nnti... Tunggu aku kat sana ye sayang.... cinta minta diri dulu.... assalamualaikum."

The end
Thq sbb baca cerita Ika and maybe Ika akan buat cerita Kahar or my mmber punya cerita

Ok so byeee sayang semua;)

Hanya Dia Yang KucintaiWhere stories live. Discover now