Skip pagi:
Kau terbangun sbb Kahar kejut kan kau,and skip masuk dorm and masuk bilik and Harini tk belajar sbb pengetua suruh kitorang berehat. Time rehat aku terus gi dm macam biasa and kau terserempak Ngan Fakhri but dia palau kau and ayam kat belakang Fakhri pun menggangkat bahunya sebagai tanda tak tahu knpe Fakhri macam tu and Time dekat dm aku duduk sorang2 tiba-tiba Kahar Ngan geng2 dia datang kat meja aku yang kosong and aku cakap "kau nak ape Kahar? Kau tak puas lagi ke apa yang kau dah buat?" "Kesian priences kita ni." Dia siap main lidah sobat aku pun pergi dari situ and terus gi belakang sekolah untuk menghisap rokok. Tiba-tiba aku terdengar bunyi org yang berjalan ke arah sini rupa-rupanya si Naim"kau buat apa kat sini Khai?" Dia tnye aku and aku tak jawab sbb Time tu aku tak tahu nak cakap apa and Naim ckp "aku tahu sbb masalah Time kem bulan madu semalam kan?" Aku tiba-tiba nangis and pandang bawah and aku tanya Naim balik "kenapa dia benci aku sangat? Masalahnya bukan salah aku!" Bila Naim dgr yang aku ckp macam tu dia terus peluk aku "Shh...bukan salah kau memang aku tahu si Kahar buat hal nak sakit kan hati Fakhri ." Dalam beberapa minit Naim perasan yang aku tidur dekat pelukan dia and Naim terus bawak aku masuk bilik. Jam telah menunjukkan pukul 11 malam and aku terbangun sbb aku terdengar bunyi bising kat luar and aku nampak Fakhri and Kahar tengah bergaduh tanpa sbb yang aku tak tahu and kemenangan di tangan Kahar and Fakhri terus keluar dari bilik tu and aku memanggil Fakhri tapi dia palau aku and aku panggil dia and dia ckp "kau nak ape sial?!" Pertama kali Fakhri menengking aku and aku menengking Fakhri balik " BENCI SANGAT KE KAU KAT AKU SIAL?!"
"EH KHAI SBB KAN KAU AKU JADI MACAM NI." Tangisan aku pecah bila Fakhri cakap mcm tu dkt aku.Ok guys Smpai sini ya and mmber aku suruh buat cerita tentang dia dan crush dia patut ke aku buat sbb aku nk buat tapi malas..
Topik 7:maaf¿?
YOU ARE READING
Hanya Dia Yang Kucintai
Non-FictionSorry kalau ada tertypo and this is kesah aira and Fakhri so enjoyyyy! Side charater: -naim -ayam -kahar -amir -mia Start - 6.3.2023 Completed- 17.3.2023 WARNING‼️ CERITA INI ADA PERKATAAN YANG TIDAK PERLU DISEBUT AND INI HANYA IMAGINE BUKAN CERITA...