Selepas ayam membebel tepat bunyi loceng,kitorang terus masuk kelas macam biasa Naim tunjukkan hala tuju untuk ke kelas aku.Sesampai je kat kelas cikgu tu pun tanya aku"aira Natasya right?""Ye saya" "you can sit beside Kahar,Kahar pls rase your hand."pastu aku terus duduk yang cikgu tu tunjuk Time tengah belajar aku perasan yang Kahar pandang aku lagi tadi. Aku pun toleh kepala aku menghala ke Kahar and Kahar pandang aku je aku terus pandg depan bila dah habis kelas Kahar dtg kat meja aku "kau aira kan?aku Kahar"dia datang dgn budak2 dia "haah nape?" "Saje tnye jom petang ni lepak kat taman depan." "Sorry but petang ni ada hal."kau jual mahal dkt Kahar "ouhhh jual mahal eh?"Kahar pandang aku sinis pastu dia terus belah dgn geng2 dia. Fakhri pun dtg,Fakhri tnye aku"diorang kacau kau ke?" "Haah"kau jawab dgn ringkas"kau jgn layan diorg,kalau diorang ada buat ape2 kat kau,kau bagi tahu aku"kau hanya angguk and kau pergi form seorang je sbb Fakhri pergi tandas...Time dekat tangga aku terserempak dengan Kahar and geng2 dia "ehh aira...boleh pulak terserempak dengan kau kat tangga memang org kata lah jodoh tak ke mana."dia pandang aku dengan senyuman mengerikan "kau nak ape lagi Kahar?" Dia datang dekat Ngan aku pastu aku kebelakangan and dia letak tangan dia dekat dinding and bisik kat aku"aku nak kau jadi milik aku." Bila aku dgr apa yang dia cakap aku terus lari masuk bilik aku. Masuk je bilik aku... Aku terfikir apa maksud dia tadi.lepas dua hari kat sini Kahar asyik buli aku je dengki2 aku Smpai masa tu dia buli aku and ayam dan Fakhri nampak aku kena kacau dgn Kahar dia terus lari kat aku "KAU BUAT APA HA KAHAR!?" Kahar terkejut",uish ada pahlawan lah kat sini." Fakhri tanya dkt aku"aira kau ok tak?" Aku hanya diam "KAHAR KAU BUAT APA DEKAT DIA!?" "Relax ah Fakhri apa kata kita selesaikan dekat menifesto?kalau aku menang aku dpt aira" "kalau aku menang aira aku punya." "Ok setuju,jumpa dekat menifesto malam ni."dia dgn geng dia terus belah.
Sorry kalau pendek sangat hope you enjoy seterusnya
Topik 3:sesi restu
YOU ARE READING
Hanya Dia Yang Kucintai
Non-FictionSorry kalau ada tertypo and this is kesah aira and Fakhri so enjoyyyy! Side charater: -naim -ayam -kahar -amir -mia Start - 6.3.2023 Completed- 17.3.2023 WARNING‼️ CERITA INI ADA PERKATAAN YANG TIDAK PERLU DISEBUT AND INI HANYA IMAGINE BUKAN CERITA...