topik 3: sesi restu

193 14 0
                                    

Bila Kahar Ngan geng2 dia dah blah Fakhri terus bawak aku gu dorm masuk bilik aku. "Emm... Fakhri nak tanye boleh tak?" "Ha nk tnye ape?"Fakhri membolehkan aku untuk tanya sesuatu"apa maksud menifesto yang Kahar cakap tadi?" Si Fakhri nak jawab tapi ayam dh jawab dulu"menifesto ni untuk mengetahui sesi restu tuah dan lekir kan dua hari lepas aku dah terangkan." "Ouhhh sorry maklumlah aku orgnya pelupa." Skip malam

Kau ada dekat satu ruangan yang bermulanya pergaduhan menifesto tu and Kahar sebut something "sesi restu high council tuah dan lekir 3 2  1." Disitu mulanya pergaduhan antara Fakhri and Kahar... Tiba-tiba Fakhri tertumbuk muka Kahar and disitu lah Kahar cakap"aku dah cakap kan tak boleh main muka." Diorang pun bergaduh balik Time tengah syok berlawan and Kahar nak tendang Fakhri tiba-tiba si Hakeem pulak yang kena tendang dgn Kahar "kim kau knp gila!" Hakeem yang tergagap nak ckp sbb kesakitan tu "warden nak dtg."tamatlah pergaduhan tu sbb warden nak dtg tapi Time tu Blum ada restu. Time petang Fakhri ajak aku gi taman dia kata nak ckp sesuatu.

"Ha nape ni?" Kau tanya Fakhri "aku sebenarnya........" "Aku sebenarnya? Apa kau ni  cuba ckp btul²?" Kau marah Fakhri sbb lagi tadi dia ckp aku sebenarnya²."aku sebenarnya.... Akusebernarnyaakusukakatkau."Fakhri cakap dgn laju namun aku tak faham"kau ni cuba cakap slow² aku tak faham?" Fakhri pun ckp semula "aku sebenarnya suka kau sejak awal lagi kita bertemu."kau terdiam yang selama ni Fakhri suka kat kau juga and kau terdiam tak tahu nak ckp apa "kau tknk ke jadi gf kalau tknk takpe aku tak paksa..."Fakhri bangun dari tempat duduk dia and kau tahan dia nk ckp sesuatu "Fakhri tunggu....aku sebenarnya suka kau jugak tapi apa je yang aku dapat sbb aku takut yang kau manfaat kan aku je." Ckp kah dgn tergagapnya."aku akan protect kau and aku akan jaga kau Smpai kita lulus... Ye cinta."muka kau merah bila dgr apa yang dia ckp and kau angguk tanda kau setuju untuk jadi gf Fakhri and hari dah nk mlm and kau berdua pon balik ke drom sambil pegang tangan Smpai je kat bilik aku kitorang terus berhenti and Fakhri ckp "ha dah Smpai ni... Nnti gi tidur ye esok saya nk cinta saya ni tertidur kat kelas pulak." Kau angguk and terus lmbai dia dan dia semakin jauh dan ko terus masuk bilik and sebenarnya Kahar perhatikan kau dan Fakhri dari taman Smpai ke bilik kau.

Ok Smpai sini je dulu and like tau jangan tak like sweet tk sweet tu ok
Next
Topic 4:cinta¿?

Hanya Dia Yang KucintaiWhere stories live. Discover now