Time pagi mcm biasa kau akan bersiap and kau dah keluar bilik and Naim panggil kau "Khai!" Kau tengok Naim and Naim cakap yang pengetua nak jumpa aku and aku pergi ke bilik pengetua yang bapak aku tengah tunggu aku "ye ayah,knpe panggil aira?" Bapak kau pun ckp Ngan kau pasal kem bulan madu pada hari esok "aira sure ke nak masuk kem bulan madu ni?"aku memang masuk lah sbb aku dh pernah masuk kem tapi kem tu dipanggil kem malam Setan and kau ckp Ngan bapak kau"aira sure ayah sbb dulu kat sekolah lama dh pernah buat." "Ikot kamu lah nnti ayah suruh Naim jaga kamu ye."kau hanya angguk dan pergi masuk kelas and kau hairan kenapa Naim kena jaga aku tapi aku boleh jaga diri aku sendiri Smpai ke kelas aku terkejut sikit sbb aku sekelas Ngan Kahar tapi bukan dia kelas lain ke and aku terus duduk tanpa tengok muka Kahar yang duduk sebelah meja aku and Fakhri pergi menyapa aku "hai Khai, nyenyak tidur semalam?"Fakhri tanya dgn nada lembut aku hanya angguk sambil senyum and cikgu pun datang.
Pov kahar-:
Aku tnye dkt cikgu yang aku nk tukar kelas and sekelas dengan Khai and aku apa lagi happy ah.Tapi yang membuat aku panas hati Fakhri menyapa Khai aku rasa nak je tumbuk muka dia tapi cikgu dah dtg and dari awal pelajaran sampai habis aku hanya tenung tenung muka Khai,tanpa aku perasan loceng dah bunyi yang menandakan jam rehat and aku dgn Hakeem terus keluar kelas.
Pov kau -:
Jam sudah rehat and aku, ayam and Fakhri pergi rehat sama2 masa makan aku perasan yang Kahar pandang aku semacam sambil bermain lidah and ayam tnye aku "oi Khai kau masuk ke kem bulan madu esok?" "Haah nape?"jawab aku dgn ringkas "yelah bagi aku kem bulan madu ni untuk semua pelajar and aku takut nanti kau pengsan lah pulak." "Ayam kalau kau nk tahu aku pernah masuk kem tapi sekolah lama aku lah tapi kem tu dipanggil KEM MALAM SETAN." Terus ayam diam and lepas makan pengetua suruh balik dorm untuk bersiap untuk esok and Time malam aku tak buat ape2 and terus tidur
Keesokan harinya -:
Aku bangun and terus memakai baju jersey and terus ke DM untuk sarapan and mcm biasa aku duduk dgn si ayam and Fakhri and lepas dah siap kitorang terus pergi dkt hutan yang kem bulan madu yang akan berlang- Sung dkt situ and aku ingat pesan bapak aku yang Naim akan jaga aku and Naim suruh aku kedepan sbb Naim akan jaga belakang aku.smpai je Kahar suruh kitorang pasang kema and Jay senior sekolah lama aku tolong aku sbb Prakash dh buat kema tanpa pertolongan Jay and Kahar and geng2 dia datang dgn bawak satu jak air dan bagi semua air yang telah diorang buat and aku minum lah and Kahar terangkan yang air tu bagi tenaga.and Time malam kitorang pun kena berkumpul and minum lagi air tu and korg dh tahu kan apa yang diorang akan buat.lepas buat aktiviti tu kitorang terus masuk kem untuk tidor and aku tidor sorang takkan lah aku nk tidor dgn lelaki and tiba-tiba Kahar membunyikan siren yang kuat and Time tu badan aku sakit tah boleh bagun and Kahar kejut kan aku "sayang bangun...."dia terus angkat aku untuk bangun and dia dirikan badan aku yang sakit ni and dia ckp dgn nada jerit "SELAMAT PAGI BUTA! Knpe aku kejut kan korg sbb korang akan duduk jauh dari hutan tanpa patner korang and air madu yang korang minum tu paksa untuk kita tengok benda halus HAHAHAHA!" And Kahar bawak aku ke satu tempat yang memang jauh dari hutan and dia ckp Ngan aku "cinta tunggu sini eh sekejap je tak lama.." and dia tinggalkan aku dkt satu tempat and memang aku nampak makhluk halus yang membuatkan aku takut and aku pengsan and tak sedar kan diri anda aku terbangun yang aku sekarang ni Kahar tengah angkat aku and sebenarnya aku nak turun tapi Time tu aku memang sakit lah and aku terdengar suara Fakhri tengah bergaduh dgn Naim and Smpai je kat tempat yang Fakhri Ngan Naim gaduh Fakhri terus tengok aku yang Kahar tengah angkat aku ala2 style bride and Fakhri pandang kahar dgn tak puas hati and Kahar ckp "kenapa terkejut ke yang awek kau jadi milik aku?" Fakhri terus dtg dekat Ngan Kahar "kau buat apa ha Kahar?!". Kahar pandang Fakhri sambil memainkan lidah nya"kalau kau nk tahu Time aku tengah angkat awek kau awek kau ckp yang dia nak jadi milik aku." Ckp Kahar dgn bohong and Fakhri tk menyangka yang Kahar ckp tadi and dia terus belah and Time tu nk tumbuk muka Kahar tapi badan aku lemah and aku pengsan balik.
Smpai sini jelah dulu ye sbb aku buat benda ni rasa nk sejam ok
Topik 6: benci
YOU ARE READING
Hanya Dia Yang Kucintai
Non-FictionSorry kalau ada tertypo and this is kesah aira and Fakhri so enjoyyyy! Side charater: -naim -ayam -kahar -amir -mia Start - 6.3.2023 Completed- 17.3.2023 WARNING‼️ CERITA INI ADA PERKATAAN YANG TIDAK PERLU DISEBUT AND INI HANYA IMAGINE BUKAN CERITA...