1. Bölüm: İlk Bakışma

33 6 37
                                    

Hepinizeeee Selam! Yeni bir hikaye ile sizlerleyim. Kitap vampir ve lise içerikli olacaktır. Umarım beğenirsiniz...

Başlama Tarihi: 14.11.23

Ben Miray Tekin. Soyadıma bakmayın pek tekin birisi değilimdir. Lise 11. sınıfım. Tüm hocalarımı kendimden bezdirmiş biriyim.

Şuan nerede miyim? Tam karşımda bana dün gece gördüğü "vampire benzeyen" yaratıkların gerçek olduğunu söyleyerek anlatan arkadaşım Ecem'in saçmalıklarını dinliyorum.

"Ya kanka vallahi gördüm diyorum. Bana bakıyordu. Gerçekten. Teni bembeyazdı. Aslında yakışıklıydı da. Acaba beni ısırır mı?"

"Ecem kanka sen ne anlatıyon Allah aşkına. Hem vampir diyorsun hem yakışıklıymış diyorsun. Kanka iyi misin? Öyle şeyler yok. Sadece masallarda var. Hem sen halisülasyon görmediğine emin misin? Gel bir revire gidelim." dedim daha fazla saçmalaması için.

Bana side eye atan Ecem'i önemsemeyerek kendime kahve almaya gitmek için kantine inecektim. Sonra Ecem'in gönlü bende kalmasın diye
"Bir şey istiyor musun aşkım? Bir su iyi gelir bence. Ha?" dedim dalga geçerek. O da anında bana çıkardığı ayakkabısını göstererek
"Kafana atmamı istemiyorsan defol!" diye bağırdı.

Ona öpücük atarak sınıftan çıktım ve kantine doğru ilerlemeye başladım.

Kantinci İbrahim abiyle aramız çok iyiydi. Bana avukat diye seslenir kendisi.

Kantine geldiğimde olan sıra yüzünden sinirim bozulmuştu. Yani bu kadar insanı bir de iki saat bekleyecek miydim. Başıma şimdiden ağrı girmişti.

Kaderime razı gelip sıraya girdim ve girdiğim gibi kaynak yaparak en önün bir arkasına geçtim. Tabii olum ne sandınn

Sıranın bana gelmesiyle derin bir oh çektim. Beni gören İbrahim abi

"Oo avukat hanım gelmiş." dedi. Bende ona gülümsedim ve

"Vallahi avukat hanım açlıktan şimdi bayılacak." dedim gülerek. O da bana

"Çift kaşarlı?" diye sordu. Onu onaylayıp kahve de istediğimde benden mutlusu yoktu. Yemek yiyecektim.

《$》

İstediklerimin parasını ödeyip boş masalardan birine oturdum. O sırada telefonuma bir bildirim gelmişti. Bu sene liselerde "Yusuf Tekin" sayesinde telefon yasaklanmıştı ama bizim okulun yarısından çoğu hala telefon getiriyordu. Buna bende dahilim. Tabi gizlice sokuyorduk. Ben telefonumu en son oturduğum sandalyenin altına bantlamıştım.

Telefonuma gelen bildirim instagramdan dı.

@serdarkoçak seni takip etmek istiyor.

Bu çocuğun kim olduğu hakkında en ufak bir fikrim olmadığı için profiline tıkladım. Hesabı gizliydi. Profil fotografina baktığımda uzun dağınık ve yumuşak gibi görünen saç tipli sarışın bir erko vardı.

 Profil fotografina baktığımda uzun dağınık ve yumuşak gibi görünen saç tipli sarışın bir erko vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ZALİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin