-Minden rendben lesz ,csak ne mutasd ki az érzéseidet-mondogattam magamnak remélve ,hogy senki sem veszi észre mit is érzek , de persze valakinek már tönkre kell tennie a gondolkodásomat is.
-Szia Veronika látom ma se adtál túl sokat magadra- mondta gúnyos hanggal Borszéki Valentin , egyszer jóba voltunk de miatta minden megváltozott , mindig azt hitte mindenkinél feljebb van ,mivel a szülei gazdagok , akárhányszor látom mindig kimutatja dominanciáját felém . Nem mondhatom, hogy nem néz ki jól ,hiszen tényleg gyönyörű, selymesnek tűnő sötét barna hajával és égszínkék szemeivel, de valamiért csak gyűlölni tudom, hiszen elárult engem.
-Köszönöm Valentin, igazán kedves vagy - mondtam vissza neki közben gúnyos szemekkel rá nézve - ő sem mondott már semmit ,gondolom mivel hamarosan csengetnek , Jézusom tényleg hamarosan csengetnek elfogok késni -mondtam magamnak ,ezután sietve be órára
-Szerencsémre még időben be értem az iskolába de nem sokan múlott , hogy elkéssek és Valentin nevessen rajtam egy jó nagyot.
-Jó reggelt V, - köszönt nekem a legjobb barátnőm Valentina ,ironikus ugye ?
-Jó reggelt ! Hogy vagy ?
-Eléggé álmos vagyok . Veled mi van ?-kérdezte tőlem kedvesen mint mindig
-Jól vagyok . - persze ez csak hazugság volt ,akármennyire megbízok benne ,valahogy neki sem merem elmondani mit érzek .
-Ne már V , nagyon jól tudom ,hogy valami hónapok óta nincs rendben veled . Miért nem akarod elmondani? Bennem megbízhatsz
-Tudom Valentina ,de nincs semmi baj . -szomorúan nézett rám de nem akarom ,hogy tudja .
-Rendben te tudod V ,majd ha fel leszel készülve akkor elmondod ,de akármi lenne az én mindig itt leszek és segíteni fogok. - nézett rám semmit sejtően .
-Végre vége van az iskolának is ,már csak haza kéne jussak ,annyira álmos vagyok ,hogy mindjárt össze esek - amilyen álmos voltam akkorát is estem , nagy Szerencsémre ott kellett lennie Valentinnak is .
-Na mi van két bal lábú? Megint hozod a formád ? - mondta nevetve ,de nem érdekelt ,nem hagyom őt tönkre tenni megjobban az életemet
-Hagyj már egyszer békén Valentin -mondtam neki dühösen és gyorsan elrohantam ,idegességemben elkezdtem sírni ,mivel vissza gondoltam a Valentinnal lévő barátságunkra , hogy tehette ezt ? Azt mondta mindig én leszek neki a legfontosabb. Nem tudom mi történt vele de akárhányszor rá gondolok szomorú leszek és másra se bírok gondolni csak arra ,hogy mi lett volna ha másképp cselekedjünk volna . Nagyon hiányzik, de gyűlölöm azért amit tett velem.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Titkos élet
РазноеBalogh Veronikának sok mindennel meg kellett küzdenie az élete során ebbe bele tartozik a depresszió és a szorongás is ami szörnyű kihatással van az életére 16 éves létére. Váratlanul szerelmbe esik egy borzasztó fíuba tele rejtélyekkel amiket Ve...