Egy hét után kezdőttek a problémák , megint nem tudtam mit kéne tegyek de nem akartam Valeintint zaklatni e miatt inkább magmban próbáltam legyőzni , már amennyire sikerűlt de most nem adtam fel volt ki miatt küzdjek.Habár nem hinném , hogy nagyon érdekelné is ha hírtelen csak eltünnék a földszínéről ugy mint valószínüleg mást sem , de próbáltam tartani magamban a reményt , hogy már nincs sok hátra és minden rendben lesz de nagyon jól tudtam soha nem lesz vége , életem végéig így fogok élni nem tudva mit kezdjek magammal , mit tegyek , hogyan lenne könnyebb minden , hogyan tudnám legyőzni a bennem élő és engem irányító démonokat, de csupán egy megoldás jutott az eszembe és az öngyilkosság volt az .
Iszonyatosan aggasztott ez a gondolat , mert megakartam tenni de nem mertem , FÉLTEM...ettől is féltem mint minden mástól, ezáltal a könnyebbik választási lehetőséget választottam...az önbántalmazást ami tudom nem pozitív de könnyít a helyzetemen , ezért elő vettem egy pengét , majd lehúztam a nadrágomat egészen a térdemig azután pedig elkezdtem...egy,kettő,három,négy.......tíz, elég lett volna itt megállnom de nem tettem még megismételtem ezt a folyamatot hat alkalommal mire már minden csupa vér lett és nem tudtam konrolálni magam ezért térdve borúlva kezdtem el sírni. Minden elborúlt körülöttem de nem merek segítséget kérni , nem merek anyához menni és bevallani neki tetteimet , hiszen nem akarom átérezni megint azt a bizonyos érzést , hogy megbántottam , hogy csalódott bennem , ez mindennél jobban fájt az első alkalomkor is nem kell egy második.
Pár nap elteltével amit a szobámban töltöttem úgy gondoltam ideje lesz változtatni magamon egy kicsit ezért elugrottam a boltba és vettem vörös haj festéket mintha ez minden problémámat megoldaná de végülis ez is változásnak minősűl nem? Óvatosan elolvastam a használati utasítást majd neki is fogtam, miután bekentem vele a hajamt negyven percet hagytam rajta aután mentem lemosni , és hadd ne mondjam tetszett a vég eredmény , dögösnek éreztem magam , tíz perc tükörbe nézegetés után arra gondoltam tudatom Valentinnal és Valentinával is , hogy új haj színem lett , reméltem tetszik majd nekik . Büszkén vártam a válaszukra miközben én a újra a tükörben vizslaltam magamat. Tíz perc után megérkezett Valentin válasza.
Valentin:
Nem mondom , hogy nem tetszik mert igazán jól áll de megszabad kérdezzem , miért is festetted be a hajadat?
Veronika:
Úgy gondoltam ideje lenne már egy kis változásnak , azonbelűl meg mindig tetszett a vörös hajszín ezért e mellett döntöttem.
Valentin:
Igazán jól áll, már várom , hogy élőben is láthassam.
Veronika:
Holnap láthatod ha át akarsz jönni.
Valentin:
Jól hanzik , délután háromkor ott leszek.
Veronika:
Rendben , várlak.
Már csak Valentina üzenetére vártam , ugyanis az ő véleménye is nagyon fontos számomra , amíg vártam más sem járt az eszemen mint az önbántalmazás csak újra akartam csinálni de tudtam , hogy nem szabad mivel Valentin azzonal észre venné és nem szeretnék veszekedni vele főleg e miatt amikor simán le tudnék vele állni , persze tudom ez nem így megy , már számtalanszor próbákozdtam abba hagyni de egyszer sem sikerűlt. Hogy miért? Nem tudom rá a megfelelő választ , akárhánszor próbálkozdtam eredménytelen volt mindig elbuktam ,de még nem adom fel fiatal vagyok sok minden megváltozhat ezért festettem be a hajamat is , számomra ez az első lépés a változás felé. A sok várakozás után már Valentina is válaszolt az üzenetemre.
Valentina:
Mitt tettél V ?
Veronika:
Talán nem tetszik? Nem áll jól ?
Valentina:
Nem..nem erről van szó , nagyon jól áll , illik hozzád csupán váratlanúl ért ez az egész.
Veronika:
Szóval tetszik?
Valentina:
Igen, borzasztóan tetszik . De miért is festetted be ?
Veronika:
Csupán egy kis változást szerettem volna készíteni magamon és emiatt úgy döntöttem befestem a hajamat.
Valentina:
Értem..értem de miért pont a vöröset választottad?
Veronika:
Ez tetszett meg , lényegében ennyi.
Valentina:
Hát rendben , jól áll.
Ennek olvasván már boldogabb lettem ezáltal úgy döntöttem ideje lenne kissé kitakarítani a szobámat is hiszen teljesen eluralkodott rajta a káosz , a ruháim össze vissza voltak a földön pont úgy mint nagyjából minden cuccom ami már nem fért az író asztalomra vagy éppen már nem volt helyük sehol sem. A ruhás szekrényemmel kezdtem , hogy majd a folyamat során bele tudjon férni a többi ruhadarabom is , rendesen volt mit pakolni és hajtogatni de nem zavart , most kívételesen élveztem a rend rakást , boldogságot okozott.
Miután készen voltam a szekrénnyel egyből neki láttam el rakni a ruha darabokat a fölről bele a szekrénybe és természetes a piszkosakat külön válogadtam , hogy majd ki vigyem a szennyesbe , majd mikor már szépen összehajtogadtam őket jöhetett az íróasztalom , ocsmányúl nézett ki , poharak voltak rajta , tálak , kanalak , villák de ez lényegében az én helyzetemben nem is volt igazán vészes aval bíztatom magam vannak rosszabb helyzetek is az életben mint az én szobám.
VOUS LISEZ
Titkos élet
AléatoireBalogh Veronikának sok mindennel meg kellett küzdenie az élete során ebbe bele tartozik a depresszió és a szorongás is ami szörnyű kihatással van az életére 16 éves létére. Váratlanul szerelmbe esik egy borzasztó fíuba tele rejtélyekkel amiket Ve...