3. Bölüm

1.4K 63 13
                                    

Yeni bölümle geldim yineeee.

Öncki bölümlerde yazim hataları yapmışım kusura bakmayın hepinize iyi okumalar.

  Dede bey gelmişti.  Daha çok erkendi tanışmak için buraya geleli daha bir kaç gün olmuşken bu acele ne içindi.

Herkes ayağa kalktığında ben de kalkıp peşlerinden yemek odasından çıktım.  Giriş kapısı açıldığında içeriye 70 yaşında gibi duran  bir adam girdi. Sanırım dede bey buydu.

Arkasına baktığımda şaşkınlıkla ağzım aralandı.  Arkasında 3 tane daha adam 3 kadın ve 10 tane oğlan vardı.  Sanırım bunlar amcalar ve kuzenlerimdi.

"Nerede beni torunum Demir."diyerek içeri girdi yaşlı adam. Adamın arkasından içeri amcamlar ve kuzenlerim girdi. Kuzenlerin arkasından giren son çocuğa şaşkınlıkla baktım.

Oha gerçek olamaz bu inanamıyorum laan.

Bu emirdi yazın kafede annemin zoruyla çalışmıştım.  O sıralarda bir çocuk bana sarkıntılık yapmıştı ve emir o çocuğu dövmüştü.  Daha sonra tanışıp arkadaş olmuştuk.

Emir de şaşkınlıkla bana bakıyordu.  "Arya?"dedi. Bende ona ayak uydurarak "Emir?"Dedim. Daha sonra ikimizde gülmeye başladık.  Biyolojik abiler , Aral ,kuzenler ve annemler bize şaşkınlıkla bakıyorlardı.

Sessizliği bölen Vural'ın "siz birbirinizi taniyormusunuz ?" Sorusu olmuştu. Vuralı umursamadan koşarak emirin üstüne atladım ve sıkıca sarıldım.

"Demek kuzeniz He Arya ."dedi . Başımı sallayarak onu onayladım. Emirle kuzen olacağım aklımın ucundan bile geçmezdi.
Emirden ayrılıp biyolojiklere baktım.

"Şey salona geçsek öyle anlatsak olur mu ?" Herkesten onaylayan mırıltılar çıktığında salona geçtik hepimiz.

İlk önce dede beyle sarıldık.  Sevdim bu adamı he.

"Torunum benim adım Azad . "Dedi. Hafif bir şekilde gülerek " Bende Arya dedeciğim tanıştığıma memnun oldum . Bu arada babaanne hanım nerde ?" Diye sordum. Amcamlar yengemler ve kuzenler buradaydı fakat babaanne hanım yoktu .

Alındım bak şimdi.  Olmadi böyle.

Herkesin yüzünü bir hüzün kapladığın da Demir bey bana bakarak " babannen maalesef vefat etti güzel kızım.  Ama şuan yaşıyor olsaydı seni çok severdi eminim. Çok benziyorsunuz." Oy kıyamam ya . Bende üzülmüştüm şimdi. 

Ortalığı rahatlatmak için  Vural " ee siz en son nereden tanıştığınızı anlatiyordunuz. "Dedi.

Allahın malı bir dur ya . Meraklı melehat kesildi bunlar da başıma.

Emire bakarak " senmi anlatırsın ben mi ?"diye sordum.

"Farketmez kuzi. "

"Iyy kuzi ne be . Allahim nolur birisi kulaklarımı kessin . İğrenç bir şey ya . Bir daha bana kuzi deme." Herkes gülerek bana baktığında derince oflayip " Sen anlat emir ."

Başını onaylarcasina salladiktan sonra " biz aryayla yazın tanıştık . Bir kafede çalışıyordu biz de arkadaşlarla kafeye gitmiştik.  Otururken aryanın yanına bir çocuk geldi.  Aryaya sarkıntılık etmeye basladi . Tam müdahale edecekken Arya çocuğa yumruk attı.  Ama nasıl yumruk görmeniz lazım adamın ağzı yüzü yer değiştir-"

"Lan uzatmadan anlatsana şunu.  "Diyerek emirin sözünü kesti Semih.

"Her neyse işte.  Çocuk daha sonra elini kaldırıp aryaya vuracakken müdahale ettim . Bir güzel pataklayip ağzını burnunu yamult-"
Emir sözüne devam edemeden Alp kafasına vurarak " övünüyor bir de Allahın malı ya ."dedi.

Gerçek Ailem Aşiret mi ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin