Yeni bölüme hosgeldiniz canlariimmmmm.
Bu aralar çok üzgünüm:( yeni kitabım tutmadi sadece 4 okunma aldı bu yüzden bu kitaptan devam sizi bekletmeyip elimden geldiğince her ay düzenli bölüm atmaya calisicamm.
Iyi okumalar dilerim.
"Hayır Arya biz senin abin değiliz ama ..."
"Biz senin dayınız." dediğinde duyduklarimla şok olmuştum. Az önce iki adak birisini öldürmüştü ve onlar benim dayımdı. Vay anasını kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi .
Saşkinligimi hala üstümden atamamisken Baran ve Barbaros mafya dayılarım bana sarıldılar. Bende onlara sarıldığım da ayrılıp birbirimize baktık mal mal . Çok havalı değil mi mafya katil dayimlarla salakça bakisiyoruz . Hep böyle bir şey istemiştim.
Ne kadar boş konuştuğunuz farkindasin dimi ?
Sanane iç ses niye karışıyorsun ki sen şimdi bana .
"Valla ne desem bilemedim mafya katil dayılarım. Şimdi siz o adamı öldürürken ben gördüm ya beni de öldurmezsiniz dimi ?"diye sorduğumda Barbaros dayım kahkaha attı. " Onu kim söylemiş canım biz senin derini yüzüp ağaca asıp kedilere vermeyi düşünüyorduk. " dediğinde yutkunup bir adım geriledim.
Sanırım burdan ağır ağır topuk yapsam iyi olucak . Daha ölmek için çok gencim ben.
Gerilediğimi gören dayilarim kahkaha attığında korkum artmıştı. Yavaş yavaş geri gitmeye başladığımda ayağımın takilmasiyla yere kapaklanip ayağımın dibindeki şeye sövmeye başladım.Ne olduğuna baktığımda gördüğüm kafayla çığlık atıp Baran dayının üstüne atladım. Onlar gülerken ben korkudan titriyordum.
Kafayı orda bırakıp dışarı çıktığımız da kapının önündeki arabaya bindik . Barbaros dayim arabayı bizim eve sürerken ben de dışarıyı izliyordum . Aklıma telefonumun olduğu gelince telefonu çıkarttim.
Babamdan , araldan, annemden, Alpten , Semihten , Vuraldan ve abimden bir sürü arama vardı.
Hepsini silip gelen mesajlara bakmaya başladım.
Babamm: Kızım nerdesin çok merak ediyoruz seni nolur eve gel .
2. Abi: Arya güzelim nolur gel eve korkmaya başladım.
Ve bunlar gibi daha bir çok mesaj vardı. Telefonu kapatıp dışarı baktığımda evin bahçesine çoktan girdiğimizi farkettim .
Annemler ve abimler disardaydi. Herkes gelen arabaya bakıyordu . Aralarında Mertin olmamasinin rahatligiyla arabadan inip babama koşarak sarıldım ve ağlamaya basladim .
Herkes bana ve arkamda ki dayımlara bakıyordu. Neden şaşkın olduklarını anlayamamistim onları tanimiyorlarmiydi. Anneme baktığımda gözleri dolu dolu dayimlara bakıyordu. Herkes anlam veremeyen bir ifade içinde bana bakarken Alt " Arya güzelim bunlar kim ?" Diye sordu .
Dayı bey mafyalara baktıktan sonra Alpe bakıp yutkundum . " Şey onlar , " diyerek söze girdiğimde Mert de çıktı dışarıya." , onlar dayilarimizmis." Dediğimde Herkes ağzı açık Baran ve Barbaros dayı mafyalara bakiyorlardi.
Önceden taslak da kalma bir bölümdü kısa ama idare ediniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek Ailem Aşiret mi ?
De TodoArkadaşlar yine klasik karisan bebekler . 17 yıl boyunca gerçek ailesi diye bildiği insanlarla yaşayan arya gerçek ailesini bulunca hayatı bir anda değişiyor.