Merhaba arkadaşlar .
Kısa bir açıklama yapacağım ben lise 1 öğrencisiyim yani 9 um . Sınavlarım yaklaşıyor ve bu da ramazana denk geliyor . Biraz zorlu bir süreç içinde olucam . Sürekli bölüm atma imkanım maalesef ki yok . Ayrıca yurtta kaldığım için telefonlarımız 20.30 da toplanıyor. Bölümü yazıp hemen atmaya çalışıyorum. Bilgilendirme bitmiştir dhhdhd.
"Anne Arya iyi mi ?"
"Kötü bir şey olmayacak değil mi ?"
Başımda ki bir kaç sesle gözlerimi aralamaya çalıştım. Lan gözlerim açılmıyor.
Zar zor gözlerimi açarak odaya baktım. Ama ışık yüzünden hemen geri kapattım. Sanırım sona yaklaşırken görülen o ışığı görüyorum. Işığa alışmak için yavaş yavaş gözlerimi açıp bir kaç kez kırpıştırdım.
Tamamen gözlerimi açtığımda beyaz bir odayla göz göze geldim . Burası benim odam değil ki . Hastane odasına benziyor . Bir dakika ben niye burdayim .
Başımda dikilen kişilere baktığım da Akın ve Mert hariç hepsi buradaydı . Zaten onların olması saçmalık olurdu . Annem gözlerimi açtığımı gördüğünde hızla yanıma gelip sıkıca sarıldı bana .
"Iyimisin kızım? Sana bir şey olacak diye çok korktum." Dedi. Sanırım ona Anne deme zamanım geldi de geçiyordu.
"İyiyim anne. " annemin bedeni kas katı kesilirken omzuma bir damla yaş düştü. Ay kıyamam ya mutluluktan ağlıyor.
"Anne ,Anne dedin bana ." Sevinçle daha sıkı sarıldı . Mutlu olması beni de mutlu etti yalan yok.
Babama baktığımda üzgün gözlerle bana bakıyordu. Üzülme be baba sana da derim .
"Baba sen neden gelmiyorsun yanıma. Alındım bak şimdi."dedim alayla.
Babam olduğu yerde gözünü kırpmadan duruyordu. Ay adama inme indi . Yetişin komşular bubam elden gidiyi.
Babamın yanında olan Alp babamı dürtüp " Baba kendine gel . Vallahi adama inme indi ." Dedi. Dediği şeyle odadakiler gülerken babam gözlerini kırpıştırıp " Canan ne diyor bu kız?"diye sordu. Bende bilmiyom ne demişim acaba .
Annem gülerek " baba dedi Demir kendine gel ."diye babamı bir çaba düzeltmeye çalıştı.
"Baba kendine gel . Alt tarafı baba dedim ." Babam anın şokundan çıkıp bana sarıldı. Bende sıkıca ona sarıldım.
"Kızım beni ne kadar mutlu ettin tahmin bile edemezsin. "Dedi neşeyle . Abi bu adam çok tatlı ama ya . Yerim ben bunu.
"Babamın da aklını çeldiğine göre sırada ne var ? "Kapıdan gelen sesle oraya döndüm. Mert kapının pervazina yaslanmış konuşuyordu .
"Mert haddini aşıyorsun. "
Ay şeytan diyor kalk saçını başını yol şunun. Sinir ediyor beni ya .
"Aynen canım. Sırada senin beynini söküp kuşlara yem edicem . Malum kuş beyinlisin. "Dedim göz devirerek . Daha doğrusu göz devirmeye çalışarak.
Mert sinirle kapıyı çarpıp odadan çıktı. Ergenliğe yeni girmiş veletler gibi ya .
"Baba ne zaman çıkacağım burdan ?"diye sordum babama . Babam anneme bakıp onay aldıktan sonra - yani ben öyle tahmin ediyorum- "bir gün daha burda kalman lazım kızım. Portakala ileri derecede alerjin var . Bundan sonra eve portakalli hiç bir şey sokmayacağim." Ay düşünceli babam benim ya .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek Ailem Aşiret mi ?
De TodoArkadaşlar yine klasik karisan bebekler . 17 yıl boyunca gerçek ailesi diye bildiği insanlarla yaşayan arya gerçek ailesini bulunca hayatı bir anda değişiyor.