deel 10

367 9 0
                                    


Pov Salim

Ik word vroeg wakker, ik kijk naast mij en zie salima nog slapen, wat is ze toch een schat. Ik had echt niet verwacht dat ze zo mooi eruit zou zien. Ik aai haar over haar wangetjes, langzaam opent ze haar ogen. Ze knippert met haar ogen en kijkt mij aan. Ze glimlacht naar mij. Goodmorning babe zeg ik, ze mompelt wat en glimlacht weer naar mij. Heb je goed geslapen vraag ik. Ja jij vraagt ze. Jazeker schat en al helemaal met jou. Net wanneer ze de deken af wilt doen, zie ik haar geschrokken kijken, dan kijkt ze mij aan en wordt helemaal rood. Echt een schat. Ik geef haar een kus op haar hoofd. Ze stopt haar hoofd onder het deken, ze is zeker een tomaat. Ik sta op en doe m'n badjas aan. Ik loop naar de deur, wil je samen douchen vraag ik. Uh- n-nee zegt ze. HHAHaha ik zie dat je weer rood bent tomaat.

Pov Salima

Omg zo verschut, ik was vergeten dat ik hier in m'n naakie lag. Hij is echt mooi. Ik hoor hem douchen en sta op. Als ik loop voel ik een beetje pijn beneden. Hopen dat ik nog recht kan lopen denk ik. 

Pov Salim

ik loop de douche uit en loop na de slaapkamer, ik zie salima daar zitten met een badjas. Ze ziet er zo mooi uit, het liefst pak ik haar nu weer. Uh ik ga ff douchen zegt ze. prima zeg ik, terwijl ze aan het douchen is maak ik het ontbijt, ik heb alles ff mooi gemaakt, na de douche is ze ff gaan bidden. Ze loopt richting de woonkamer, ik zie dat ze moeite heeft met lopen, hahah ik kan het gewoon zien aan haar, misschien heb ik haar toch veel pijn gedaan, gaat het vraag ik? huh met wat vraagt ze, ik zie dat je moeite hebt met lopen hahaha. doe normaal zegt ze terwijl ze rood wordt, ik loop naar haar toe en geef haar een zoen, ik help je wel hahah je hoeft niet te lopen, ik til je wel op. Ik til haar op en leg haar op de stoel. Ze is helemaal rood. Want vind je van m'n ontbijt schat vraag ik. hmmm laat me ff proeven zegt ze. Ze pakt een stukje van de pannenkoek. Ze begon opeens met hoesten wtff is dit vraagt ze met grote ogen, ik schrok van haar, vindt ze het echt niet lekker wjw. Is het niet lekker vraag ik, hahahahahahahahahah grapje mongool schreeuwt ze, broo ik kreeg een hartverzakking zeg ik. Nee is echt lekker , beetje vertrouwen he zegt ze. AHhahaha, wacht maar ik pak je terug, ik ga expres vandaag je ouders bellen om samen te eten, dan mag jij ze lekker serveren. HAHAHAHAH, ze stikt bijna en wordt helemaal rood. HAHAHAHAH grapje, we gaan trouwens morgen op reis he, niet vergeten, dan kan je inpakken en uitrusten zeg ik. Ze knikt en eet verder.

El mektoubWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu