Pov Inas
Ik zie yassine geschrokken kijken. Oh zegt hij snel. Hij staat nu op. Bijna iedereen aan tafel staat op. Ik voel de tranen nu naar beneden lopen. Salma komt terug met haar jas. Wil je hem aandoen. Ik knik maar een beetje en voel de tranen naar beneden komen. Salim vraagt of het gaat en zegt dan, kom hamza we gaan de borden naar keuken brengen. Hamza knikt snel en loopt met salim mee. Yassine komt mijn kant op lopen en vraagt of het gaat. Salma zegt dat ze weg zijn en dat ik haar broek die boven ligt aan mag doen. Salima komt er bij staan en vraagt of het gaat. Ze zegt dat het helemaal niet erg is en dat het kan gebeuren.
Pov Yassine
Het moment dat Inas naar boven wil lopen met salma trek ik haar terug. Je mag mijn jas aandoen dan kunnen we gelijk naar huis zeg ik. Ze trekt haar handen terug en reageert niet. Ik zie de tranen naar beneden komen. Ik heb echt spijt van wat ik heb gedaan. Ik zie salima ook achter inas en salma aanlopen. Ik loop naar de stoel waar Inas op zat en veeg de bloed die erop zit. Hamza en salim komen binnen en kijken me met een knik aan. Je moest haar niet negeren yassine zegt hamza. Ja ik weet, ik wist niet dat ze ongesteld was. Geeft niet, is helemaal geen probleem zegt hij, dit kan altijd gebeuren zegt hij. Ik hoop dat je het goed kan maken zegt hij lachend. Ik zie salim de tafel opruimen. Waarom ruim je op vraag ik, hahahah omdat hun allemaal exres naar boven zijn gegaan om niet op te ruimen hahahah zegt salim. Na een kwartier lopen ze naar beneden. We nemen allemaal afscheid van elkaar. Hamza en salma blijven nog. En salima en salim gaan ook weg want salima is blijkbaar ziek. Inas loopt de voordeur uit zonder op mij te wachten en kijkt mij niet aan. Bij de auto blijft ze staan.
Pov Inas
Hij hoeft echt niet met mij te praten. Ik ben nog nooit in mijn leven zo verschut gezet. Ik kan het gewoon niet geloven. En het ergste van het allemaal is dat MIJN MAN mij verschut heeft gezet. Als Yassine de deur van de auto opent blijft hij me aankijken. Ik gun hem geen blik en ga zitten. Als hij achter de stuur zit, draait hij zich naar me toe. Wollah Inas was echt niet mijn bedoeling, ik zweer. Ik wist niet eens dat je ongesteld was. Ik kijk hem expres niet aan. Inas, wollah sorry, mij niet negeren aub. Ga je nog rijden of niet zeg ik nu boos, als je niet gaat rijden dan loop ik wel zelf na huis zeg ik nu huilend. Ik zie yassine geschrokken kijken, hij probeert mijn hand te pakken maar die trek ik terug. Raak me niet aan zeg ik boos.
Pov Hamza
Als we thuis aankomen en klaar zijn met omkleden loop ik naar de woonkamer. Ik zie Salma daar zitten, ze staat op en wil langs me lopen. Ik houd haar tegen. Wat doe je zegt ze lachend. Wat denk je zelf zeg ik met een grote glimlach. Laat me gaan Hamza, ik wil slapen ben echt moe zegt ze. MOE , vraag ik hahahah. Je denkt toch niet dat je van me afkomt schatje. HAHHA hoezo zegt ze nu terwijl ze onder mijn hand ervandoor wil gaan. Ik trek haar terug en duw haar richting de muur. Ik zie haar mij met een blik kijken vol verlangen. Ik buk naar haar toe en geef haar een kus of haar wang. Ze kijkt me aan en begint me te zoenen. IK til haar op en loop richting de slaapkamer. Ik voel haar benen om mij heen en haar handen in mijn nek. Heb ik toch gelijk zeg i lachend. Ik zie haar lachen en ze geeft me weer een zoen.
JE LEEST
El mektoub
Short StoryJe bent niet maagd leugenaar schreeuwt hij. Jawel ik zweer het Amir roep ik. Waarom bloed je dan niet schreeuwt amir terwijl hij mij van mijn haren meesleurt na de deur. Ik zweer het ik ben maagd gil ik nog eens. Waarom bloed je dan niet schreeuwt h...