deel 26

197 5 0
                                    


Pov Amel

Ik word midden in de nacht wakker, m'n hoofd doet zoveel pijn en zeer ik weet niet waarom. Door de pijn sluit ik m'n ogen weer en slaap verder.

Pov Adam

Anwar vertelde me toen straks dat hij heeft gedaan wat ik vroeg, alleen weet hij niet dat ik er andere dingen bij heb gedaan, maar ja zo is life don't trust anybody. Hamza zal boeten, ben benieuwd of z'n zusje nog morgen levend is. anders pak ik z'n vrouw.

Pov Salma

Ik word vroeg wakker. Ik zie de zon schijnen door het gordijn. Als ik naast mij kijk zie ik hamza liggen. Huh wat doe ik hier, ik dacht dat ik op de bank sliep. Wat is hij toch een schat, ik kan niet meer boos zijn op hem, m'n gevoel zegt van wel, maar m'n hoofd zegt iets anders. . Ik ga met m'n handen door z'n haren heen. Dan sta ik op en loop naar de douche om te douchen.

Pov Hamza

Ik word wakker en kijk naast mij, ik zie Salma niet liggen, ik hoor dat ze aan het douchen is. Ik ben echt benieuwd hoe het met m'n zusje gaat. Eerlijk gezegd vond ik haar nog wel jong om te trouwe, maar beter jong en halal dan haram. Ik sta op was m'n gezicht en doe m'n ochtendroutine. Ik ga snel naar de dichts bijzijnde shop. Ik koop een hele grote bos bloemen waar er blauwe rozen en rode rozen  in zitten.  Als ik klaar ben ga ik snel naar de juwelry shop en haal een mooie ketting en koop snel onderweg nog eten. Als ik weer thuis ben hoor ik Salma haar haren föhnen. Altijd doen dames er altijd zolang over. Ik ben m'n schoonmoeder en vertel haar dat we straks de kinderen komen ophalen. Over 2 weken is het de verjaardag van Salma. Ik hoop dat ze mij gaat vergeven.

Pov Amir

Ik word heel vroeg wakker, m'n hoofd doet heel erg pijn als ik naast mij kijk zie ik amel nog slapen. Ik hoop dat ze nog zo blijft. Ik weet echt niet wat ik moet doen, ik weet niet wat me bezielde. Ik heb opeens zin in de drinken die Anwar mij gister had gegeven, ik weet niet eens sinds wanneer ik zo'n trek heb in Energy drank. Ik maak alvast het ontbijt en loop weer terug naar m'n kamer. als ik in de slaapkamer ben zie ik amel bewegen.

Pov Amel

Ik word wakker met een hevige hoofdpijn, als ik om me heen kijk zie ik mezelf liggen in een kamer. Huh waar ben ik, als ik ga zitten zie ik Amir bij de deur ingang staan. Hey schatje, lekker geslapen zegt hij. Als ik hem zie beginnen de flashbacks weer omhoog te komen. Hij komt naast mij zitten op bed en gaat met z'n handen op m'n wang en dan in m'n haar. Wat een slaapkop zeg ben je zegt hij. Ik voel de tranen al op komen, r-r-raak mij niet aan zeg ik. Ik zie hem fronsend naar mij kijken. Is er iets schatje zegt hij. Jij-jij geloofde mij niet zeg ik, je geloofde niet dat ik maagd was, je je je je wou me uit huis zetten zeg ik met tranen in m'n ogen en trillende handen. Gaat het wel schatje, je hebt wel een hele erge nachtmerrie gehad zegt hij. Ik zie hem bezorgd kijken. Hoe bedoel je niet maagd schat, je was gewoon wel maagd kijk is, op de laken zit gewoon bloed. Vond je het niet fijn dan zegt hij opeens. K-kom laten we douchen misschien gaat het dan wel over. Je- je liegt zeg ik, jij liegt niet zo dom doen zeg ik. Amel, gaat het wel, ik denk echt dat je een zware nachtmerrie hebt gehad. Ik voel een erge hoofdpijn. Vergis ik me ofzo, was het echt een nachtmerrie vraag ik me af. Kom-laten we samen douchen schat, en dan ontbijten, ik heb ontbijt al gemaakt. Ik weet niet wat ik moet doen. Owh sorry amir, je hebt gelijk, ik had een rare nachtmerrie. Ik zie hem glimlachen, dan geeft hij me een kus. Wil je samen douchen zegt hij. uh nee dankje zeg ik blozend. Eenmaal in de douche aangekomen sluit ik de deur. Als ik me net wil omkleden zie ik de gouden armband liggen die ik gister aan had. Als ik verder kijk zie ik een shampoo fles op de grond liggen. Ik voel de tranen al op komen, opeens komen de flashbacks weer omhoog. Hoe hij me trok, hoe hij schreeuwde, de ballustrade, de douche. Het was geen nachtmerrie, hij loog gewoon, hij loog. 

El mektoubWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu