Pov Nassim
Ik loop vroeg in de ochtend naar albert heijn. Als ik net de hoek om wil lopen bots ik tegen iemand aan. Ik zie dat het een jonge dame is, ze valt op de grond. S-sorry meisje ik had je niet gezien zeg ik terwijl ik m'n handen uitstrek. Ik help haar overeind te komen. Als ik goed kijk zie ik dat het een hele mooie dame is met lichtbruine ogen. M'n ogen blijven verstard kijken. G-gaat het vraag ik. Ja-ja hoor sorry ik zag je ook niet. Net wanneer ik wat wil zeggen, zie ik haar rood worden en weglopen. Waarschijnlijk komt dat omdat ik haar lang bleef aankijken. Nogmaals sorry zeg ik. Ze draait zich nog om en er verschijnt een hele mooie glimlach op haar gezicht. De mooiste glimlach die ik ooit heb gezien.
Pov Nawara
Ik botste net tegen een jongen aan, wauww wat was hij mooi zeg. Ik voelde me erg ongemakkelijk omdat hij lang bleef kijken. Ik smolt gewoon door z'n lach.
Pov Salma
Als ik de douche uitloop zie ik allemaal rozenblaadjes op de grond. Awhh zo lief, heeft hij dit allemaal voor mij gedaan. Als ik ze volg kom ik in de woonkamer binnen. Ik zie hamza glimlachen, het spijt me schat zegt hij, ik ga nooit meer weg al zijn er problemen. Hij overhandigt me een hele grote bos bloemen. Ik weet niet wat ik moet zeggen, ik blijf hem maar aanstaren, dan loopt hij m'n kant op en begint hij mij te zoenen. Dan haalt Hamza z'n lippen van de mijne, is dat een ja zegt hij met glinsterende ogen, ik blijf hem alleen maar aankijken. En dan voel ik hoe Hamza me weer vurig zoent.
Pov Yassine
Ik loop de woonkamer binnen en zie inas tv kijken. Waar zijn de kleintjes vraag ik. Ze kijkt me aan wijst naar de bank. Owh ze liggen te slapen. Ik loop haar kant op en blijf voor haar staan. Ga is uit de kant, yassine ik probeer een film te kijken. Ik blijf er expres voor staan. Yassine toe nouu, de kleintjes slapen pas, dus laat me m'n kans pakken. Ik blijf haar aankijken, hmmm, eerlijk ik denk dat ze wel genoeg hebben geslapen. Ik zie Inas mij met grote oogjes aankijken. Pleasse zegt ze met puppy ogen. HAHAHAAH nee, zeg ik. ik loop en zet de tv uit. Ik zie haar boos voor haar kijken. Ik loop haar kant weer op en til haar op. Laat mij los zegt ze zogenaamd boos. Ben je nu boos vraag ik. Ja zegt ze. Ik leg haar weer neer op de bank en begin haar te zoenen. Dan trekt ze haar lippen terug, ik zie haar lachend kijken. Ik til haar op, dan zet ze haar benen rond m'n middel, ik loop naar onze kamer en leg haar op bed. Ik zoen haar. Als ik m'n shirt uit heb gedaan, en haar shirt uit wil doen houdt ze mij tegen. Ik ben ongesteld zegt ze lachend. Serieus vraag ik, en dat kon je niet eerder zeggen zeg ik zogenaamd boos. Wat moeite doen voor mij is altijd goed zegt ze lachend. Zal wel zeg ik. Als ik me omdraai en weg wil lopen, staat inas naast mij. Ben je echt boos vraagt ze. Ik negeer haar expres en loop naar de andere kamer. Was maar grapje sorry zegt ze. Ik kijk haar aan en begin haar weer te zoenen. HAhahaHAH je moet niet denken dat alles hierom draait gekkie, wacht maar ik pak je zeker terug zeg ik. AHAHAH hoe dan wil je ook ongesteld worden zegt ze lachend. AHAHAH stil stil, wacht maar ik ga je zo hard pakken zeg ik lachend. Ik zie dat ze helemaal rood wordt.
JE LEEST
El mektoub
Short StoryJe bent niet maagd leugenaar schreeuwt hij. Jawel ik zweer het Amir roep ik. Waarom bloed je dan niet schreeuwt amir terwijl hij mij van mijn haren meesleurt na de deur. Ik zweer het ik ben maagd gil ik nog eens. Waarom bloed je dan niet schreeuwt h...