Pov Salim
Wat is ze toch een schat, ik merkte dat ze het eng vond toen we binnen kwamen, haar handen trilden helemaal. Ik ga ff snel douchen, dan kan ze ook gelijk huis verkennen. M'n zussen hebben allemaal cadeautjes hier gezet voor Salima, ik ben echt benieuwd wat er in zit. Straks wilt ze het niet dragen hahah. Ik loop de douche uit en zie salima op de bank zitten met een kleine teddybeertje hahaha zo cute, laat staan als de die hele grote in de slaapkamer gaat vinden. Ik loop met mijn handdoek richting de woonkamer, je kan gaan roep ik. Ze loopt langsmij heen, ik zie hoe ze mijn sixpack scant met haar ogen, hahaha te schattig, trouwens de kleren liggen al in de douche, dat hadden Nawara en Salma gezegd. Owh isgoed antwoord ze waarna ze de douch in verdwijnt. Ik loop de slaapkamer binnen en kijk of alles mooi staat. Prima, ik doe ff wat push ups. Gelukkig hebben we daar gebeden. Ik ben echt benieuwd hoe ze eruit ziet zonder hoofddoek wjw. Ik zelf weet niet eens hoe ik me zo moet gedragen.
Pov Salima
Wjw, hij heeft zo'n mooie sixpack, ik viel bijna flauw bij het zien van z'n sixpack met z'n natte krullen. Ik ben net klaar met douchen en m'n haren stijlen. Ik heb een beetje mascara op met een mooie kleur lippenbalsem. Ik open de zakjes om te kijken wat erin zit. Ik schrok me dood, wtff, er zitten letterlijk alleen lingeries en en jachtjapons en een korte shirt. OMG nee dit is echt niet grappig, wie zegt dat hij het zo wil doen of ik uberhaüpt, omgg ik voel m'n hart heel erg bonzen. Ik ben echt bang, ik weet niet eens hoe ik me zo met gedragen. Ik ben echt bang. Ik pak de witte set en doe hem aan, gelukkig is de nachtjapon vestje van de witte over m'n knie, ik kijk of ik er goed uit zie en loop de douche uit. Ik loop de slaapkamer binnen en zie Salim op z'n telefoon typen. Ik ben echt bang wat gaat hij van mij vinden. Wanneer ik de kamer in ben zie ik hem op kijken, hij laat z'n telefoon vallen. Shit vind hij me lelijk ofzo, hij pakt hem snel op en legt hem op z'n nachtkastje, ik merk nu pas dat hij alleen een boxer aan heeft. Ik voel m'n hart zo snel kloppen. Opeens staat hij op en loopt hij m'n kant op, er verschijn zo'n grote glimlach op z'n gezicht. Ik zie hem mij scannen van top tot teen. Waaauuww, geen woorden zegt hij. Ben jij dit echt zegt hij. Zegt hij dit nou sarcastisch vraag ik me af. Hij staat nu voor mij en pakt m'n hand vast mashallah, wat ben ik trots op jou. Ik had niet verwacht dat je er zo mooi uit zou zien zegt hij. D-dankje antwoord ik. Je haar is echt mooi. Hij pakt m'n hand vast en duwt mij richting het bed. OMG gaat dit nu gebeuren vraag ik me af. OMg ik ben echt bang. Net voor de bed, bukt hij naar mij toe, ik voel z'n lippen op de mijne. Zo'n lekkere gevoel, het laat mij ontspannen. Hij geeft mij een kus op mij voorhoofd. Ben je moe vraagt hij, n-nee antwoord ik, Opeens voel ik z'n handen bij m'n nachtjapon, ik zie hem kijken naar mijn ogen in afwachting of ik hem zou stoppen, ik weet niet wat ik moet doen, als we het nu doen dan zijn we er gelijk vanaf. Ik voel de nachtjapon op de grond vallen. Ik sta nu hier in m'n lingerie. Het voelt zo akward, en eng. Ik zie hoe Salim met z'n ogen mij goed scant. Ik schaam me zo erg en probeer hem niet aan te kijken. Niet schamen schatje je ziet er geweldig uit, mooier kan het niet. Ik voel mezelf nog steeds gespannen. Opeens voel ik de lippen van Salim op m'n nek. Ik voel hem mij heel zachtjes op bed liggen. Klaar het gaat nu gebeuren, ik kan het ook stoppen denk ik, maar nee het is zo goed. Ik kijk hem aan en zie hem mij met een glimlach aan kijken, ik glimlach terug, ik kijk hem aan terwijl hij z'n boxer uittrekt, ik kijk hem expres niet aan, m'n ogen zijn meer gericht naar z'n ogen en sixpack. Ik kijk hoe hij boven mij komt liggen. Ik voel z'n lippen weer op de mijne, dit keer voel ik z'n vingers bij m'n borsten, ik kijk hoe hij m'n bh openmaakt en naar m'n borsten kijkt, ik voel me zo raar, ik schaam me zo erg. Ik voel dat ik weer gespannen ben, geen stress schatje zegt hij, je ziet er wonderschoon uit, ik kijk hoe hij mijn borsten kusjes geeft, het voelt zo raar, niet te beschrijven, weer voel ik z'n lippen op de mijne en dan in m'n nek, ik krijg een tinteling door heel m'n lichaam. Voor ik het weet voel ik hem mijn string uittrekken, nu sta ik echt verstijfd, nu schaam ik me zo erg, vooral wanneer ik hem zie kijken, hij merkt het en zoent mij weer volop, hij drukt z'n handen in m'n handen, langzaam voel ik hem mij benen openen, ik weet niet eens hoe ik me moet gedragen, weer zoent hij me volop, ontspan je zegt hij ,voor ik het weet voel ik iets tussen mijn benen binnen glijden, het doet pijn, dat is het enigste wat ik voel, ik knijp zo hard in z'n vingers, ik had niet eens door dat ik hem vasthield. Ik merk dat hij gestopt is met bewegen en mij weer zoent, hij kijkt mij onderzoekend aan, gelukkig voel ik geen pijn meer, gaat het vraagt hij, ik knik snel, weet je het zeker vraagt hij opnieuw, ik knik voor de tweede keer.
JE LEEST
El mektoub
Short StoryJe bent niet maagd leugenaar schreeuwt hij. Jawel ik zweer het Amir roep ik. Waarom bloed je dan niet schreeuwt amir terwijl hij mij van mijn haren meesleurt na de deur. Ik zweer het ik ben maagd gil ik nog eens. Waarom bloed je dan niet schreeuwt h...