pohled Petra
Nechapal jsem vůbec co se delo, zrejme to ale mezi tema dvema nejak jiskrilo. Zeby se neco stalo v noci co jsem spal? Zeptal jsem se sam sebe. Najednou me z meho premysleni vyrusila anicka. "Bobiku nechces se jit projit, nudim se" nasadila psi oci. Mam pro ni slabost, udelal bych cokoli aby byla stastna a tak jsem kyvnul. Nazul jsem si svoje vansky a z kosiku vzal klice, neboť nikdo nezustaval doma. Vysli jsme ven a ja anus chytnul za ruku, jako správný pritel. Mela hrejivy stisk, ach jak ja ji miluji. "kam chcete zajít madam" zeptal jsem se s usmevem. Povedela mi ze klidne do parku, je tam krasny vyhled na reku. Dosli jsme tam asi za necelych 20 minutek a usadili se. Bylo pekne pocasi, kachny tam pobíhali, slunicko svitilo a ja byl s osobou kterou miluju nejvic na svete.
pohled Aničky (můj)
Poprosila jsem Petříka aby jsme sli ven, protože uz me televize prestala bavit. Navic čerstvý vzduch po dnesim ranu byl taky potreba. Sli jsme k rece, je tam hezky. Jen jsme sedeli a koukali na vodu, kdyz v tom jsem si vsimla mirka jak jde kolem parku. "Co ten tu dela?" otocila jsem se na petra. Ten jen pokrcil rameny a dal se snažil nalakat k sobe jednu z kachen. Tomu jsem semusela smat. "Nevis kde je nikola" slysela jsem za mymi zady. Byl to Mirek, zadychany a s vystrasenym pohledem. Rekla jsem mu ze nevim, ackoli mi bylo jasne kam sla. Za Markem.
~chat (Anička & nikol)
A. kde jses, mira te hleda vsude
N. tak at nehleda
N. jsem u indiga
A. nikol, pojd domu..
N. nevidim duvod
A. mira te potrebujeNa to mi jen dala zobrazeno.
ČTEŠ
Vím že tu high cítíme navzájem...
Romancelaska je zvlastni vec. nojo a ja se zamilovala do neho...