Blížilo se deset hodin vecer a nikola nikde. Mirek uz byl uplne vystresovaný, jsem poznala. Snazila jsem se ho ujistovat ze nikca je v pohode a brzo dojde, ikdyz tomu ze dnes dorazi jsem sama moc neverila.
Pohled Mirka
Vůbec nevim kam mohla jit. Mozna jsem na ni rano nemel tak kricet, ale strasne me nasrala. Zakazuje mi kourit a hodila mi dolu na ulici krabu. To ale neni jediny problém v nasem vztahu. Mel jsem o ni strach ikdyz anicka mi rikala ze je vse ok. Jeste ze tu Ana byla, jinac bych se asi sesypal. Bylo mi zle, tak jsem si radeji sel lehnout.
Pohled Nikol
Bylo uz skoro deset, proto povidam Markovi "hele, uz asi pujdu domu je pozde". Pohlednul na mě a nadzvedl obočí "a proč nemuzes tady prespat". Po teto vete se zamracil. Jemu jsem nedokázala rict ne, ikdyz mam doma mirka, pritele kteryho miluju. bohuzel poslední dobou chovám nejake zvlastni city i Petrovu kamosi, alias prave Marinovi.
Pohled Aničky
Na čekání na nikolu jsme se uz všichni vykaslali. Sla jsem se umyt, svlekla jsem se a pustila na sebe teplou vodu. Jen tak jsem tam stala a nechala ji po sobe tect. Slyším otevirani dveri, strasne vrzou, myslela jsem si ze je to peta. "Podas mi prosimtě rucnik petulko" rekla jsem mile na pravé přicházejícího cloveka. V tom okamžiku se otevrely dvere sprchy a v nich stal mirek. Klekla jsem si abych se co nejvice zakryla. "Co tu proboha delas" vykřikla jsem na nej. Jen na me pohledl a pak....
ČTEŠ
Vím že tu high cítíme navzájem...
Romancelaska je zvlastni vec. nojo a ja se zamilovala do neho...