Vášeň

121 1 0
                                    

Petr začal hrát na kytaru, což bylo strašně nadherne. Položila jsem mu hlavu na rameno a hledela do svijejiciho se ohne. Vypadal jako kdyby tancoval do rytmu kytary. Mira s Nikol byli tez v objeti. Na nebi svitily hvezdy, zaril mesic a letaly okolo nas jiskricky z plamenu. Prala jsem si aby tento okamzik nikdy neskoncil. To však tak byt nemohlo.

Petr se nadechnul a spustil "Tak decka, jdeme spat je pozdě a me uz boli prsty". Skoro jsem spala, takze jsem jeho slova moc nevnimala. "Jo, je mi doběla zima teda uz" zaseptala Nikca. Mirek ji na to odvetil "proc jsi nic neřekla kocko" a zacal si sundavat svou mikinu. Pritulili se k sobe jak kotata. Po tomto spozorovani se mi zavreli oci a ja doopravdy usla. Probudila jsem se az v Petrikove naruci. Nesl me do stanu a hladil me pritom po mych stale navlhlých vlasech. "Spinkáš jak sipkova Růženka " usmal se na me kdyz zjistil že jsem se probrala. Polozil me na zem a otevřel stan.Nejen  Nikki s Mirkem, ale i všichni ostatní v kampu už zalezli. A my teď taky.

Mohlo být kolem 4te rano a ja nemohla spat. Prisla negativisticka stranka me a premyslela jsem nad ruznyma vecma co by se mohly stat. Co když mě Péťa nemiluje a jen me vyuziva. Co kdyz je todle vse jenom sen. Co kdyz az prijedeme domu se semnou rozejde. Co kdyz, co kdyz... Nesnasim svoje myslenky.

Byla jsem unavená ale usnout mi prostě neslo, tudíž jsem se rozhodla vzbudit Petra, aby me aspon nejak zabavil. On ihned vedel jak. Natahl se ke mne a lehce me polibil. Potom se slo na to. Sice mi bylo docela chladno, ale v zapalu vzrušení jsem to ignorovala. Snad celým kempem se muselo ozývat ruzne vzdychání a mlaskani. "Pockej nekdo jde" zarazil se petr a prestal do me rvat svoji nadílku. "Hej kamo ztiste se, my taky nestename na celý cesko" rekl nekdo zvenci. Byl to mirkuv hlas. Hnedka mi docvaklo ze asi nejsme jedini co si to ted v tuto chvíli uzivaji. "jo sorry" zaseptala jsem smerem k zipu. Peta to zase rozjel ale tentokrát me chytl za moji pusu, priložil na ni ruku a ja mu tak mohla stenat jen do dlane. Bylo to vsak i tak libove.
Po tomto uzasnem poteseni se mi konecne podarilo usnout, dokonce drive nez jemu.

Vím že tu high cítíme navzájem...Kde žijí příběhy. Začni objevovat