Jen co jsem prijela, lehla jsem do postele a byla mrtva.
Po pulnoci me probudila ale zprava od nikol. No co to zas bude.(chat)
N. anus, ja vim ze mirka nemas rada ale prosim nedavej to tak znat, on za to nemuze a ani ja, ani nikdo jiny. Ja ti taky preju vztah s petrem...
A. a kdo rekl ze vam to nepreju wtf
N. no tak jde to poznat
A. vis nikis, me uz trochu stve jak jses stale jen s nim a me uplne odstranujes pomalu ze sveho zivota. proste si vyber bud ja nebo on.
N. anus ja te nepoznavam, jak jako vybrat si, to nejde.
A. takze on, nazdar nemam naladuna to mi uz jen hodila zobrazeno, fakt jsem nemela naladu se o tom bavit. Pak me to ale zaclo mrzet, coz jsem nechtěla na sobe nechat zdat a tak jsem se ji neomluvila. Misto toho jsem napsala petrovi. Byla jsem sama doma, rodice na pracovni ceste a tak me napadlo ze by mohl dojet.
Na odpoved jsem dlouho necekala a zněla ze jo ze je za chvili u me. Byla jsem ted o neco stastnejsi.Netrvalo dlouho a barakem se rozeznel zvonek. Hodila jsem pres sebe deku a bezela otevrit.
Ve dverich vsak nestal Petr ale Nika. "co ty tady delas" zeptala jsem se otravene. Rekla jsem ze čekám na petra tak at si s tema recma pospisi. Videla jsem jak mela skelne oci, brecela. Snazila se to skryvat ale ja to na ni uz poznám. Po tom co jsem si toho vsimla jsem obmekla a pozvala ji dovnitř. Sedli jsme si spolecne na gauc a ja ji objala. Ona se rozbrečela a zacla povidat.
"vis.. ja se ..proste.. je konec." nebyla ani schopna normalni reci.
Nechapave jsem se na ni podivala "jaky konec, co se deje"
"ja jsem se s nim rozesla" promnula si rukama oci a dala si nohy pod sebe. Byla jsem zarazena.
"proc?" spitla jsem. "kvuli tobe, reklas ať si vyberu a o tebe přijít nemohu, jsi pro me jako sestra zname se od malicka" vykoktala ze sebe. Nez jsem neco stihla rict, zazvonil nekdo. "To bude petr" rekla jsem v průběhu chuze ke dveřím. A ano byl to on.
Vesel domu a sel do obyvaku kde sedela Nikola. "jee, ahoj co ty tady, nerusim vás holky" usmal se. Pak se ale zarazil, uvidela jak se Nika klepe a brečí. Vstala, vzala si bundu a vyrazila z domu. "uz musim, necham vas tu."
chtela jsem ji zastavit ale byla moc rychlá.Petr nechapave pohledul na me. "co se to tu prave stalo".
"Ale nic, jen se rozesla s tim jejim mirkem", posadila jsem se s hrnkem caje v ruce ke stolu.
Petr pristoupil ke mne blíže a pohladil mě po vlasech. Pote mi dal pusu na celo a zaseptal něco ve stylu ze nas ani smrt nerozdeli.
Pote me zvedl ze zidle, vzal do naruce a nesl na gauc kde me položil na zada. Svlékl si triko a rozepnul pasek s poklopcem.
Ohnul se a zacal me libat na krku. Zacala jsem se take pomalu svlékat. Citila jsem ze tentokrát to konecne nastane.
ČTEŠ
Vím že tu high cítíme navzájem...
Romancelaska je zvlastni vec. nojo a ja se zamilovala do neho...