Nejkrásnější zakončení dne

147 3 1
                                    

Oba jsme zůstali nazi. Telo na telo. Euforie. Zacal me hladit po celem tele, byla jsem z toho uplne mokra. Placl me po zadku a uz to bylo. Zasunul. Chytl me ze zadu za vlasy, coz se mi docela libilo. Docela.. HOODNE se mi to libilo. Nahlas jsem vzdychala jeho jméno a on funel. Bylo to vsak vzrušujici. Prirazel stale silneji a tvrději. Pote ho ze me vyndal a udelal se mi na zada. Toto jsme dovršili spolecnou vanou. Pote odjel a ja zůstala doma zase sama.

Celou dobu nez jsem usla jsem nad tim premyslela a kladla si spoustu otazek.
-jak to vysvetliť rodicum?
-proc to petr dela?
-opravdu me miluje?
-neotehotnim?

na zadnou z nich jsem neznala odpoved.
Rano zvonil budik tak hlasite, ze jsem mela chut ho vyhodit z okna.
Přišla jsem do školy a zouvala si boty z skříňky kdyz  v tom prisel ke mně Péťa s cokoladou. "je to blbost ale na, tady mas cokosku". Zasmala jsem se a podekovala. "Ted uz ale jdi at nás spolu nikdo nevidí" zaseptala jsem a ohlížela se kolem sebe. On odebehl.

Vesla jsem do tridy a videla Nikcu jak lezi na lavici a posloucha pisnicky ve sluchatkach. Dosla jsem za ni a objala ji. Mela zas slzy na krajicku. "prosli jsme kolem sebe jako cizi, ani mi nevenoval pohled" rekla do prazdna mezitim co si sundavala sluchatka. Mlcela jsem, nechtela jsem radsi nic pokazit, jen jsem ji stiskla v objeti pevneji. Cely den  byla takova bez emoci. Jen lezela na stole, o přestávkách spala a mela v usich sluchatka. Nic nejedla, coz u ni nebyva posledni dobou zvykem. Kdyz zacala chodit s mirkem zacala i jist protože vedela ze on ji bude milovat jakoukoli. Rozhodla jsem se zajit do skolniho automatu na chodbe abych ji koupila aspon toust. Kdyz jsem dovnitr hazela penize, zahlédla jsem Mirka jak se bavi s kamosema. Tedy, on se moc nebavil, spis jen stal a nevmimal je moc. Stejne jak Nikol me. Oba ja tom byly spatne a ja cítila že je to moje chyba.

Vecer doma jsem mela hrozne vycitky. Chtela jsem stesti jen pro sebe a znicila jim vztah a to si ted sama uzivam s petrem, ktery mel kazdou chvili prijet. Nakonec jsem mu napsala at nejezdi. Sla jsem si vzit Ibalgin protože mi bylo hrozne spatne. Chtela jsem si jit lehnout ale domem prolitl pronikavý zvuk zvonku. Otravene a unavene zaroven, jsem vysla z pokoje. Zamířila jsem nejdříve k oknu v obyvaku, abych se podivala kdo to je. "PETR" zajasala jsem si.
Ach ano. Pred nasi brankou stal petr, v bílé kosily, s velkym plysovym medvedem, bonbonierou a v puse držel ruzi. Ihned jak me spatřil zasmal se, a kytka mu vypadla na zem. Utikala jsem otevrit a vbehla jsem mu do naruce.
"miluji te.." zaseptala jsem mu do ucha, nacez on rekl s usmevem "ja tebe take anicko moje"...

Vím že tu high cítíme navzájem...Kde žijí příběhy. Začni objevovat