-Hadi kizim, kalk artik.Yatagina yat.
Annemgil gelmislerdi.Flim izlerken
uyuya kalmistim.Gozlerimi yarim
acarak odama dogru gidiyordum ki
"takk".Ahh acimisti alnimi acik oldugunu sandigim kapiya carpmistim.Aman ne guzel.
Kendimi hemen yatagin uzerine attim.Gunesin isiklari gozkapaklarima vuruyordu.Kafamda bir agri vardi.Elimi kafama
koyunca sicradim.Kafam yumurta
kadar sismisti.Allahtan bugun pazardi yoksa hic cekilemezdi.Kendimle savasarak yataktan ciktim.Guzel bir kahvalti hazirlamaya basladim.Yemek hazirlamak tam bana goreydi.Yalniz istersem.Ev halkinida uyandirarak ise koyuldum.
Annem,babam,kardesim ve ben.
Karnimi iyece doyurarak kalktim.
Telefonumda gezinmeye basladim.
Sosyal bir agda "Mert ve sevgilim"
"Mert ve eglenceli anlarr" "Seviyorum bu cocugu" baslikli birsuru fotograflar..
Butun sinirlerim alt ust oldu.
Aklima onu umursamadigimi gozune sokmak geldi.Hemen hazirlanmaya basladim.Kafamdaki sisligi kapatmak icin saclarimi saldim ve sapka taktim.Sanirim bu iyi oldu.Hemen eski arkadaslara msj atarak goruselim dedim.Onlarda zaten herzaman hazirlar.
Gorusecegimiz parka geldim.
Selin,Furkan,Murat ve ben.Umarim
iyi bir gun olur.Geliyorlardi.Gulumsedim.El sıkıştık filan.
Murata donerek;
-Olum sen ne olmussun boyle yolda gorsem meteor yagiyor sanicam dedim yilisarak.İstemiyordum ama katlanmak zorundaydim.Bana
-Seninde gozlerin iyi gormeye baslamis canim geri kalmamissin.
Aynaya fazla bakmada catlamasin
dedi goz kirpti.Hepimiz guluyorduk.
Ortam iyidi eski anilar filan.Bir ara dalmistim Muratin bana baktigini gordum.Elini uzatti ve
-Dolasalim mi dedi.Kafa salladim.
Yurumeye basladik.Yaninda olmak
beni mutlu etmisti.
-Anı kaydedelim mi dedim ve telefonu cikardim cebimden.Kamerayi actim sarildik,yanaklarimizi birlestirdik onu operken cektim.Bunlarin hepsi intikamdi.
-Bence ara ara gorusmeliyiz.Birbirimizi ozlemisiz,dedim.Bana dondu
-Haklisin buna ihtiyacimiz var derken guluyordu.Hosuna gitmesi benim icin iyiydi.İsime yarardi.
Selingilin yanina geldik.Selin;
-Artik gitme vakti canim derken sarildi.Bende gulumsedim.Furkanla gorustum ve Merte geldi sira.Once sarildim ve kulagina"Seninle zaman oldurmek guzeldi canim"diye fisildadim.Sonra yanagindan optum.Benim icin zor anlardi istemiyordum cunku.Eve dogru yurumeye basladim.Bir taraftanda resimleri paylasiyordum.Buyuk bir zevkti.
Beni sevmiyor olabilir ama benim
onu sevicegim anlamina gelmez.Eve geldim.Annem aksam yemegini hazirliyordu.Biraz yardim ettim.Odama gecerek temizlik vaktinin geldigini anlayip kollari sivadim.İs bittiginde bende bittim.Aksam yemegini yedik biraz oturdum.Sonra resimler geldi aklima.Odama gectim.Ders notlarina bakarak yarina hazirlik yaptim biraz.Biri yorum yapti resimlere.Merakla telefonu aldim.
Mertti.
"Guzel vakit gecirmise benziyorsunuz.Selinde varmiydi.Ozledim onu :)"