Bolum 12

17 3 1
                                    

Uyandigimda mis gibi yemek kokulari gelmekteydi.Gozlerimi actigimda Ceyhun dustaydi ve kahvalti masasi hazirdi.Kalkarak
yeni gune baslamak icin derin bir nefes aldim.
O sirada Ceyhun'da isini bitirmisti.Gulumseyerek
-Gunaydin canim dedi.
Sanada gunaydin dedim ve elimi yuzumu yikamak icin banyoya girdim.Serin suyun sayesinde kendime gelmistim.Kafami kaldirdigimda aynanin onundeki kanli bezleri farkettim.Herhalde tras olurken elini filan kesti diye dusundum.Aslinda cok fazla kan vardi ama umursamiyarak banyodan ciktim.Karnimin isyanina son vermek icin masaya oturdum.
Bugun ne yapacagimizi sorunca;
-Sanirim hep kalmayiz.Oncelikle kucuk bir ev tutmamiz lazim cunku geri donmeyi dusunmuyorsun herhalde dedi.
Bende
-Oraya bir daha gitmek istemiyorum.Kimse benim icin degerli degildi.Umarim kardesim iyidir.Annemle babam zaten ayrilar.Sadece Kaderi ozliyecegim dedim uzulerek.
-Hayat bir seyleri feda etmeden biseyleri kazanamassin.Bende seninle yasamayi dusunuyorum tabi istersen dedi.
Tabiki de isterdim ama kafami karistiran duygular vardi.Tuzu istedim uzatirken elinde hic kesik olmamasi dikkatimi cekti.
Sorarak;
-Elinde hic yara varmi dedim.
Ne dedigimi anlamamis gibi bakti sonra ellerine bakarak hayir anlaminda kafa salladi.
Kafam karismisti belli etmiyerek
-Hmm yani yara bandina ihtiyacimiz olursa yok diye sormustum dedim.Gulerek
-Haklisin tek eksigimiz oydu hemen alinmasi lazim dedi beraber gulduk.
-Hala cevap vermedin deyince
-Tabiki isterim ama ailenden benim icin ayri kalicaksin dedim.
O da;
-Sorun degil ben aliskinim.Gerektiginde ziyaretlerine giderim dedi.Kahvaltimiz bitince cantami topladim ve sacimi yapmak icin banyoya girdim.Aynanin onunde kanli bezler yoktu.Merak ettim ama simdi soramazdim.Hemen hazirlanarak ciktik.Bir taksiye binerek evlere bakmaya basladik.Kucuk ,sirin balkonu denize bakan bir ev bulunca ben tutmak icin cok israr ettim.Bu yuzden beni kiramayip tuttu.
Zaten esyalari icinde olunca pek bir isimiz yoktu.Ben gezmek istedigimi soyledim.İlk basta pek istemedi ama biraz kusunce kabul etti.Herseyi unutup gulmek istiyordum.Yolun ustunde gordugum lunaparka gitmeye karar verdik.Boyle seylerden hoslanmiyor sanirim ama ben isteyince yapmak zorunda kaliyordu.Bir suru resim cekindik.Herzaman hayalim olan pamuk seker alip donme dolaba binmeyi soyledim.
Kabul edince cocuk gibi sevindim.Baskasiyla kurmustum bu hayali ama kaderinde plani varmis.Gozlerimi kapatip bulutlarin icinde ucmayi dusundum.Yanimdaki beyfendide uyudugumu sanarak elindeki su sisesini basimdan asagiya bosaltti.Ciglik atarak;
-Ya sen ne yapiyorsun! Hayalimin icine ettin dedim.Gulmeye basladi.Sinirlendim ve bende elimdeki su sisesini uzerine doktum.Boylelikle ikimizde islanmis olduk.Yuruyerek evin yolunu tuttuk.Ben;
-Tesekkur ederim.Uzun zamandir boyle islak eglenmemistim dedim.Gulerek;
-Evet sayemde islakca eglendik.Onemli degil tesekkur etmene gerek yok cunku hayat arkdaslarinin birbirlerine tesekkur etmelerine gerek yoktur dedi.Evi gelince bir flim acarak gunu bitirmeyi dusunduk.Omzuna yaslanarak keyfini cikarmaya basladim.Yoruldugumu farkettigimde coktan gozlerim kapanmis rahatlamanin doruklarindaydim.

KAYBETMEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin