Kendimi attığım sokakta öylece ilerlerken hedefim parka ulaşmaktı. Eren'i arayıp parka çağırmıştım, tüm olanları baştan sona tekrardan konuşup detaylıca incelememiz gerekiyordu.
Parka yaklaşmış bir kaç adımım kalmıştı telefonumu çıkarıp Eren'e mesaj attım.
*Mesajlaşma ekranı*
Alkım: Varoş Eren karısı ben geldim.
VaroşEren: Geliyorum beş dakikaya.
VaroşEren: Sensin varoş sarı çiyan.
Alkım: Hadi be oradan hoşt.
Alkım: Belediye zehirlenmedi mi hâlâ seni.
VaroşEren: Bak bak büyümüşte bana laf yetiştiriyor çırpı bacak.
Alkım: Çırpı bacak???!!!
Alkım: Senin götüne düdük sokup sağdan sola savurup öttürürüm onu.
VaroşEren: Kes.
Tam mesaja cevap yazarken ensemde hissettiğim ıslaklık ile arkamı döndüm. Elindeki soğuk su şişesinden enseme su döken Eren bana gülümserken koluna bir tane yapıştırdım.
"ŞİMDİ SİKTİM SENİ EREN."
Elimdekileri banka bırakmış olmanın rahatlığı ile su şişesini alıp Eren'e doğru sıktım. Çığlık atıp yanımdan uzaklaşırken parkın kaydırağına koşup yukarı tırmandı, ben de peşinden koşup giderken kaydıraktan kaymaya başladı. Fırsat bu fırsat diyip yukardan aşağı kafasına boşalttığım şişe ile sıçan yavrusuna benzedi.
"Noldu Erencim planın götünde patladı sanırım."
Ona öpücük atıp merdivenlerden inerken yanına doğru gittim.
"Alkım ayıp ettin. Sıçana benzedim amına koyim eve gidince annem ağzıma sıçacak."
"Ben mi dedim enseme su dök diye."
"Ulan ufacık bir damla sadece bokunu çıkardın sen."
"Hıhı aynen. Elinden almasaydım şuan ıslanmış olan ben olurdum." Masum masum bakışlar atıp karşılık veriyordum. Aslında farkındaydım şakanın dozunu kaçırdığımı ama kendime engel olamıyordum.
"Neyse kurur birazdan zaten otursana çekirdek çıtlayıp iki lafın belini kıralım." Kıçını kıvırıp önümden yürüyen Eren'le birlikte bir kahkaha patlattım.
*.✧∘˚˳°。☆*.✧∘˚˳°。☆
"Ya işte böyle, bir kavga ettiler görmen lazım." Dedim hayretle.
"Şaka maka üvey çıktın be. Küçükken sana şaka yapıyordum fazla manifestlemişim sanırım."
"Aynen Eren. 777 aldım, verdim, amuda kalktım."
"Ee şimdi ne olacak?" Fazla meraklı bir arkadaşa sahiptim.
"Yarın hastaneye gidecekmişiz, işte test falan olacakmış sanırım. Umarım diğer aile iyi olur yoksa gerçekten şansıma sokacağım artık."
"Yanında gelmemi ister misin?"
"Hayır gerek yok. Tek bir izin günün var onda da erken kalkma boşuna uyu sen."
"Peki komutanım siz ne derseniz o."
"Aferin asker." Güldüm sadece. Eren ile aramızda artık ezberlediğimiz bir diyalogtu bu.
"Sen bir şey yemedin ama Alkım. Hani çekirdek çıtlayacaktık."
"Canım istemiyor."
"Peki."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alkım - Ailem
ChickLit"Şaka maka üvey çıktın be. Küçükken sana şaka yapıyordum fazla manifestlemişim sanırım." "Aynen Eren. 777 aldım, verdim, amuda kalktım." Gerçek ailem kurgusu.