Arabaya binmemle babam arabayı son gaz eve sürdü .Eve yetisince arabadan inip beni de peşinden sürükledi.Baba bak valla benim bir suçum yok .Kes sesini eminim ki öyledir.Beni salonun ortasına attı.Baba sen neden beni hiç sevmedin ha ben senin kızınım ya başkasının değil niye sürekli beni dövüyorsun ben sana ne yaptım .Kes sesini deyip tokat attı .Yanağımdan bir damla yaş akmasıyla hemen sildim bu pislik adam için değmez . Tekrar tekrar tokat attı .Hıncını alamamış gibi kemerini çıkartıp vurmaya başladı .Yorulmuş olmalı ki beni öyle bırakıp gitti .Yerden kalkacak mecalim yoktu .Ama yinede kalktım ve odama gittim kapıyı kitleyip yorganın altında ağlamaya başladım .Her yerim sızlıyor ama krem sürecek halim olmadığı için ağlaya ağlaya uyudum .Uyandığımda saat 12 yi geçmişti .Telefona baktığımda Berk ve selim abiden 128 cevapsız arama olduğunu gördüm .Önce Berki aradim .Sesimi neşeli tutmaya çalışarak Efendim Aşko.Ya aysın niye telefonları açmıyorsun ya sana bişey oldu diye aklımı kaybediyordum .Bisey yaptımı o pislik sana .Yok yapmadı işi çıktı beni eve bıraktıktan sonra gitti .Emin misin.Evet .iyi dediğin gibi olsun okula da gelmedin zaten .Uyuya kalmışım dün uyuyamadım da .Peki ben de birazdan çıkacam buluşalım mı.Önce şirkete uğrayacam ondan sonra buluşuruz .tamam araşırız selam söyle selim abiye .peki söylerim hadi baybay deyip kapattım .Selim abiyi de aradim .Aysınım ne yapıyorsun .Hiç abi sen .bende şirket işleri ile uğraşıyorum nasılsın.iyiyim abi sen nasılsın .bende iyiyim . Şirkete ne zaman geleceksin işler birikiyo .Bugün gelicem abi .tamam hadi baybay .baybay abi .telefonu kapattıktan sonra duşa girdim . duştan çıktıktan sonra yaralarıma krem sürüp ağrı kesici içtim .üstüme siyah takımımı giydim .
Saçlarımı da düzleştirip açık bıraktım .Yaralarımı kapatıp hafif bır makyaj yaptım.Siyah çantamı alıp siyah ince topuklumu giydim .
(Çanta ve ayakkabı ama siz daha farklı da düşünebilirsiniz .)
Siyah bugattime atlayıp sirkete sürdüm . Şirkete geldiğimde arabayı valeye verdim 27.kata çıktım .Selim abinin odasına geçtim .Merhaba ben geldiiiim.Hoşgeldin Aysınım imzalaman gereken bissürü dosya var odana yollattım ben birazdan toplantıya geçecem.peki abi .Okul nasıl gidiyo .idare eder.Okulunu aksatmak yok tamam abi .ne içersin .türk kahvesi olsun .tamam .alo fikret hanım odama iki tane sade kahve getirir misin.İki gün sonra maçın var . nerde olacak .burada olacak.tamam abi .kahveleri içtikten sonra selim abi toplantıya geçti bende odama geçip dosyalarla ilgilenmeye başladım .Dosyaları bitirdiğim de bende bitmiştim.Hava çoktan kararmıştı .Eve gitmek istemediğim için selim abiye söyleyip spor salonuna gittim.Kendime özel odama geçip yemek sipariş ettim .yemek yedikten sonra yatağa geçtim ve düşüncelerle boğuşurken uyumuşum.Sabah 6 da kalkıp sahilde koşu yaptım.Spor salonuna geri dönüp duş aldiktan sonra okula gittim.Berk daha gelmemis .Berki arayıp alo Berk nerdesin .Geliyorum canım yoldayım.Tamam ben kantindeyim .Tamam aşko.Telefonu kapattıktan sonra kendime bir tost bir çikolata ve çaklıtlı süt aldım .Tostumu bitirdiğimde berkte gelmişti .Ya niye beni beklemeden yemek yedin .Erken gelseydin sende hadi git al sonra sınıfa çıkalım .Tamam. berkte yemeğini yedikten sonra sınıfa çıktık .Gün çok sıkıcı geçti .Okuldan sonra spor salonuna geçtim.Selim abi de buradaydi ve öğrencilere antrenman yaptırıyordu .Bende biraz ısındıktan sonra yanlarına gittim . Çocukları biraz çalıştırdıktan sonra üstümü değiştirip eve geçtim .Baba denilecek adam daha gelmemişti .Bende yemek yedikten sonra odama çekildim .Kapı sesi geldi ve babam beni çağırdı ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aysın (Gerçek Aile Kurgusudur )
AventuraEvin ışıkları sönmüş o zaman daha gelmemiş deyip merdivenlere yöneldim ki saçımın çekilmesiyle durdum .Gormuyecegimi mi zannettin pis sürtük.Babamın yanağıma attığı yumrukla yere düştüm .Yere düşmemi fırsat bilip karnıma tekme atmaya başladı.Kimleyd...