Arabama atlayıp şirkete sürdüm .Şirkete geldiğimde arabanın anahtarını valeye verip içeri geçtim .Herkes bana bakıp günaydın diyordu.Bende günaydın deyip selim abinin olduğu kata çıktım .Kapıyı çalmadan odaya bodoslama daldım .selim abi kafasını kaldırmadan günaydın Aysınım dedi .Benden başka kimse böyle odaya girmediği için hemen ben olduğumu anladı.Günaydın abi .Kahvaltı yaptın mı .yok abi yapmadım.Kantini arayıp iki tane tost yanına da iki tane çay getirmelerini söyledi.Ee nasıl gidiyor yeni ailenle .Yani birbirimize alışmaya çalışıyoruz.Sana birşey yapmıyorlar değil mi .Yok abi aksine çok iyi davranıyorlar .Tostlarımız geldiğinde konuşmaya ara verip tostlarımızı yedik .Sonra da kolay gelsin ben odama gideyim artık deyip çıktım .Serpile seslenip dosyaları getirmesini söyledim . Öğlene kadar dosyalarla ilgilendim .Acıktığımı hissedince selim abinin yanına gittim .Hadi beraber yemeğe gidelim .Tamam hadi gidelim .Şirketin karşısındaki restauranta gittik . İkimizde lahamcun siparişi verdik .Havadan sudan konuşurken bir kızın selim abiye yiyecekmiş gibi bakmasıyla bende ona bakmaya başladım.Arkadaşlarının onu dürtüp biseyler demesiyle bana bakmaya başladı . Başımla önüne dönmesini işaret ettim .Hala bakınca tam ayağa kalkacaktım ki selim abi tuttu .Aysınım boşver.Siparişlerimiz gelince lahmacunumu yemeye başladım.Yemegim bitince ellerimi yıkamak için lavaboya gittim .Ellerimi yıkarken selim abiye bakan ve arkadaşları geldi .3 kişiydiler .Öndeki elini saçına dolayıp yanındakini bize de ver bizde biraz yararlanalım demesiyle kan beynime sıçradı . Tabi ki ama önce sana biraz makyaj yapalım senin makyajın az olmus deyip saçını tutup duvara yapıştırdım.Yanında ki sarışın elini saçıma uzatmasıyla elimdekini yere fırlattıp sarışının elini tutup ters çevirdim sırtına dizimi geçirip diğerinin üstüne fırlattım.digeri üstüme doğru koşmaya başladı yana çekilip çelme taktım ve yere yapıştı .Kahkaha atmamla yerden doğrulup tokat atmaya çalıştı kafasını tutup musluğun altına tuttum Seninde makyajın fazla olmuş bı yıkamak lazım deyip musluğu açtım .Saçlarımın tutulmasıyla daha da sinirlenip elimdeki kızı bırakıp arkama döndüm ve kızın ellerini saçlarımdan kurtardım . Saçlarını tutup karnını yumrukladım.Kızlarin çığlıklarıyla içeri güvenlik gelip zar zor kızı elimden aldılar .Kızları yerden kaldırıp dışarı çıkarttılar .Polisi arayıp benide kaçmam için tuttular .Selim abide gelmiş güvenliklerin beni bırakması için konuşuyordu . Polisler gelince beni ve kızları polis arabasına bindirip karakola Kızların sorgusunu aldıktan sonra serbest bıraktılar .Beni de nezarete attılar .Aradan 1 saat geçtikten sonra kapımı açıp serbestsin deyip çıkarttılar .Acaba selim abimi çıkarttı .Müdür odasının orda Ayhan beyi beklemiyordum .Yanıma gelip iyi misin diye sormasıyla iyiyim dedim .Selim abi de yanımıza gelip babamla tanıştı .Selim abiyle biraz daha konuştuktan sonra selim abi şirkete gitmem gerek deyip gitti .Bizde karakoldan çıktık ve arabaya bindik . Eve varana kadar olayın nasıl olduğu hakkında konuştuk ve Ayhan bey beni haklı buldu fakat bir daha bu şekilde yapmamam için uyardı.Eve vardığımızda kapıyı çaldık .Kapıyı Çağla hanım açıp iyi misin kızım ne oldu diye soruları peş peşe sordu .Çağla içerde mi konuşsak .Doğru deyip kenara çekildi .Salona geçtiğimizde Aras barış Kaan ve çağan vardı . Kaan anne ben size demiştim kim bilir ne yaptı da hapse girdi demesiyle ne ima ediyosun açık açık söylesene sen bir .Diyorum ki kim bilir kimin altına girip dolandırdında- yumruk atmamla sözü yarıda kesildi.Sinirden ellerim titriyordu .Ne diyosunn lan sen deyip bir tane daha yumruk attım birinin beni kucağına almasıyla kaandan ayrıldım .Ya bırak beni şuna haddini bildireyim . BIRRAAAK BENİ deyip beni tutana kafamı arkaya atıp. Kafa attım .Beni bırakmasıyla kanın üstüne atlayıp bu sefer saçlarını çekmeye başladım.Ayhan beyin yeter diye bağırmasıyla kaanın üstünden indim .Ayhan bey Kaan sen ne diyorsun lan deyip tokat atmasıyla kaanın başı yana düştü .Bu sefer araya Aras girdi baba ileri gitmesen mi .Geçen sefer ne olduğunu gördük .Bir kız için kardeşime bir dah a vurma .Elim hala sinirden titriyordu .Onları salonda bırakıp odama çıktım ve kapıyı kitledim .İlacımı içmem lazım ama ilacımı bulamıyorum daha da sinirlendim duvara yumruk attıp her şeyi yere atmaya başladım .Sesleri duymuş olmalılar ki barış kapıyı çalıp iyi misin diye sordu .Biraz da olsa sakinleşmiştim.İyiyim .emin misin .evet beni yalnız bırak .ayak sesleri duydum demek ki gitti .Yere çöküp ağlamaya başladım . Ağlaya ağlaya uyumuşum.kapının çalmasıyla uyandım .hala yerdeyim her yerim tutulmuş .Elimin ağrısı da kendini belli etmeye başladı .Yemek hazır kızım gel yemek yiyelim diyen Çağla hanımla peki siz gidin ben geliyorum .Elimi yüzümü yıkayıp aşağı indim .Herkes sofradaydı.kaan bana ters ters bakıyordu.tek boş olan arasla arkın'ın arasına oturdum mecburi .Ayhan beyin afiyet olsun demesiyle yemeğe başladık .Kaana baktığımda o da bana bakıyordu .Yanlız iyi vurmuşum elmacık kemiği mosmordu .Yanağına baktığımı anlayınca bana bakacağına yemeğini mi yesen .Bir iki lokma daha bişeyler yeyip afiyet olsun deyip kalktım .Çağla hanım kızım hiçbir şey yemedin ki .iştahım yok deyip odama çıktım . Bugün pazartesiydi .Ayhan bey bugün kaydımı yaptı yarın başlayacaktım okula o yüzden duş alıp uyudum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aysın (Gerçek Aile Kurgusudur )
PertualanganEvin ışıkları sönmüş o zaman daha gelmemiş deyip merdivenlere yöneldim ki saçımın çekilmesiyle durdum .Gormuyecegimi mi zannettin pis sürtük.Babamın yanağıma attığı yumrukla yere düştüm .Yere düşmemi fırsat bilip karnıma tekme atmaya başladı.Kimleyd...